Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[238] На першому українському хакатоні на соціальну тематику представлено 16 електронних проектів

16.11.2012 | Hi-tech компанії, Україна

Заступник директора ПРООН В Україні, Єлена Панова підкреслила: «Зміни у суспільстві    повільний, але абсолютно необхідний процес. Щоб змінити відношення, менталітет та правила гри, за якими побудовано суспільство потрібні роки. Незважаючи на це, ми віримо у тих, хто змінює життя України кожен день: вимагаючи прозорості у наданні послуг, відмовляючись платити хабарі, отримуючи доступ до відкритих даних, та використовуючи ці можливості для розвитку демократії. Партнерство «Відкритий уряд» всього лише інструмент. Це рамки, котрі без наповнення ідеями та діяльністю так і залишаться планами, звітами, цифрами. Оживити цю ініціативу, наповнити її діями завдання кожного з нас».

Напередодні самого змагання, 9 листопада в Києві, 61 учасник та учасниця з різних регіонів України, яких було обрано серед 148 бажаючих, отримали можливість послухати презентації визнаних експертів з реалізації електронних проектів, розробки інфографіки, просування ідей через соціальні мережі та залучення краудфандингу для забезпечення сталості своїх ідей. Особливо цікавою стала презентація Джуліо Кваджотто з Регіонального бюро ПРООН в Братиславі, який розповів як перетворити онлайн-ідеї на впливові інструменти розвитку соціальних інститутів, бізнесу та змін у суспільстві.

10 листопада в офісі компанії-розробника програмного забезпечення Ciklum, пройшов насичений день інтенсивного програмування, розробки прототипів, напрацювання практичних аспектів майбутніх проектів. Під час розробки ідей конкурсантам допомагали спеціалісти у сфері розробки веб-рішень, юристи, фахівці з проблематики бюджетування та маркетингу і роботи з принципами електронного урядування. Багато волонтерів та експертів були залучені проектом Бібліоміст організації IREX. За 10 годин роботи учасники та учасниці хакатону отримали безліч корисної інформації, встигли подискутувати, домовитися про співпрацю, опрацювати масу ідей та підготувати презентацію для представлення її журі наступного дня. Окрім цього, невтомні команди позмагалися і в додатковій номінації із розробки найкращої ідеї молодіжної інформаційної кампанії з протидії корупції, присвяченої Міжнародному дню боротьби проти корупції, що відзначається 9 грудня.

11 листопада міжнародне журі, до складу якого увійшли представники ПРООН та компаній партнерів, студентських організацій, а також експерти з громадянського суспільства заслухали презентації та прототипи 16 команд.

Переможцями стали такі проекти:

1)    «ПОЇЗДка», спрямований на захист прав споживачів  та підвищення якості перевезень пасажирів у поїздах в Україні (Олександр Бондаренко, Олександр Латинцев);

2)    «STUDACTION», який передбачає створення студентського порталу, спрямованого на підвищення прозорості у ВНЗ країни шляхом збору повідомлень від студентів та абітурієнтів та надання платформи для подібних обговорень (Софія-Юлія Сидоренко, Лєнєра Мємєтова, Катерина Калуженина, Євгенія Концева, Іван Лежнев);

3)    «Хабар за свою дитину» - проект, який намагається, базуючись на вже існуючій платформі розширити свою аудиторію та розробити електронні інструменти для повідомлення про примушення батьків до вирішення питань у сфері послуг, що надаються дітям (освіта, медичне обслуговування, дозвілля)  за  допомогою хабарів  (Оксана Загородня, Кирило та Олег Животовський) (http://www.vsirivni.com.ua/habar).

Номінацію за найкращу ідею молодіжної інформаційної кампанії, про яку буде оголошено невдовзі, виграла команда «Чиста Україна» у складі Володимира Лаврука, Романа Вишневського та Дмитра Голія, які планують долучити до кампанії інтернет-магазини соціально-відповідального бізнесу в країні.

Окрім отримання міні-грантів на реалізацію своїх ідей, команди-призери отримали призи від партнерів, особливу радість переможцям також принесли ноутбуки Inspiron N5040 від компанії  Dell.

Андрій Сивенюк, маркетинг менеджер компанії Dell в Україні: «Yа OPEN IDEAS 4UA зібралися соціально відповідальні та творчі люди, які бачать і уявляють, як інформаційні технології можуть змінити світ. І компанія Dell із радістю приєдналася до цієї ініціативи ми хочемо бачити як це відбувається і підтримати молодь. Компанія Dell сприяє таким ініціативам у всьому світі і, на щастя, у нас є можливість надихати на пошук рішень молодь у всьому світі. І головне ви завжди можете приєднатися до таких проектів. Наприклад, нещодавно завершився прийом заявок на Dell Education Challenge для студентів по всьому світу, де вони могли висловити свої ідеї щодо поліпшення освіти й отримати допомогу в їх реалізації. Хочу відзначити, що дійсно, компанія Dell не вперше співпрацює з ООН у рамках соціальної відповідальності, і ми не будемо зупинятися на цьому! Сьогоднішні ідеї та проекти додали нам оптимізму, і хотілося б, щоб учасники втілили все в життя!»

 

 

 

OPEN IDEAS 4UA

Про компанію Dell

Компанія Dell Inc. (NASDAQ: DELL) є одним з провідних світових виробників комп'ютерної техніки, постачальником продуктів і послуг у сфері інформаційних технологій. Компанія Dell в рамках своєї бізнес-моделі проектує, виробляє та адаптує продукти та послуги відповідно до вимог замовників, а також пропонує широкий спектр програмного забезпечення і периферійних пристроїв. Компанія Dell продає більшу кількість систем по всьому світу, ніж будь-яка інша комп'ютерна компанія. Dell співпрацює із неприбутковими організаціями по всьому світу з метою вирішення найважливіших соціальних проблем, надаючи свою допомогу у вигляді комбінації технологій та рішень Dell, грошових внесків, досвіду та знань, а також підтримки волонтерів. У 2011 році Dell надала 44 млн долл. На соціальні дотації, а волонтери зі складу працівників компанії присвятили 418 000 годин допомозі тим, хто її потребує.

Компанія Dell враховує побажання своїх замовників та пропонує інноваційні технології та послуги, відкриваючи нові можливості досягати більшого (The Power To Do More). Більш детальну інформацію див. на сайті www.dell.com та www.dell.ua

 

Dell у соціальних мережах:

http://www.facebook.com/Dell.CIS

http://twitter.com/Dell_Ukraine

 

Коментувати
Facebook ::

Seven Communications

Brand building & Brand strategy Marketing support and development PR, Media relations, PR-events BTL: Events management, trade & consumer promo Communication strategy – creative & media strategies Creative & Design Media-planning, media-buying

Контактна особа: Нармина Гусейнова
Телефон: 044 289 0593
E-mail: [email protected]

До компанії


Найновіші релізи