Мета проекту — покращити якість життя та
розвинути довготривалий економічний і соціальний потенціал молодих людей (14–35
років) з особливими потребами, забезпечивши їхнє право на працевлаштування.
В рамках проекту було організовано прес-тур для
журналістів у Львів. Програма прес-туру включала в себе наступні заходи:
відвідування ярмарку вакансій для молоді з
інвалідністю, участь у Круглому столі Ради соціальних
партнерів, професіографічні екскурсії на львівські
підприємства, де працюють люди з особливими потребами,зустріч із тренерами та учасниками
профорієнтаційних семінарів і тренінгів для людей з обмеженими
можливостями.
Особливістю прес-туру став надкороткий термін
його підготовки – 2,5 дні. Проте команда Brandcom змогла оперативно підготувати
все необхідне для ефективної роботи ЗМІ на подіях.
Практично за один день акредитації свою
присутність на заході підтвердили більше 25 ЗМІ, серед яких були ключові
місцеві видання (Високий замок, Гомін Галичини), 12 канал, та радіо Ера. Також
серед журналістів були представники національних видань – Газета по-українськи,
Киевские ведомости, Точка та інші.
«Молоді люди з особливими потребами мають такі ж
самі шанси на успіх в професії, як і їхні ровесники. Допомогти їм в профорієнтації та
працевлаштуванні – це надати їм шанс на гідне майбутнє, керуючись принципом «не
приносити рибу, а вчити її ловити». Журналісти, що взяли участь у прес-турі, на
власні очі побачили успішні приклади працевлаштування молоді з особливими
потребами, й ми раді, що також ефективно долучилися до цього важливого
проекту,» - коментує Ірина Маркова, виконавчий директор Brandcom.