Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[265] Покоління Y: молоді фінансисти борються з працедавцями за можливість стрімкої кар’єри

27.08.2010 | Фінанси і банки, Україна

Молодий фінансист 21-го сторіччя має впевнене та чітке уявлення щодо свого професійного розвитку, вимагає гарантії зайнятості, стимулом для нього є гроші, а  більше половини молодих фінансистів прагнуть використовувати отриману фінансову освіту в інших сферах бізнесу. Це випливає із дослідження АССА (Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів) та глобальної консалтингової компанії з персоналу Mercer, проведеного серед 3200 молодих фахівців із 122 країн світу.   Дослідження «Покоління Y: реалізація потенціалу» вивчає покоління молодих спеціалістів фінансової сфери, які прагнуть амбіційної, стрімкої кар’єри як в рамках, так і поза рамками традиційної фінансової діяльністі. Роботодавці ризикують втратити майбутні таланти, якщо не зможуть забезпечити можливості динамічного кар’єрного росту, використовуючи їх знання та вміння в сфері фінансів.   Хоча, згідно з дослідженням, більшість фінансових спеціалістів Покоління Y стверджують, що вони задоволені своєю поточною роллю, проте висловлюють побоювання відносно майбутнього. Половина з них вважає, що компанії, в яких вони працюють, не спроможні забезпечити їм достатні можливості кар’єрного зростання.   «Дослідження показало, що Покоління Y – розумні і дуже працьовиті, втім, прагнуть негайної та матеріальної винагороди. Управління очікуваннями Покоління Y щодо кар’єрного росту та його прозорість мають лежати в основі обіцянок стосовно розвитку кар’єри. Якщо працедавці не зрозуміють цього, існує великий ризик того, що співробітники можуть піти, особливо коли глобальна економічна ситуація почне покращуватися», - сказала Наталія Вовчук, голова представництва АССА в Україні, державах Прибалтики і Кавказу.   Юрій Чиж, член АССА та фінансовий директор компанії «Караван Ріал Естейт Лімітед», коментуючи результати дослідження, відзначив: «Суттєва більшість українських роботодавців, навіть тих, хто має впізнавані бренди і займає провідні позиції на ринку, все ще відстають від очікувань Покоління Y. Ці роботодавці вважають, що «гроші вирішують все» (“cash is a king”) і надають перевагу приверненню робочої сили, і конкуруванні на «ринку мізків» тільки за допомогою цього параметру, при цьому приділячи зовсім мало, або ж не приділяючи взагалі уваги питанням кар’єрного розвитку, корпоративної культури, середовища освіти, росту лідерства, та інших цінностей, які вимагає Покоління Y. Ті ж, хто розуміє важливість цих нематеріальних трудових цінностей, будут серед переможців у битів за таланти».   Також в результаті дослідження було виявлено наступне:   Гроші мають значення: винагорода має велике значення для цієї вікової групи, і вони вимагають гідної заробітної плати з урахуванням ринкових цін. При цьому вони також прагнуть договірних відносин – їм потрібні гроші, вони намагаються встановити оптимальний баланс між роботою та особистим життям, а також працювати з привабливими брендами, що відображували б їх власні цінності.   Важливе практичне навчання: працедавці та самі представники Покоління Y усвідомлюють важливість практичного навчання для розвитку навичок, якими має володіти сьогоднішній фінансист. Очне навчання є все ще популярним серед цього покоління, і вони не дуже покладаються на дистанційне навчання через Інтернет, як це вважалося раніше. Організації мають бути спроможними надати широкий спектр навчальних можливостей для приваблення цього покоління.   Бути привабливим, відрізнятися від інших: пропонуючи роботу спеціалістам Покоління Y, працедавці мають особливий акцент робити на можливостях кар’єрного розвитку. Всупереч розповсюдженому погляду, в дослідженні відзначається, що, хоча представники цього покоління цінують гарантію зайнятості, втім, готові піти у випадку невиконання обіцянок щодо кар’єрного зростання.   * В дослідженні брали участь члени і студенти ACCA, які народились післе 1980 года включно, і які працюють в сфері фінансів чи бухгалтерського обліку протягом останніх 12 місяців.   Звіт (англійською мовою) можна завантажити за адресою:   www.accaglobal.com/accountants_business   www.accaglobal.com/pubs/accountants_business/research_opinion/human_capital/generation_y_report.pdf  
Коментувати
Facebook ::

ACCA (Aсоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів)

1. ACCA (Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів) є всесвітньою організацією професійних бухгалтерів. Наша мета – надати відповідну, пріоритетну кваліфікацію людям, які проживають в будь-якій країні світу, відзначаються старанністю, здібностями та працьовитістю і прагнуть гідної кар’єри в сфері бухгалтерського обліку, фінансів та управління. 2. Ми підтримуємо 140 000 членів та 404 000 студентів в 170 країнах, сприяючи їх успішному кар’єрному росту в сфері обліку та бізнесу, та допомагаємо їм набути необхідні для працедавців навики та вміння. Ми працюємо за допомогою мережі, що налічує 80 офісів та центрів та більше 8 000 акредитованих роботдавців по всьому світу, які забезпечують високі стандарти підготовки та розвитку персоналу. Відповідно до інтересів громадськості ми забезпечуємо належне регулювання системи бухгалтерського обліку та проводимо дослідження для подальшого укріплення репутації та розширення впливу бухгалтерської справи. 3. Від часу заснування АССА в 1904 г. в основі діяльності організації лежать унікальні цінності: рівні можливості, різноманітність, інновації, чесність та підзвітність. Ми вважаємо, що бухгалтери привносять цінність в економіку на всіх етапах розвитку, прагнуть розширити можливості професії та заохочують перехід на міжнародні стандарти. Наші цінності відповідають потребам працедавців в усіх секторах, а наша кваліфікація дозволяє готувати бухгалтерів для бізнесу. Ми прагнемо зробити професію доступною для людей різного походження та усунути штучні перешкоди. Отже ми намагаємося раціоналізувати систему кваліфікаційної підготовки та засоби навчання, задовольняючи таким чином різноманітні потреби стажерів-професіоналів та їхніх працедавців. 4. АССА відкрила своє регіональне представництво у Києві восени 2004 року. Київський офіс є головним контактом для всіх членів, кандидатів у члени, та студентів з України, Білорусі, країн Прибалтики і Кавказу. В цьому регіоні АССА є провідною міжнародною кваліфікацією фінансових фахівців, і об’єднує близько 4200 студентів та 530 членів. В Україні – 1700 студентів і 300 членів.

Контактна особа: Андрій Горбаль
Телефон: +38 044 498 34 50 (51)
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії