Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[872] "Молодь тестує якість-2011" - результати конкурсу

03.06.2011 | Навчання, освіта, наука, Ринки і торгівля, Україна

Завершився ІІІ Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість», результати якого засвідчили, що в Україні формується  нове покоління критичних споживачів.

2 червня 2011 року в актовій залі Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України відзначали школярів, що перемогли у конкурсі з молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість». Організатори конкурсу - Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, БО «Центр споживчих ініціатив», компанії «Фокстрот. Техніка для дому» та ПАТ «Бель Шостка Україна». - Ми вітаємо всі ініціативи, що стосуються підвищення знань споживачів про товари і послуги, і дякуємо юним учасникам конкурсу за допомогу у важливій для нас справі - відповідати очікуванням наших споживачів, - коментує партнерство  виконавчий директор компанії «Фокстрот. Техніка для дому» Уве Кленк. – Наші магазини працюють під девізом «Лідер комфорту - за кращими цінами», де під комфортом розуміємо дотримання європейських стандартів в обслуговуванні споживачів до та після здійснення покупки. Для цього ми розробили програму лояльності «Програма комфорту», побудували власну систему комунікацій із клієнтами через контакт-центр, створили групу по роботі зі скаргами і рекламаціями і портал для лояльних споживачів. Партнерство у конкурсі «Молодь тестує якість» - продовження нашої роботи стосовно прав споживачів отримувати найвищі за якістю послуги.             Конкурс «Молодь тестує якість» проходив з лютого по квітень 2011 р., мав на меті підвищити обізнаність шкільної молоді віком від 12 до 17 років (учні 6-11-х класів) в питаннях реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів. Учнівської молоді було запропоновано вибрати сферу дослідження на власний смак і проаналізувати якість товару або послуги з власноруч розробленою методикою. У результаті були відібрані декілька десятків найкращих робіт, автори яких приїхали на нагородження до Києва. Перше місце отримала Ірина Онасенко з м. Червонозаводське Полтавської області за дослідження «Українські макарони  =  італійська паста?   або  Чому українці обирають українське», друге – її землячка з Полтавщини Олександра Онищук із дослідженням  «Самий ввічливий супермаркет». Третє місце посіла спільна робота школярів з Кіровограду Дарини Даниленко, Гагіка Єросяна та Кирила Гоєва, які написали роботу «Небезпечні забавки для дітей» про хімічні речовини у складі іграшок, миючих засобів тощо.   - Роботи вражають науковим підходом, ретельністю дослідження й проактивною позицією юних авторів, - говорить директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Валерій Юхимович. - Третій рік поспіль конкурс зібрав загалом близько 2000 учасників з усіх регіонів України, що оформили більше 150 індивідуальних та групових робіт, виконаних школярами самостійно. Дякую й учням, й вчителям за небайдужість до такої важливої теми, як споживче інформування. Крім основних переможців, було нагороджено авторів кращих робіт в номінації «За споживчу вимогливість» подарунками від компанії «Фокстрот. Техніка для дому»: - Роботи, які ми відзначили, є надзвичайно актуальними для підвищення  споживчої вимогливості українців, - розповідає член журі конкурсу, прес-секретар компанії «Фокстрот. Техніка для дому» Оксана Бакаленко. –  П’ять фаворитів «Фокстроту» визначилися одразу – це робота Ольги Лазаренко з Кременчука Полтавської області «Візьму побутову техніку з хороших рук», дослідження  Богдана Бєлінського із Запоріжжя «Сайти супермаркетів. Інформація на них правдива чи ні?», дві роботи про якість батарейок - Віталій Шеремета з Рівного та Дегтяр Дар’я з Херсонської області, та одне дослідження щодо якості DVD від Олексія Ковріжного із Люботина Харківської області. На останок, відзначити шосту  роботу – Владислава Личка «Бути чи не бути супермаркету у Добровеличківці». Адже право на якісне обслуговування мають усі українці. Так що подарунок від «Фокстроту» поїхав до географічного центру України, села Добровеличківка, де зростають такі талановиті та амбітні діти. Своїх номінантів назвали й представники  компанії «Бель Шостка Україна»  – Це сімейна компанія, - розповідає Наталія Фесюн, директор із зовнішніх зв’язків підприємства. - Ми, як експерти у виробництві якісних сирів, маємо допомогти суспільству в підвищенні рівня  споживчої культури та стандартів раціонального харчування.  Ми щиро вітаємо переможців конкурсу 2011 року і з радістю маємо зазначити, що всі роботи стали більш «зрілими», більш професійними та демонструють такі важливі навички школярів як вміння находити потрібну інформацію, аналізувати увесь спектр  отриманої інформації, робити власні висновки та будувати на цьому свій власний досвід споживання, що є  дуже важливо для громадянського суспільства. Довідка: Споживча освіта існує в Україні вже четвертий рік поспіль завдяки курсу «Основи споживчих знань», що був розроблений у 2008 в рамках партнерства Міністерства освіти і науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання. Зараз курс викладається більш ніж в 10 000 загальноосвітніх навчальних закладів. Хоча конкурс зі шкільного споживчого тестування проводиться втретє, залучення школярів до активного та свідомого споживання є вже багато років частиною навчального процесу в країнах Європи. Споживчі організації є зазвичай ініціаторами таких конкурсів; вони надають інформаційну, організаційну та ідейну підтримку молоді, яка прагне до активних дій в оволодінні інформацією про реалії ринкової економіки. Цього разу ініціатором виступила Благодійна організація «Центр споживчих ініціатив».
Коментувати
Facebook ::

Общественная организация "Социальный центр "Перспектива"

Общественная организация
Социальный центр "Перспектива" - общественная организация, созданая на територии Лесного массива Киева для поддержки социальных инициатив и самоорганизации местного населения для решения проблем общества. Глава общественной организации - Геннадий Выходцев

Контактна особа: Ольга Голинская
Телефон: (044) 247-70-15
E-mail: [email protected]

До компанії



Найновіші релізи