Категории




График медиаактивности

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[154] Нове покоління кухонної техніки отримало золоту медаль

29.09.2009 | Hi-tech компании, Украина

Торгово-промислова палата Словенії представила нагороди за інновації 2008 року. В національному фіналі найкращими серед 185 інновацій, створених більше, ніж 500 новаторами виграли 7 золотих, 11 срібних та 12 бронзових медалей. Поміж учасників, що виборювали CCIS Gold Award, були також новатори Gorenje, які отримали нагороди за нове покоління 600мм побутових електроплит.
Проект запровадження тривав понад два роки і включав модернізацію і вдосконалення виробничої технології, а також використання 100 технологічних новацій. Нове покоління кухонної техніки Gorenje, з оригінальними рішеннями і патентами, це набір технологічно і функціонально оновлених, конкурентоспроможних і високоефективних продуктів на ринку.

«Gorenje створила нове покоління бездоганно спроектованих і технічно оновлених побутових електроплит, де застосовано технологічні рішення, які, передусім, надають можливість суттєвого заощадження електроенергії. Особлива форма духової шафи, що імітує традиційні печі для випікання хліба, які вирізняються інфранагріванням, коли тепловий потік, відображений від склепистої форми духовки, рівномірно розподіляється по поверхні випічки, що надає можливість оптимального використання енергії» - повідомляє журі під керівництвом пана Лікара, до складу якого увійшло 8 осіб.
«Усі інноваційні ідеї, оригінальний дизайн і функціональні рішення нового покоління побутових електроплит є унікальними. Я переконаний, що вони надзвичайно важливі, оскільки вони є результатом спільної великої роботи групи розробників та дизайнерів компанії Gorenje; тому ці рішення захищено патентами. Це був найглобальніший проект протягом останніх років, який охопив майже 70% усієї побутової техніки. Зважаючи на стратегію розвитку і інновацій, компанія Gorenje активно сприятиме новаторству наших фахівців», - наголосив пан Пєчнік, виконавчий директор з розвитку компанії Gorenje, - він також додав, що нове покоління кухонної техніки змінить попереднє покоління протягом року.
Новаторське мислення в такій індустрії, як побутова техніка, є достатньо складним завданням для інженерів - розробників. Нагорода за Найкращу інновацію 2008 року - підтвердження нашого переконання, що Gorenje прямує правильним шляхом і ми маємо усі передумови для розвитку інноваційних продуктів.
Нова форма внутрішньої частини та інноваційна ідея сенсорного керування призвели до суттєвого заощадження електроенергії всієї лінії продукції класу енергозбереження А.
Окрім цього, наша духова шафа - одна з найбільших на ринку, і цим, безсумнівно, можна пишатися», - зауважив пан Рудольф, директор з розвитку кухонної техніки компанії Gorenje.
Поміж патентів, отриманих на продукцію лінії нового покоління Gorenje, найвагомішим є новий електронний програмний модуль – DirecTOUCH - для керування духовою шафою через сенсорний екран. Це – революційна новація в галузі сенсорного керування, вигнуту форму внутрішньої частини духовок створено за зразком традиційних хлібних печей, що забезпечує бездоганне випікання. Оригінальним є рішення верхнього обігріву, розміщеного на двох рівнях, які повторюють нахил внутрішньої частини печі. Другий патент пов’язаний з технологією передавання (перенесення) обігріву в навколишнє середовище під час роботи духовки: завдяки запатентованій системі охолодження, повітря між нею і розміщеними поряд з меблями залишається прохолодним і не нагрівається. Таке ж відбувається і з дверцятами, що засвідчує патент на систему охолодження. Інші патенти стосуються електронного годинника і зовнішнього вигляду приладів, сконструйованих за двома типами : minimalistic Pure та dynamic Allure.

Потребуєте додаткової інформації стосовно вищезазначених продуктів? З превеликим задоволенням дамо відповіді на всі ваші запитання: 8 067 943 08 74, Стус Ірина, E-mail: [email protected]


Довідка:_ Компанія Gorenje d.d. - Міжнародна корпорація, заснована у 1950 році, відома понад 60 років і складається з материнської компанії Gorenje, 75 дочірніх компаній, 50 з яких - міжнародні. Діяльність Gorenje d.d. - виробництво та продаж побутової техніки, водонагрівачів, радіаторів та сантехніки, кухонь, меблів для ванних кімнат, а також туризм. За останні роки всі ці концерни перебувають у стані динамічного розвитку, який сприяє поліпшенню Gorenje d.d. і продукції, розширенню функціональності, розвитку мережі магазинів та загального представлення на ринку. Базуючись на своїх досягненнях та постійній роботі, група компаній Gorenje dd твердо зайняла свою нішу поміж найпотужніших словенських промислових корпорацій і стала одним з восьми найбільших виробників побутової техніки в Європі. Основними рисами продукції компанії є технічна бездоганність, інновації, дизайн, ергономічність продукції та економія електроенергії. GORENJE - один з європейських лідерів на ринку побутової техніки, компанія виробляє 4 мільйони одиниць техніки.
Сьогодні компанія представлена в 70 країнах світу й експортує 90% продукції, яка виробляється. Спорудження нових заводів та модернізація старих, існування власних мереж збуту, складів, системи логістики та сервісного обслуговування спільно із створенням нових поколінь приладів,перетворює цей бізнес на один з найдинамічніших у своєму розвитку поміж інших галузей. Успіху компанії сприяла висока якість продукції, яку підтверджено міжнародними стандартами: ISO 14001 - екологічний сертифікат, ISO 9001-стандарт управління якістю, ICOGRAM EXCELLENCE AWARD - сертифікат якості, екологічні нагороди.
Робота професіоналів, постійний контроль якості продукції та впровадження інноваційних рішень - запорука успішної діяльності компанії Gorenje Group.






 

Комментировать
Facebook ::

Genie Event Marketing

Полный цикл услуг в сфере событийного маркетинга

Контактное лицо: Настя Савицкая-Шелига
Телефон: 5319909
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы