Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[240] Використання технологій для поліпшення якості повітря: Bosch допомагає містам у всьому світі в боротьбі із забрудненням довкілля

10.09.2019 | Экология, Украина

Штутгарт, Німеччина – Люди в усьому світі масово переїжджають із сільської місцевості до великих міст. До 2050 року в мегаполісах житимуть понад шість мільярдів людей, що вдвічі більше, ніж зараз. Передбачається, що за аналогічний період обсяг дорожнього руху в містах збільшиться втричі, що не в останню чергу зумовлене подальшим зростанням доставок товарів і послуг у період буму онлайн-торгівлі. Зростання густоти населення та ущільнення дорожнього руху призводить до погіршення якості повітря. З огляду на це великі міста в усьому світі від Парижа до Шанхая стикаються зі важливою проблемою: як забезпечити мобільність для людей і товарів та водночас зберегти якість повітря. Це не просте завдання: згідно з даними Світової організації охорони здоров’я (ВООЗ), сьогодні близько 90 відсотків населення світу проживає в місцях з низькою якістю повітря. За оцінками Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD) економічний вплив забруднення повітря становить біля 5 трильйонів доларів у масштабах світу. Левова частка цієї суми припадає на дедалі більші витрати на охорону здоров’я. «Питання чистого повітря стосується нас усіх», - зазначає Фолькмар Деннер, голова Ради Правління компанії Robert Bosch GmbH. – «Ми у компанії Bosch розуміємо, що на нас лежить не лише глобальний обов’язок вживати заходи щодо змін клімату, але й локальний обов’язок боротися із забрудненням повітря». Щоб досягти таких цілей, нам потрібно більше, а не менше технологій. За допомогою технологій, які «створені для життя», ми можемо допомогти містам зробити світ кращим». Саме цьому компанія Bosch вживає заходів як під капотом автомобіля, так і поза його межами, з метою мінімізації кількості викидів. Крім того, компанія як роботодавець бере на себе відповідальність за покращення повітря в усьому світі.

Розуміння чинників, які визначають якість повітря: різні міста, різні виклики

Розвиток технологій і зміни в законодавстві призвели до значного покращення якості повітря, особливо в Європі та США. Причиною поганої якості повітря є не лише викиди автотранспорту. Свій внесок до забруднення повітря в різній мірі роблять також промисловість, сільське господарство та енергетика. Склад повітря значно відрізняється в різних місцевостях – подібна ситуація є також з рівнями таких забруднювачів повітря, як тверді частки, озон, двооксид сірки та оксиди азоту. До інших чинників, які впливають на якість повітря, належать хімічні процеси в атмосфері, спричинені перепадами температур, вітровим режимом і сонячною радіацією. Наприклад, сонячне світло збільшує концентрацію озону, а озон може вступати в реакцію з монооксидом азоту з утворенням двоокису азоту (NO2). Щоби краще зрозуміти сутність цих процесів та зібрати більше даних про забруднювачів повітря в різних зонах міського середовища, компанія Bosch розробила систему вимірювання рівня забруднення. Зараз проводяться випробування цієї високотехнологічної розробки, розміщеної в агломерації Штутгарта, Парижі та Марселі. Вона призначена для надання достовірних даних про якість повітря, що, зокрема, може бути використано для картографування в реальному часі якості повітря по території міста для ефективнішого регулювання транспортних потоків.

Під капотом автомобіля: зосередження уваги на оксиді азоту і викидах твердих часток

Bosch використовує своє ноу-хау та значні фінансові ресурси, щоб пристосувати автомобілі до потреб майбутнього. Для цього застосовується двобічна стратегія: просування електричних транспортних засобів та подальше вдосконалення двигунів внутрішнього згорання. Поставлено мету створити такий двигун внутрішнього згорання, який би більше не здійснював відчутного впливу на забруднення повітря в наших містах. Компанія Bosch зробила великий крок у цьому напрямі, розробивши нову технологію для дизельних автомобілів. Ця технологія, чиє впровадження у серійне виробництво зараз триває, знизить рівень викидів окису азоту до показників, які є значно нижчими, ніж передбачені на майбутнє ліміти. Іншими словами питання викидів окисів азоту для нових дизельних автомобілів втратить свою актуальність. Завдяки запровадженню фільтрів твердих часток вже тривалий час знято з порядку денного питання викидів твердих часток. Компанія Bosch ставить подібні цілі також щодо карбюраторних двигунів і вже досягала в цьому певного успіху: конструктивні зміни в двигунах та ефективне очищення вихлопних газів може знизити рівень викидів твердих часток до показників, які є приблизно на 70 відсотків нижчими за встановлений стандарт Euro 6d Temp. У Європі Bosch більше не проводить жодних розробок у галузі карбюраторних двигунів, які не оснащені фільтрами твердих часток. Компанія водночас докладає зусиль для мінімізації викидів твердих часток, породжуваних у системах гальмування. До подібних розробок належить iDisc, який викидає лише десять відсотків від гальмівного пилу, що створюється звичайним гальмівним диском, і рекуперативна гальмівна система, яка може зменшити кількість гальмівного пилу в електромобілях на понад 95 відсотків.

Поза межами капота автомобіля: розуміння, планування й управління транспортом у містах

Bosch вживає заходів для поліпшення якості повітря також поза межами капота автомобіля. «Ми тут зосереджуємося на загальній картинці, - говорить Деннер, - і розглядаємо довгострокові тенденції в мобільності, зокрема в міському середовищі». На цей момент компанія Bosch проводить перемовини з понад 100 муніципалітетами по всій Європіметою яких є поліпшити якість повітря. Аналізуючи те, як набирає швидкість і гальмує окремий автомобіль, Bosch може поширити ці дані на поведінку всього транспортного потоку на дорозі і, таким чином, на визначення поточного загального рівня викидів. Тому Bosch зараз збирає анонімні дані в Штутгарті і сусідніх муніципалітетах, що має на меті встановити, які зміни слід внести до дорожнього руху, щоб зменшити рівень викидів. Саме на підставі цієї методики Bosch надає консультації містам з питань планування дорожнього руху й управління ним. Наприклад, у Штутгарті на найбільш напруженій транспортній розв’язці компанія Bosch продемонструвала, що можна скоротити поточний рівень викидів від машин на цілих 20 відсотків завдяки підтриманню постійного транспортного потоку. Це лише один з напрямів діяльності, які зараз здійснює Bosch. Іншим є запуск системи тимчасового прокату e-моторолерів COUP. Ця дочірня компанія Bosch управляє загальним парком у 5 000 електричних моторолерів, що забезпечує можливості для пересування без породження викидів у Берліні, Парижі та Мадриді. Крім того, Bosch застосовує чисті програмні рішення для поліпшення якості повітря. Додаток Triffix, який постачає однойменний стартап компанії Bosch, надає в режимі реального часу індивідуалізовану інформацію про маршрут з пункту A до пункту B, включно з альтернативними шляхами, безпосередньо з міського центру контролю за дорожнім рухом. Це допомагає запобігти утворенню заторів у містах.

Відповідальність як роботодавця: управління мобільністю для співробітників

Однак, найкращим способом запобігти зупинці транспортного потоку є взагалі уникнути заторів. Саме цей принцип покладено в основу системи управління мобільністю, яку Bosch застосовує для своїх колег. Лише в самій агломерації Штутгарта близько 50 000 співробітників Bosch, що становить тільки одну восьму від загальної кількості співробітників компанії, разом проїжджають за день понад 1,5 мільйонів кілометрів. Вирішити цю проблему можна завдяки використанню човникових автобусів, що усуває необхідність в індивідуальних поїздках. Bosch має човникові автобуси не лише в Штутгарті, але також у Стамбулі (Туреччина), Куритибі і Кампінас (Бразилія), у Чанша, Пекіні і Сучжоу (Китай). Наприклад, у Шанхаї десять автобусів з довгим маршрутом і сім автобусів з коротким маршрутом перевозять понад 1 000пасажирівна день. Крім того, є альтернативне рішення: шляхом використання платформи для спільних поїздок SPLT, яку Bosch придбала в 2018 році, співробітники можуть домовлятися про спільні поїздки і їздити на роботу разом. Цю платформу нещодавно було запроваджено в Мехіко і зараз вона використовується в агломерації Штутгарта. Співробітникам Bosch було також запропоновано можливість віддаленої роботи з дому або із зручнішого офісу компанії. Як засвідчило застосовування у компанії Bosch широкого підходу, для поліпшення якості повітря необхідно вживати цілий комплекс заходів. Лише почавши застосовувати такі стратегії, люди в містах в усьому світі зможуть знову вдихнути на повні груди та забезпечити високу якість життя для свого дедалі численнішого населення.

 

Контакти для преси:

ТОВ «Роберт Бош Лтд»

ІваннаЧеревко

Телефон: +38 044 490-2400

E-mail: [email protected]

 

 

Bosch в Україні

Група компаній Bosch представлена на українському ринку з 1993 року і є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, електроінструментів, систем безпеки, термотехніки, а також промислової і побутової техніки. Обіг Bosch у 2018 фінансовому році досяг 90 млн євро, збільшившись у порівнянні з 2017 фінансовим роком на 19%. Чисельність персоналу компанії складає 406 чоловік (за даними на 31 грудня 2018 р.). У Львівській області розташований завод із відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування та ремонту електроінструментів. Для співробітників автосервісних майстерень відкрито перший навчальний центр Bosch. У 2012-2013 рр. у Львові, Одесі та Харкові на базі технічних вузів створені навчальні центри «Академії Bosch».

 

Bosch в світі

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 410 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня

2018 р.) У 2018 році обіг компанії склав 78,5млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться по чотирьом бізнес-напрямкам: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, лідер в області Інтернету речей, пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг в сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя у всьому світі. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, розроблених для життя. До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 460 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалужену мережу продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 68 700 Співробітників приблизно в 130 містах по всьому світу.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.comабо https://www.facebook.com/BoschUA/

 

Комментировать
Facebook ::


Недавние релизы