Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[1008] КМЕФ: МХП відповів на глобальні економічні виклики

12.11.2019 | АПК и пищевая промышленность, Украина

Трансформаційний партнер Київського міжнародного економічного форуму агроіндустріальний холдинг МХП окреслив стратегічні напрями дій щодо успішного захисту інтересів і сталого розвитку аграрного сектору України в умовах торгових війн, посилення позицій вітчизняних виробників на світовій мапі та трансформації бізнесу до стрімких кліматичних змін.

 

В умовах швидких глобальних змін Україна опинилася перед недвозначним вибором: або триматися за крихку стабільність, або впевнено рухатися в інноваційному напрямку, що передбачає тісну взаємодію бізнесу, влади та суспільства. Пошуку оптимальних шляхів адаптації та подальшого розвитку вітчизняного бізнесу в умовах сучасних викликів були присвячені основні теми цьогорічного Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ).

Як зазначив під час панельної дискусії «Торгові війни та їхній вплив на світову економіку» радник голови правління МХП Дмитро Лось, на фоні внутрішньої конкуренції українським виробникам і  владі  слід об’єднатися для провадження зовнішньої торгової діяльності.

«Влада та бізнес мають стати партнерами задля досягнення спільних інтересів. Ми повинні приймати важливі рішення, де саме потрібно посилювати роботу. По м’ясу птиці, наприклад, в Європі найбільш сильні позиції у Франції, Польщі й Італії. Отже, нам треба домовлятися з Німеччиною, яка може бути більш лояльною до українських виробників. Крім того, бізнес повинен брати на себе роль лідера на зовнішніх ринках, витрачаючи ресурси для забезпечення успіху в лобіюванні інтересів, і таким чином працювати у партнерстві з владою», – зауважив Дмитро Лось. 

Він додав, що захист інтересів виробників у торгових війнах потрібно розглядати в трьох напрямках, основний з яких – диверсифікація бізнесу.

«Перший механізм захисту того, що у вас є – це диверсифікація ринків збуту. Чим менше ринків збуту, тим більше ви вразливі до дій певної країни. Чим більше ринків – тим спокійніше ви можете реалізовувати свою продукцію. Тоді якщо ви втратили ринок, це лише питання маржинальності, а не трагедія», – зазначив Дмитро Лось.

Перший заступник голови правління МХП Юрій Мельник під час панельної дискусії «Україна на світовій економічній мапі» закликав президента та Кабінет Міністрів України розробити стратегію державних преференцій для пріоритетних галузей економіки та реалізувати збалансовану модель розвитку промислового й аграрного секторів.

«Набагато комфортніше працювати, використовуючи збалансовану модель, коли локомотивом є індустріальний бізнес, розвинута промисловість. Уряд має конкретизувати свої дії: визначити пріоритетні галузі промисловості, яким держава надаватиме преференції та сприятиме їхньому розвитку. Це буде збалансована індустріально-аграрна модель, яка забезпечить розвиток бізнесу та держави», — додав Юрій Мельник.

               Він підкреслив, що українські компанії не бояться виходити на міжнародний  ринок. Продукція МХП відповідає всім європейським вимогам якості та має конкурентні ціни. Саме тому компанія щороку знаходить нові ринки збуту. Разом з тим держава повинна підтримувати виробників.

«Роль держави у цьому питанні дуже важлива –  це стосується дозвільних процедур і сертифікації.  Якщо підтримки з боку уряду немає, бізнес ніколи не отримає доступ не лише до європейських ринків, але й до дуже перспективних ринків азійських і африканських країн», – підсумував перший заступник голови правління МХП.

Згадавши про  надзвичайно важливі для аграрної галузі кліматичні зміни, головний еколог МХП Олександр Семенець закликав державу та бізнес-середовище виховувати екологічну культуру української нації, починаючи з малят дошкільного віку.

«Бізнес інвестує величезні кошти в екологічно чисті технології виробництва й обробки землі, будівництво біогазових станцій, переробку вторинної сировини,  перехід  до використання відновлюваних джерел енергії. Проте ми маємо виховувати культуру відповідального ставлення до навколишнього середовища з дитинства – запровадити відповідні навчальні програми у дошкільних закладах, аби нове покоління розуміло, що не можна недбайливо ставитися до довкілля, що потрібно роздільно збирати та сортувати сміття. Саме тоді турбота про навколишнє середовище стане нормою життя та ведення бізнесу», – підсумував Олександр Семенець.

Комментировать
Facebook ::

PR-Service

Контактное лицо: Наталия Глушак
Телефон: 044 5013244
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы