Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[295] Заява Української федерації убезпечення щодо проведення додаткових обов’язкових аудиторських перевірок страховиків

11.11.2010 | Страхування, Фінанси і банки, Політика, Україна, Країна-терорист

  Більше двох місяців минуло з дня отриманнями близько ста страховиками листів, підписаних в.о. директора департаменту пруденційного нагляду Адамовичем В.В., щодо призначення проведення за рахунок страховика додаткової обов'язкової аудиторської перевірки з визначенням аудитора.  До цього часу ні об’єднанням страховиків, а ні громадськості не відомо про підсумки цих перевірок, хоча їх призначення відбувалося з масованою інформаційною підтримкою керівництва Держфінпослуг.  За повідомленнями ЗМІ більшістю страховиків перевірки пройдено, а отже, витрати, понесені страховиками, можна оцінити як щонайменше 5 млн. грн.  Сьогодні є всі підстави вважати ці витрати марними, перш за все тому, що примус страховиків до проходження додаткового аудиту вчинявся Головою Держфінпослуг та посадовими особами Комісії, зокрема Адамовичем В.В., за відсутності необхідної нормативно-методологічної бази.   Відповідно до Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.   Законами України надано право Держфінпослуг призначати додаткові аудиторські перевірки. Однак, жодним нормативно-правовим актом не встановлено, до компетенції яких органів чи посадових осіб Комісії належить прийняття рішень з цих питань, у який спосіб визначається аудитор, як оформлюється завдання аудитору на проведення перевірки та визначається вартість його послуг, а також інші істотні умови призначення та проведення додаткової аудиторської перевірки.  Тому, з огляду на повноваження Держфінпослуг щодо призначення додаткової аудиторської перевірки та її право розробляти і затверджувати нормативно-правові акти, обов'язкові до виконання центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, учасниками ринків фінансових послуг, їх об'єднаннями, керівництво Комісії було зобов’язано вжити необхідних заходів для завчасного урегулювання усіх пов’язаних з цим повноваженням питань. Так, наприклад, як це багато років тому було здійснено щодо багатьох інших повноважень Комісії, зокрема, щодо проведення перевірок працівниками Держфінпослуг (розпорядження № 96 від 28.10.2003р.) та застосування заходів впливу (розпорядження № 125 від 29.08.2008р.).  Дії ж посадових осіб Держфінпослуг без наявності такої нормативної бази є перевищенням службових повноважень та створюють необмежене поле для корупції і зловживань. Такий же характер мали й деякі інші їх дії.  Так, перелік страховиків, які отримали листи з вимогою додаткового аудиту, сформовано на власний розсуд окремих керівників Держфінпослуг. Критерії формування цього переліку залишаються і сьогодні загадкою як для самих страховиків, так і для  їх об’єднань та громадськості. До переліку потрапили навіть ті страховики, які пройшли міжнародний аудит, акціонери яких мають високий міжнародний рейтинг, чи до діяльності яких не було ніколи жодних претензій ні у Регулятора, ні у клієнтів.   Без визначення процедури обрання аудитора Адамович В.В. у своїх листах також вказав, які саме аудитори мають надати свої послуги страховикам, та фактично примусив укласти з ними договори на безальтернативних умовах.   Аудитори, які проводили додаткові перевірки, не завжди мали необхідний досвід в проведенні аудиту саме страховиків, а не рідко - і значно нижчий фаховий рівень, ніж аудитор, обраний страховиком.   Додаткові аудиторські перевірки стосувалися звітності страховиків за 2009 рік. І це тоді, коли на час призначення перевірки компанії майже 8 місяців пропрацювали в 2010 році. Тому аудит, не залежно від його якості, і не міг встановити реального фінансового стану страховика на поточний момент. А отже, не міг бути покладений в основу дій Держфінпослуг щодо оздоровлення страхового ринку.  У зв’язку з тим, що Закон України «Про страхування» передбачає проведення додаткового аудиту один раз на рік, в компаніях, які пройшли додатковий аудит, якщо він був проведений формально, діями Держфінпослуг унеможливлено протягом цього терміну проведення якісного аудиту звітності страховика за останній звітний період.   Тому є всі підстави стверджувати, що питання мети застосування  Держфінпослуг повноваження щодо призначення додаткової аудиторської перевірки страховика взагалі залишилося поза увагою керівництва Комісії.  Але ж ще 29 березня 2010 року, одразу після призначення на посаду Голови Держфінпослуг Волги В.О., Українська федерація убезпечення надала до Комісії детальні пропозиції щодо оздоровлення страхового ринку України та його подальшого розвитку, де серед іншого були й пропозиції щодо посилення контролю за достовірністю фінансової звітності страховиків.     Після проведених консультацій з керівництвом Держфінпослуг у серпні-вересні цього року Регулятору були передані більш конкретні пропозиції щодо процедур призначення та проведення додаткових аудиторських перевірок, критеріїв відбору страховиків та аудиторів.  Зокрема, було запропоновано розглядати питання щодо призначення додаткової аудиторської перевірки тих страховиків, в результаті аналізу звітних даних яких буде встановлено, зокрема, перевищення граничного (як правило близького до  середньоринкового) значення частки цінних паперів в усіх активах чи в активах, що покривають страхові резерви, частки внутрішнього перестрахування, в т.ч. за окремими видами, суттєве перевищення суми грошових коштів на звітну дату від середньоденних залишків за певну кількість днів звітного періоду, суттєве зростання частки страховика на ринку. Пропонувалися для обговорення й конкретні значення цих граничних показників.  Але ці критерії мали слугувати лише певним індикатором в ході перевірки та аналізу діяльності страховиків і компанія могла надати пояснення про відсутність підстав для висновку щодо недостовірності її звітності.    І лише коли пояснення страховика виявляться безпідставними Регулятор може призначити додаткову обов’язкову аудиторську перевірку  страховика. Адже ефективність роботи Регулятора вимірюється не кількістю перевірок та приписів, а платоспроможністю та фінансовою надійністю кожного страховика та ринку в цілому.   Таким чином, призначення додаткової аудиторської перевірки мало б здійснюватися не суб’єктивно, а на підставі ретельного аналізу, в ході перевірки відповідних страховиків, що призначаються і проводяться в установленому порядку.  Пропозиції УФУ були також оформлені й у вигляді відповідного проекту розпорядження Держфінпослуг.  Однак, всі зусилля повернути процес проведення додаткових аудиторських перевірок в правове поле, на жаль, виявилися марними.  Масове, нормативно та методологічно не врегульоване застосування посадовими особами Держфінпослуг повноваження Комісії щодо проведення додаткової аудиторської перевірки виявилося повною несподіванкою для всіх учасників ринку.  Ці дії були вчинені всупереч нещодавно підписаному Головою Комісії   Меморандуму з Українською федерацією убезпечення від 12 серпня 2010 року щодо врегулювання ситуації, пов'язаної з зупиненням ліцензії АСК "ІНГО Україна", та підвищення прозорості та передбачуваності нагляду, яким, зокрема, передбачено обов’язки Держфінпослуг щодо забезпечення нагляду з дотриманням принципів законності, прозорості та передбачуваності, проведення у спірних ситуаціях слухань за участю заінтересованих осіб.  Тому УФУ заявляє категоричну незгоду з непрофесійними діями керівництва Держфінпослуг, якими дискредитовано надзвичайно важливий для оздоровлення страхового ринку, посилення контролю за достовірністю звітності інструмент – проведення додаткової аудиторської перевірки.  Українська федерація убезпечення вважає неприпустимими дії Голови Держфінпослуг В.О. Волги та в.о. директора департаменту пруденційного нагляду Адамовича В.В щодо необґрунтованого збільшення адміністративного та фінансового тягаря на страховиків, вимагає від керівництва Держфінпослуг безумовного дотримання вимог Конституції та  законів України. 
Коментувати
Facebook ::

УКРАЇНСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ УБЕЗПЕЧЕННЯ

УКРАЇНСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ УБЕЗПЕЧЕННЯ
Українська федерація убезпечення (УФУ) зареєстрована 23 грудня 2008 року. Учасники Федерації – провідні компанії класичного страхового ринку України, а саме: НАСК «Оранта», ПрАТ «АСК «ІНГО Україна», АТ «Страхова Група «ТАС» (приватне), ВАТ «УСК «Дженералі Гарант», ПАТ «СК «Універсальна», ЗАТ «СК «АХА Страхування», ПрАТ «Європейське туристичне страхування», АТ «СК «Оранта-життя», ПАТ «СК «Життя та пенсія», ПАТ «СК «Українська страхова група», ПрАТ «СК «Європейський страховий альянс», ТДВ «Альянс Україна», ПрАТ СК "К'Ю БІ І Україна", ПрАТ «АСК «ІНГО Україна Життя», ПрАТ СК «Фідем Лайф», ПрАТ «СК «Дженералі Страхування Життя», ПрАТ «СК «Кардіф», ПрАТ «УІСК «Інвестсервіс», ПрАТ «Страхова компанія СЕБ Лайф Юкрейн» та Представництво «АОН ФІНЛЕНД Оі». Федерація створена з метою сприяння розвитку класичного страхування в Україні, недопущення недобросовісної діяльності її Учасників, гарантування високого рівня послуг страхування, що надаються Учасниками Федерації, а також з метою інтеграції українського та європейського ринків страхування, захисту інтересів Учасників Федерації.

Контактна особа: Евгений Шумаков
Телефон: 520-18-94
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії



Найновіші релізи