Категории




График медиаактивности

2020

0 1 10

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[2013] «Думай глобально, дій локально» від TECNO: кастомизація передових технологій на місцевих ринках

03.12.2019 | Hi-tech компании, Украина

TECNO Mobile - швидко зростаючий бренд з фокусом на ринки, що розвиваються: в 2019 році продукція продається в більш ніж 60 країнах по всьому світу. Позитивній динаміці зростання багато в чому сприяє серйозна науково-дослідна база у вигляді власних виробничих потужностей і дослідницьких центрів.


Завдяки успішній стратегії на ринках Африки та Азії TECNO посів дев'яте місце в рейтингу найбільших світових виробників мобільних телефонів 2019 року (дослідження Counterpoint). В цьому ж році компанія зміцнила свої позиції в Африці і увійшла в ТОП-5 найбільш популярних брендів смартфонів на континенті.


TECNO Mobile є офіційним партнером і постачальником планшетів і телефонів футбольного клубу Manchester City. У 2019 році бренд продовжив багаторічну співпрацю з ManCity.


Український досвід китайського бренду

На українському ринку TECNO Mobile працює трохи більше року. За цей час представники компанії налагодили партнерські відносини з дистриб'юторами і ключовими роздрібними партнерами, включаючи телеком-рітейл, мережі магазинів побутової електроніки, онлайн-рітейл і регіональні роздрібні мережі. На сьогоднішній день продукція TECNO представлена ??у 1056 магазинах всіх регіонів України. Фокусними регіонами для TECNO стали центральна і західна частини країни, які сконцентрували понад 700 точок продажів.


Особливістю сервісної політики бренду є розширена сервісна підтримка як в світі, так і в Україні: вона становить 12 + 1 місяць гарантії і можливість офіційного післяпродажного ремонту для всіх смартфонів. Втім, як свідчать дані місцевого сервісного партнера, за післяпродажним ремонтом смартфонів (включаючи гарантійні і негарантійні випадки) протягом року звернулися 1,12% українських користувачів. Ще рідше ремонт був потрібний кнопковим телефонам - за ним звернулися 0,97% покупців TECNO.


«Наш перший рік на українському ринку був надзвичайно динамічним і цікавим. Він почався у вересні 2018 року, коли ми презентували ринку п'ять камерафонів. Уже в лютому 2019 го були представлені ще два камерафони в бюджетному ціновому сегменті POP 2 і POP 2 Power. Квітень також ознаменувався двома успішними лаунчами - ми представили користувачам яскравий молодіжний камерофон Spark 3 Pro з подвійною камерою і Camon 11S із потрійною камерою. Вдосконаливши фотоможливості нашої продукції, ми наразі орієнтовані на зміцнення в середньому ціновому сегменті», - розповів керівник бізнесу TECNO Mobile в Україні Джеймс Чен.


Крім зміцнення ринкових позицій Spark 3 Pro сприяв появі імені бренду в багатьох світових новинах: в травні Google вибрав цю модель для програми тестування бета-версії Android Q поряд з двадцятьма двома смартфонами різних виробників. А завдяки ексклюзивному промо Spark 3 Pro у мережі  магазинів Vodafone Рітейл (Протягом акційного періоду модель була доступна лише у мережі Vodafone Рітейл, а покупець додатково отримував 500 гривень на рахунок), ця модель стала рекордною за темпами зростання продажів та абсолютною кількістю активацій IMEI серед смартфонів TECNO в Україні.


У листопаді 2019 року стартував продаж молодіжної новинки Spark 4, а також двох моделей серії Camon - Camon 12 і Camon 12 Air. На нових смартфонах встановлено оновлений фірмовий лаунчер HIOS 5.5 на базі Android P з безліччю корисних AI функцій, вдосконалені потрійні камери з вдосконаленими алгоритмами миттєвої обробки фотографій і ємні акумулятори.


Плани на 2020 рік

Одна з найважливіших цілей бренду в Україні - зміцнення в ціновому сегменті до 2000 грн. Продукція саме цієї цінової ніші приносить компанії зростаючі продажі у регіонах. У зв'язку з цим в планах TECNO Mobile в Україні випуск нових доступних моделей з оновленим сучасним дизайном.


«У 2019 ми спостерігали, як продажі смартфонів TECNO ціною до 2000 грн росли щоквартально, переважно за рахунок регіонів. Якщо розглядати цінову нішу більш широко - до 4000 грн, то щоквартальне зростання особливо помітне в онлайні.

Наша стратегічна мета - це розвиток і розширення представленості в ціновому сегменті 3000-4000 грн. Ми плануємо випустити абсолютно нові продукти серій Camon і SPARK не пізніше другого кварталу 2020 року, а також увійти в цей ціновий сегмент із пристроєм серії Pouvoir, що традиційно отримують батареї збільшеної ємності», - поділився планами Джеймс Чен.


Слоган бренду TECNO «Думай глобально, дій локально» найкращим чином характеризує принципи, які сповідує компанія: передові сучасні технології індивідуально підлаштовуються під конкретний ринок і надаються місцевим покупцям за найбільш прийнятними цінами.


Комментировать
Facebook ::

MEDiSUM

Контактное лицо: Савченко Алексей
Телефон: +380666844106
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы