Київ/Варшава, 29 лютого 2012 – сьогодні компанія Кока-Кола відкриває секрети своєї глобальної інтегрованої маркетингової кампанії до УЄФА ЄВРО 2012™ , яка включає 5 святкових подій в Європі, присвячених святкуванню 100 днів до початку чемпіонату в Україні та Польщі.
Кампанія під назвою «Шаленій від футболу!» відкривається шаленими футбольними святкуваннями в найшаленіший день року – 29 лютого. Від сьогоднішнього дня більш ніж в 70 країнах по всьому світу запустять міжнародну маркетингову кампанію, яка триватиме протягом 4-х місяців.
Кампанія пройде у кожній країні, що бере участь в УЄФА ЄВРО 2012™.
Coca-Cola використовує можливість, щоб надихнути вболівальників, споживачів і своїх співробітників шаленіти від футболу. Основні події на честь запуску кампанії та святкування 100 днів до початку чемпіонату відбудуться у таких країнах, як Польща, Україна, Італія, Чеська Республіка та Німеччина.
Глобальна інтегрована маркетингова кампанія «Шаленій від футболу!» передає ідею трансформації, що опановує звичайних людей, коли вони, підтримуючи свої футбольні команди, перетворюються на справжніх шалених вболівальників. Саме тоді вибухають неймовірні емоції, мерехтять розфарбовані обличчя, виконуються шалені пісні та танці та вирує справжнє шаленство від футболу.
Ця кампанія – це веселе, смішне та енергійне продовження нинішньої комунікаційної платформи " Open Happiness ", яка підтримується двома глобальними рекламними кампаніями на телебаченні, в друкованих ЗМІ, Інтернеті, зовнішній рекламі та активаціях в digital, соціальних медіа. Унікальна візуалізація втілює в життя концепцію «Шаленій від футболу!» послідовно на всіх платформах.
Кожний компонент кампанії був розроблений так, щоб залучити підлітків-футбольних вболівальників та спонукати їх до участі у підготовчому етапі та під час самого турніру, надихнути їх вивільнити своє справжнє футбольне «Я» та підтримати свою футбольну команду.
Основні компоненти глобальної кампанії:
ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Рекламний ролик "Трансформація", що транслюватиметься по всій Європі, Азії, Африці в період з квітня 2012 року, передає шалений настрій, коли в день матчу вболівальники зазнають великих перетворень разом з мультяшними героями в кольорах національних команд під унікальний музичний трек Gogol Bordello “Let’s Get CRAZY”.
Ролик зроблений Санто, Буенос-Айрес, хронометраж 100 ", 60", 45 "і 30", підтримує 3D-версію. Наступний творчий задум - "Дух ЄВРО" - вийде в ефір ближче до турніру.
DIGITAL
У квітні буде запущено унікальну для УЄФА ЄВРО 2012™ інтерактивну digital-кампанію - найбільшу для Coca-Cola в Європі. Вона об’єднує мобільні, Інтернет та соціальні медіа-елементи.
Ця кампанія передасть хвилювання на стадіонах он-лайн вболівальникам: вона включає ігровий елемент, де вболівальники стають кращими і більш шаленими фанами, створюючи аватар, який дасть їм доступ до всієї digital-платформи. Вони зможуть безкоштовно завантажити та поділитися з друзями офіційним гімном Coca-Cola до УЄФА ЄВРО 2012™ від Gogol Bordello. Вони також матимуть можливість показати свою творчість, створивши особисту святкову Coca-Cola футболку. Соціальні медіа та Facebook будуть використовуватися в якості центральної платформи.
ГІМН
Спеціально замовлений трек з Gogol Bordello запам’ятається як гімн Coca-Cola до УЄФА ЄВРО 2012™. Українсько-циганська панк-група, добре відома своїм енергійним і гумористичним підходом до музики, записала трек - “Let’s Get CRAZY”, яка повністю передає веселий дух кампанії. Вболівальники зможуть скачати і налаштувати трек через цифровий додаток Coca-Cola УЄФА ЄВРО 2012™ та з веб-сайтів, а також співати в он-лайн караоке.
Активації
Вболівальники зможуть шаленіти від футболу, беручи участь в активаціях по всій Європі напередодні і під час УЄФА ЄВРО 2012™.
Вони включають «крик-машину», караоке-кабіни і фан-зони, де вболівальники зможуть переглядати матчі, разом підтримувати свою команду і ділитися своїм божевіллям з Coca-Cola.
В Україні та Польщі для вболівальників будуть створені особливі умови для ще більшого шаленства.
Вісім агенцій були залучені до розробки цієї єдиної у своєму роді маркетингової програми: Naked – розробка стратегії, Santo – креативу, Attik – іміджів, M&C Saatchi Sport & Entertainment – креативної комунікації та PR, Cake – музики, Scholz & Volkmer – Digital, Ogilvy Action – маркетингу, Moravia Propag – призів та акцій.
УКРАЇНА
Coca-Сola готує українські міста для шаленого футбольного святкування. У середині січня у 3-х містах приймаючих УЄФА ЄВРО 2012™ було розпочато нову маркетингову кампанію, присвячено УЄФА ЄВРО 2012 ТМ. На головних вулицях та площах Києва, Харкова та Донецька були встановлені величезні рекламні щити, яскравий дизайн та футбольна символіка яких нагадує жителям міст про безпрецедентне футбольне свято, яке невдовзі прийде до їхнього міста.
У слід за кампанією на біг-бордах з’явився кумедний ТВ-тізер, який демонструє трансформації, що перетворять кожного на футбольного вболівальника. Відео можна переглянути за цими лінками: http://www.coca-cola.ua/uk/index.html та http://vk.com/search?c[section]=people#/cocacola_ukr
Вже у лютому розпочалася національна маркетингова кампанія «Coca-Cola — шаленій від футболу!», яка триватиме до 30 червня 2012 року. За умовами акції треба обрати напій (Coca-Cola, Fanta апельсин або Sprite у пляшках 0.5 л, 1 л, 1,5 л та 2 л зі спеціальними етикетками) та, зазирнувши під кришку, знайти код. Зареєструвати свій код необхідно через SMS 3355 або на сайті www.coca-cola.ua і – гру розпочато. Споживачі мають можливість щохвилини виграти склянки Coca-Cola унікального дизайну, щогодини - футбольні м’ячі або футболки шаленого дизайну та щодня – квитки на 2 особи на один з матчів УЄФА ЄВРО 2012™.
Акція вже має шалений успіх, адже за даними підрахунків на 28 лютого 2012 року на участь в акції зареєструвалось 147 000 учасників, і з них вже 59 651 учасників виграли склянки, 3 575 виграли та футбольні м’ячі, 3 535 - футболки, та 18 осіб – квитки на матчі УЄФА ЄВРО 2012™!
Більше про деталі акції на сайті www.coca-cola.ua, або за номером телефону
0 800 30 8008 (дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні - безкоштовні).
І це - лише початок, бо ще більше яскравих вражень Coca-Cola подарує у квітні, травні та червні. З початком квітня усі користувачі українського Інтернету матимуть можливість дізнатися, що таке справжня трансформація. Інтернет-гра «Фаноманія» допоможе звичайним людям перетворитися на футбольних вболівальників.
У день зворотного відліку – за 100 днів до початку чемпіонату –
Компанія «Кока-Кола Україна» проводить Перший медіа-клуб у рамках дитячого футбольного турніру «Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola» сезону 2011/2012. На засіданні прес-клубу присутні ознайомляться із процесом відбору та зі складом журі, яке обере майбутніх прапороносців на УЄФА ЄВРО 2012™.
Команда компанії «Кока-Кола Україна» докладає усіх зусиль, щоб зробити чемпіонат УЄФА ЄВРО 2012™ дійсно незабутньою та яскравою подією!
ПОЛЬЩА
На знак давньої історії співпраці з футболом у деяких країнах, зокрема у Польщі,
Coca-Cola запустила пілотний проект під назвою «Coca-Cola Fans Energy Fund».
«Coca-Cola Fans Energy Fund» збирає позитивну енергію шаленого вболівання фанів під час УЄФА ЄВРО 2012 ™ з метою заохочення та просунення проектів, спрямованих на підтримку та розвиток активного способу життя.
Фанати зможуть ділитися енергією та створювати моменти щастя через власні смартфони, слухаючи та використовуючи он-лайн трек Coca-Cola до УЄФА ЄВРО 2012™ “Let’s Get CRAZY” від Gogol Bordello; під час різних подій Coca-Cola та футбольних матчів.
Наприкінці турніру Coca-Cola оголосить, скільки моментів щастя створили фанати і як ці моменти будуть використані для підтримки проектів активного способу життя.
ПРИМІТКИ ДЛЯ РЕДАКТОРІВ:
Компанія Кока-Кола
Компанія Кока-Кола, найбільший у світі виробник напоїв, дарує споживачам свіжість більш ніж 500 газованих та негазованих напоїв. Окрім Coca-Сola, найдорожчого бренду у світі, до портфоліо Компанії входять такі бренди, як Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply and Georgia та Del Valle. Глобально, наша компанія - постачальник №1 газованих напоїв, кави, соків та соковмісних напоїв. Ми маємо найбільшу систему дистрибуції по всьому світу, споживачі більш ніж у 200 країнах світу насолоджуються нашими напоями, споживаючи 1.7 мільярда порцій на день. Беручи на себе зобов’язання щодо стійкого розвитку суспільства, наша Компанія спрямовує свою діяльність на ініціативи щодо зменшення наслідків діяльності людства, підтримує активний, здоровий спосіб життя, створює безпечне середовище для наших колег та партнерів, сприяє підвищенню економічного розвитку суспільств на ринках, де здійснює діяльність Компанія. Разом з нашими колегами-ботлерами ми входимо до 10 найбільших роботодавців, об’єднуючи більш ніж 700,000 працівників системи Coca-Cola.
Для більш детальної інформації щодо нашої Компанії, будь ласка, відвідайте нашу сторінку на www.thecoca-colacompany.com.
©The Coca-Cola Company. Coca-Cola, Open Happiness та символ контурної пляшки є торговими марками Компанії Кока-Кола.
Coca-Cola асоціюється з футболом з часів першого чемпіонату світу в Уругваї в 1930 році.
Coca-Cola є одним із найдавніших корпоративних партнерів ФІФА, співпраця з якою розпочалася ще у 1974 році. Офіційна співпраця з УЄФА була розпочата у 1988 році. Coca-Cola підтримує футбол на будь-якому рівні: від аматорського до таких апофеозних подій як Кубок світу ФІФА та Кубок Європи.
Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, звертайтеся до Coca-Cola:
Ольга Чумак
Менеджер зі зв’язків ЗМІ
Компанія “Кока-Кола Україна”
тел.: 044 490-0880
e-mail: [email protected]