Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[194] Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» та група компаній «Бель» (торгова марка «Шостка») сприяють формуванню нового покоління відповідальних споживачів

23.04.2010 | Навчання, освіта, наука, Україна

Конкурс «Молодь тестує якість» проводився з листопада 2009 по березень 2010, та мав на меті підвищення обізнаності шкільної молоді в питаннях реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів.
Старшій учнівській молоді було запропоновано обрати сферу дослідження на власний смак та дослідити товар чи послугу за власно розробленою методикою. Журі конкурсу складалося з провідних експертів з незалежного споживчого тестування та освітян, представників Міністерства Освіти та Науки України, Науково дослідного інституту незалежних споживчих тестувань «ТЕСТ», Київського університету ім. Б. Грінченка, експертів проекту. Партнерами конкурсу в цьому році виступили члени мережі Глобального договору ООН – група компаній «Фокстрот» та група «Бель» (торгова марка «Шостка»), що встановили власну номінацію «За споживчу вимогливість».
Група «Бель» (торгова марка «Шостка») нагородила памятними призами та сертифікатами команду Охтирської гімназії з Сумської області за науковий підхід у виявленні фальсифікаторів солодковершкового масла. «Для ТМ “Шостка» якість була та залишається основним пріоритетом, - пояснює Директор із зовнішніх зв’язків ВАТ Шосткинський ММК Наталія ФЕСЮН - Підприємство активно працює та інвестує в поліпшення якості сировини, виробничих процесів, персоналу, комунікацій та готової продукції». Компанія «Фокстрот. Техніка для дому» відзначила команду учнів 9-х класів Стоянівської ЗОШ І-ІІІ ст. Радехівського р-ну Львівської обл. за грунтовний підхід до пошуку відповіді на питання «Чи реалізовуємо ми наші права споживача?» та просування культури свідомого споживання. «Ми працюємо під девізом «Лідер комфорту за кращими цінами», де під комфортом розуміємо дотримання європейських стандартів спілкування зі споживачами до й після здійснення покупки, - коментує партнерство виконавчий директор компанії «Фокстрот. Техніка для дома» Юрій ПОНОМАРЕНКО. Ми дякуємо юним учасниками конкурсу за допомогу у важливій для нас справі – тримати євростандарти в обслуговуванні та відповідати очікуванням споживачів».
«Відповідальне споживання – це другий бік соціальної відповідальності. Ми всі маємо усвідомити, що як споживачі – теперешні чи майбутні – маємо величезний вплив на виробників цих товарів чи послуг, на бізнес. Кожного разу, коли ми купуємо товари чи послуги, ми фактично голосуємо своєю гривнею за той чи інший спосіб виробництва і продажу. Обираючи товари більш високої якості, які вироблені з повагою до довкілля, а отже, з повагою до наступних поколінь, за умов дотримання прав людини ми чітко вказуємо бізнесу, куди саме йому слід рухатись. Бізнес, що сприяє формуванню критичних споживачів, безпосередньо сприяє розвитку культури соціальної відповідальності в Україні», зазначила Юлія ЩЕРБІНІНА, координатор ініціативи Глобального договору ООН в Україні. Минулорічний конкурс зібрав близько 700 учасників з усіх регіонів України. Цього року учасниками конкурсу було надано більше 150 індивідуальних та групових робіт, що виконувалися самостійно, або групами до 12 осіб. Найпопулярнішими темами серед учнівської молоді цього року були: різноманітні ласощі, молочні продукти, хлібобулочні вироби, піца, безпека навколишнього середовища, якість послуг мобільних операторів, Інтернет, послуги телебачення. Не оминули увагою школярі і косметичні вироби, шкільні їдальні, обслуговування в супермаркетах та сільських магазинах. Молодих дослідників також хвилює якість послуг в салонах татуювання, якість засобів контрацепції та продуктів, що діти споживають щодня: чіпси, солодкі газовані напої та жуйки. Повна інформація про конкурс знаходиться на Порталі Споживача www.consumerinfo.org.uа

 
Коментувати
Facebook ::

Willard

"Каждое агентство говорит, что оно добивается результатов. Каждое заявляет, что оно креативно. Каждое агентство утверждает, что оно стратегично. Если все говорят об этом, значит всё это – лишь средний уровень. Мы же должны быть лучше».

Майкл Виллард, “Инструкция из 600 слов для сотрудников «Виллард Груп»

«Виллард Груп» - это уникальное сочетание коммуникационных подразделений: Реклама; Связи с общественностью; Маркетинг отношений с потребителями; Отношения с правительством; Издательство; Стратегии оценки рисков; Медиа-планирование и медиа-баинг.

Компания владеет собственными офисами в трех странах: Россия, Украина и Турция. Также мы поддерживаем сеть партнерских агентств во всех этим странах и в мире в целом.

Штат сотрудников компании насчитывает почти 100 профессионалов, которые всегда к Вашим услугам. У нас работают специалисты по ПР-стратегиям, которые могут провести Вас по рискованным рынкам и помогут не попасть в ловушку. У нас продуктивно работают рекламные креативщики, арт-директора и копирайтеры, которые придумают названия и осуществят брендинг для Ваших продуктов. А наши дизайнеры с удовольствием создадут Ваш фирменный стиль – профессионально и надолго.

Наши специалисты по отношениям с правительством помогут Вам уладить все Ваши вопросы с официальными лицами и органами власти. Также к Вашим услугам эксперты по корпоративной социальной ответственности, которые посоветуют Вам, как наилучшим образом позитивно повлиять на общественность.

Мы издаем разнообразные книги и выпускаем свой собственный англоязычный журнал The Ukrainian Observer, рассчитанный на широчайшую аудиторию. В Интернете мы ведем «Пиарщик», популярный Веб-сайт по связям с общественностью, рекламе и маркетингу на русском и английском языках.

Мы осуществляем медиа-планирование и медиа-баинг для крупнейших компаний в мире, а также поддерживаем стратегический альянс с The Copernicus Group в Вашингтоне, округ Колумбия. С этой группой мы успешно проводим оценки рисков на любом рынке. 

Контактна особа: Анна Сердюк
Телефон: +38044 502 30 05
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи