Категории




График медиаактивности

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[135] Найближчим часом бізнес повністю відмовиться від паперу

03.10.2019 | Выставки. Семинары. Конференции, Украина

Це стало головним меседжем в інтерв'ю Олесі Линник, керівної партнерки Linkos Group для видання Delo.ua — організатора найбільшої бізнес-події осені Business Wisdom Summit, що стартувала сьогодні, 3 жовтня. 

Світ, що стрімко змінюється, кидає виклики бізнесові. Що потрібно робити сьогодні, щоб залишатися комерційно успішним власником бізнесів? Чому діджиталізація неминуча, і стосується усіх видів бізнесу без винятку: від квіткової крамнички до великих виробничих підприємств. Як правильно зорієнтуватися серед розмаїття ІТ-рішень для автоматизації паперової рутини та обрати найбільш підхоже? А ще про рівень цифровізації українських компаній, міфи про трудоємність і високу вартість впровадження ЕДО та в чому секрет ефективного бізнесу — читайте у інтерв'ю. 

 Які тренди ви бачите та як рекомендуєте реагувати на них бізнесу?

Швидкий стрибок у розвитку технологій докорінно змінив способи взаємодії компаній зі споживачами. Тепер для того, щоб залишатися комерційно успішними в нових умовах загальної цифровізації, усім без винятку бізнесам доведеться перебудовуватися. Період, в якому сьогодні перебувають усі галузі українського ринку, змушує будь-яку компанію вирішувати бізнес-завдання за допомогою діджіталізації, а для цього керівникові, чи то служби таксі чи магазину будматеріалів, необхідно розібратися в IT-рішеннях: дібрати потрібні продукти, керуючись завданнями компанії, і впровадити їх. Наше ж завдання — допомогти в автоматизації бізнес-процесів на підприємстві й вибудувати електронний обмін документами.

Як би ви оцінили рівень цифровізації документообігу серед українських компаній?

Електронний документообіг розвивається дуже активно. Тому все відбудеться швидко, і про паперові документи всі забудуть так само, як про кнопкові телефони. Першим оцінив важливість та ефективність цих технологій великий бізнес, що володіє глибокою експертизою і достатніми фінансовими й кадровими ресурсами для впровадження. Саме ці компанії задають тренд з цифровізації документообігу і підштовхують до цього інших учасників ринку. Але це не означає, що документообіг — дороге та недоступне рішення для малого та середнього бізнесу. Навпаки, МСБ простіше перейти в цифру, оскільки хмарні й коробкові системи швидше налаштовуються для їхніх потреб. Сьогодні будь-який документ створюється в електронному вигляді в обліковій системі підприємства, потім переноситься на паперовий носій, а одержувач знову його оцифровує. Є необхідність впровадження глобального lean-менедженту: прибрати непотрібні дії, замінивши їх на технологічні рішення.

 Можу сказати однозначно: якщо підприємство не використовує можливості сучасних технологій, котрі дозволяють відповідати надшвидкому темпові ведення бізнесу, воно не зможе конкурувати з тими, хто вже це робить.


  Як продукти вашої компанії допомагають компаніям підвищувати свою ефективність?

Зараз все більше компаній дивиться в бік перебудови внутрішньої операційної діяльності. Від того, як налаштовані внутрішні процеси, раціонально чи ні використовуються бюджети і на які потреби вони йдуть, як організована робота співробітників, чи є у них можливість приділяти достатньо часу першочерговим завданням, залежить успіх компанії. При цьому одним важливо скорочення витрат, які раніше витрачалися на папір, кур'єрські послуги, обслуговування принтерів і архівів. Іншим необхідно вивільнити робочий час фахівців для більш пріоритетних завдань. Деякі компанії прагнуть до мобільності й оперативності узгодження документів. Для інших є принциповим питання збереження навколишнього середовища. Причини впровадження електронного документообігу різні. Однак кожна компанія в результаті отримує свій ряд переваг. 

Наприклад, для мене як керівника компанії електронний документообіг — це не просто дбайливе ставлення до ресурсів бізнесу, але і швидкий обмін документами, новий рівень ділових відносин зі споживачем, які стають прозорими і контрольованими.

Яке з рішень, впроваджених вашою компанією, можна вважати проривним?

Проривною для України була сама ідея цифровізації документообігу, яка лягла в основу нашої компанії. Створюючи продукти для майбутнього, ми часто випереджали ринок, який до них був ще не готовий. Можна згадати нашу систему електронної звітності, створену на початку 2000-х. На етапі запуску системи були відсутні необхідні юридичні механізми, які б дозволяли повною мірою реалізувати її можливості. Але і після їхньої появи нам доводилося допомагати клієнтам у подоланні психологічного бар'єра: це стосувалося і довіри до електронної документації, і нового формату спілкування з податковими інспекторами. Зате тепер електронна фіскальна звітність — норма для України.

Власник повинен бути трохи фантазером?

Все завжди починається з ідеї, а ідея народжується завдяки фантазії. Хороший власник уміє перетворити свої фантазії на бізнес. Але нас завжди дуже хвилює питання майбутнього. Яким воно буде? До чого готуватися? І те, що зовсім недавно було фантазією зі світу майбутнього, стало частиною нашого життя. Звідси новий світовий тренд — штатний футуролог. Зараз в компаніях відділи планування змінюють відділи футурології, тому що питання майбутнього переходить зі стадії планування до стадії моделювання. Якщо раніше футурологія існувала лише в фантастичних книгах і фільмах, то сьогодні вона стала необхідним бізнес-інструментом. Ми теж багато моделюємо. Уже зараз наш вектор розвитку змінюється: якщо раніше ми розробляли десктопні рішення, то тепер акцент змістився в бік мобільних і вебдодатків. Це дозволяє залучати до цифровізації бізнес-процесів всіх співробітників компаній, незалежно від посади.

На чому сфокусована ваша компанія при розробці нових продуктів?

Першочергове завдання, яке стоїть перед підприємством при впровадженні електронного документообігу, — знайти найбільш комфортний продукт, який не призведе до глобальної перебудови поточних процесів в компанії, не створить колапс, а зробить перехід на новий формат взаємодії максимально простим і зручним як для співробітників, так і для клієнтів. Це рішення повинно забезпечити легку інтеграцію з внутрішньою IT і фінансовою системами підприємства. Очевидно, що один програмний продукт не може бути однаково зручним і для корпорації, і для малого бізнесу, оскільки вони керуються абсолютно різними критеріями, обираючи варіант електронного документообігу. Для МСБ — це мобільність, простота і легкість під час обміну електронними документами через смартфон. Для цього сегмента користувачів ми створили вебсервіс СОТА. А для великих компаній зі складною організаційною структурою і власними IT-продуктами бухгалтерського обліку, білінговими системами необхідна інтеграція з фінансовою екосистемою компанії. Для них ми пропонуємо API.ПТАХ. Цей програмний продукт закриває потреби комплексних індивідуальних проєктів, де типове рішення не підходить. Для великих підприємств, де використовуються типові конфігурації облікових систем, у нас є програма M.E.Doc і рішення для безшовної інтеграції з обліковими системами. Саме тому індивідуальні підходи при створенні продуктів — наше основне кредо.

Що таке ефективний бізнес?

Про це можна говорити багато, але реально існує єдиний спосіб бути ефективним і успішним — залишатися вічно молодою компанією. Ця таблетка вічної молодості називається «постійні зміни». Звідси і всі ключові показники ефективності компанії: бути гнучкими і швидкими, тобто швидко виконувати роботу та швидко досягати цілей і результатів.

https://medoc.ua/uk/news/najblizhchim-chasom-bznes-povnstju-vdmovitsja-vd-paperu

Комментировать
Facebook ::

Linkos Group

Linkos Group – провідна українська IT-компанія. Продуктовий портфель компанії включає програми з електронного обміну документами та електронної звітності, онлайн-сервіси для підприємців та бухгалтерів, системи бухобліку та управління підприємством, які представлені брендами M.E.Doc, СОТА, АЦСК «Україна», Звіт Корпорація, ISpro, ПТАХ, FlyDoc, мережа крамниць електронних послуг "Твій час".

Контактное лицо: Кашпуровская Екатерина
Телефон: +380 44 206 72 10
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы