17–19 травня 2010 року під час
Українського Інвестиційного Саміту в Лондоні Brandcom залучив провідні ділові
ЗМІ до спостереження в Twitter за
live-reporting учасника конференції Максима Панфілова, директора з
корпоративного розвитку Grata Сonsulting Group.
Максим Панфілов в режимі
реального часу вів прямий репортаж з Лондона, висвітлюючи найбільш резонансні
заяви учасників саміта щодо майбутнього України: інвестиційного клімату,
розвитку макроекономіки, інвестиційних можливостей в енергетиці, перспективах
банківського сектора, пріоритетах нового уряду та інших стратегічно важливих
питань.
Український інвестиційний саміт —
найбільша у світі щорічна конференція з інвестицій в Україну. Щороку на ньому
збираються найвпливовіші підприємці, власники бізнесу, топ-менеджери й
політики. У 2010 році в саміті взяли участь понад 400 делегатів із 20 країн.
Brandcom привернув увагу медіа до
ексклюзивної та найактуальнішої інформації з саміту, що надходила через Twitter-екаунт @maxpanfilov.
За ним стежили журналісти, редактори чільних ділових видань, експерти ринку,
лідери громадської думки. Twitter-трансляція тривала впродовж двох з половиною
діб часу роботи саміту. 250 твіттів, близько 500 ретвіттів створили
інформаційне забезпечення ходу саміту для медіа. За цей час активність
слідкуючих за Twitter-екаунтом @maxpanfilov
досягла 94,3%.
Користувачі Інтернету мали доступ
до ексклюзивної актуальної інформації з саміту від його безпосереднього учасника,
могли уточнювати інформацію чи запрошувати коментарі. Для українських медіа ця
технологія дозволила мати оперативний доступ до джерела важливої інформації без
часових втрат.
Brandcom уперше в Україні
застосував live-reporting через систему мікроблогів Twitter як новий PR-інструмент. І перший досвід використання
новітніх інструментів комунікації став успішним. Представники
ділових ЗМІ висловили бажання надалі співпрацювати з Максимом Панфіловим як
експертом-коментатором та аналітиком. За результатами співпраці вийшло, а також
готується до друку кілька матеріалів в ЗМІ.
Brandcom —
провідна українська PR-агенція, яка надає повний спектр послуг у сфері зв’язків
з громадськістю: від стратегічного консультування до реалізації комплексних
PR-програм. Клієнти агенції: Київстар, Samsung, Vitmark, Київський ювелірний
завод, NOVUS, Indposhiv, MediaCamp Kyiv, TEDxKyiv. Оборот компании в 2009 року
склав $1 100 000. 51% акцій компанії належить Фондовой групі «Пілот
Капітал».
Докладніше
про агенцію на сайті: http://www.brandcom.com.ua
По
додаткову інформацію звертайтеся до Марусі Звьоздної:
Тел/факс:
+380 (44) 279-05-38, 279-05-35,
Моб.
тел.: +380 (63)702-27-09,