Визначено програму Дня Маркетингу (Marketing Day), який відбудеться
25 березня в рамках виставки "IntеrBudExpo 2010". Організатори заходу
– компанія Publicity Creating
та оргкомітет виставки "InterBudExpo".
Тема Дня Маркетингу: "Оптимальні маркетингові
інструменти та прогнозовані результати для компаній будівельного ринку". Подія
пройде у вигляді сесії доповідей.
Програма Дня
Маркетингу:
11:05 – 11:30 "Оцінка задоволеності клієнтів
(партнерів, постачальників) як індикатор бізнесу. Зовнішня і внутрішня
ефективність бізнесу".
Доповідач: Гліб Проненко, керівник дослідницького
агентства, партнер групи компаній Advanter Group;
11:30 – 12:00 "Практичні кейси і PR-проекти для
будівельних компаній".
Доповідач: Валерій Курейко, Генеральний директор компанії стратегічних
комунікацій Publicity
Creating;
12:00 – 12:30 "Стратегічне планування: думай
по-новому, дій по-новому". Доповідач: Ірина Михайлова, видавничий директор EdiPresse Україна за
напрямом "Будівництво. Архітектура. Інтер'єр";
12:30 – 13:00 "Ефективні PR-інструменти на
будівельному ринку. Результати опитування компаній".
Доповідач: Руслана Плис, керівник
Інформаційно-аналітичного центру "Publicity";
13:00 – 13:30 "Особливості брендингу на будівельному
ринку".
Доповідач: Юрій Ковальчук, директор з розвитку
брендингової компанії
"POLARIS";
13:30 – 14:00 "10 ефективних маркетингових ходів для
будівельних компаній". Доповідач: Оксана Бобровська, директор з реклами РА
"Building Communications".
День Маркетингу відбудеться 25 березня у ВЦ
«КиївЕкспоПлаза»
(вул. Салютна, 2-Б, м. Нивки, павільйон №1, конференц-зал
№2).
Початок об 11:00 .
Вхід – для відвідувачів виставки вільний.
19 березня
2010 р.
Довідка:
InterBudExpo– www.buildexpo.kiev.ua – міжнародна виставка новітніх будівельних матеріалів та
технологій. Виставка покликана сприяти створенню в Україні сучасного будівельного
комплексу. “InterBudExpo” – це подальший прогресивний розвиток виставки
“Будівництво та архітектура”.
День Маркетингу (Marketing Day) – спеціалізований захід, який вже всьоме збере провідних фахівців з маркетингових технологій та операторів
українського будівельного ринку. Попередній День Маркетингу, що відбувся
восени, відвідали понад 100 учасників.
За
додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:
[email protected]