Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[494] Компанія «Бош Україна» досягає високих результатів

04.06.2019 | Электроэнергетика, Украина

Київ. Компанія «Бош», світовий лідер у галузі постачання технологій та послуг, досягла загальний рівень продажів у майже 90 млн євро, що практично на 19 відсотків більше ніж торік. «2018 рік був успішним для компанії, всі напрями показали хороший результат, що дозволило нам вийти на докризовий рівень та значно покращити загальні показники прибутковості в євро», - коментує Віталій Бульда, генеральний директор «Роберт Бош ЛТД» на щорічній прес-конференції компанії в Києві. «У 2019 році, виходячи з результатів першого кварталу, ми очікуємо позитивний розвиток бізнесу», - додав пан Бульда. Сьогодні компанія Bosch в Україні нараховує понад  400 співробітників, у т.ч. працівників неконсолідованих компаній, і вона є найбільшим у країні постачальником рішень для автомобільної промисловості і ринку запасних частин. Компанія також є одним з основних гравців на ринку в сфері промислових технологій та термотехніки.

  

Розвиток напрямків бізнесу Bosch в Україні

Усі напрями бізнес-секторів Bosch в Україні продемонстрували позитивну динаміку розвитку у 2018 році.  Сектор Мобільні рішення (Mobility Solutions), який представлений підрозділом Автомобільні Запчастини та Обладнання (Automotive Aftermarket) завершив 2018 рік із значним зростанням порівняно з попереднім роком. Наразі приблизно 4 500 станцій технічного обслуговування в Україні беруть участь упрограмілояльностіBosch«eXtra».Мережа«BoschАвтоСервіс»залишається найбільшою незалежною мережею станцій технічного обслуговування автомобілів в Україні. На сьогодні вона об’єднує 108 станцій, які представляють концепції Bosch у сфері Сервісу: 92 станції Bosch Авто Сервіс (Bosch Car Service) та 16 станцій Bosch Дизель Сервіс (Bosch Diesel Service).

Значний розвиток спостерігався у бізнес-секторі Будівельні технології (Building Technology), зростання в якому в 2018 році досягло рівня 75 % відносно 2017 року.

Сектор Індустріальні технології (Industrial Technologies) і надалі зберігає сильні позиції на ринку та продемонстрував істотне зростання порівняно до минулого року.

Торік позитивну динаміку росту в Україні продемонстрував підрозділ Електроінструменти (Power Tools), що входить до складу бізнес-сектору Споживчі Товари (Consumer Goods). Починаючи з 2017 року в будівельних гіпермаркетах пропонуються професійні електроінструменти додатково до електроінструментів для домашніх майстрів.

Важливою складовою розвитку компанії є її залучення до соціальних та освітніх проектів. З 2014 року компанія активно реалізовує соціальні проекти, спрямовані на допомогу дитячим будинкам-інтернатам, надає підтримку освітнім закладам, регулярно бере участь у благодійних пробігах. У 2018 році було реалізовано масштабний проект «Хортиця». У рамках цього проекту працівниками компанії власноруч, використовуючи інструменти Bosch, було реконструйовано частину інфраструктури заповідника й розпочато будівництво козацького човна «Дуб».

 Підрозділ Опалювальна  та Водогрійна Техніка (Thermotechnology) продовжив брати участь у програмі з енергоефективності, розробленій Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Ця програма дозволяє кінцевим споживачам компенсувати 35 % вартості витрат на енергоефективну модернізацію власного житла, допомагаючи скоротити витрати на опалення та гаряче водопостачання. Зокрема, у Дніпрі в рамках програми було модернізовано систему опалення багатоквартирного будинку, ініціатором чого виступила ACMH. ). Таким чином, цей проект став одним з піонерських в Україні і в його ході було демонтовано старі неефективні котли та встановлено каскад високопродуктивних конденсаційних котлів від Bosch –  Buderus Logamaxplus GB162-100 V2.

У 2018 році підрозділом Опалювальна  та Водогрійна Техніка було також реалізовано 30 масштабних проектів та встановлено понад 10 000 котлів, що на третину  більше, ніж торік.

Bosch Group 2019: боротьба зі зміною клімату та заходи задля поліпшення якості повітря

У поточному році Bosch прогнозує уповільнення економічного розвитку. Незважаючи на складні умови у важливих для Bosch галузях і регіонах, компанія очікує, що рівень продажів у 2019 році дещо перевищить показники 2018 року. Незалежно від короткострокових перспектив, Група Bosch інтенсифікує зусилля з боротьби зі зміною клімату і поліпшенням якості повітря.«Зміна клімату - це не наукова фантастика, це відбувається в реальності. Якщо ми будемо серйозно ставитися до Паризької угоди, то боротьбу зі зміною клімату ми повинні розглядати не просто як довгострокове завдання. Її потрібно вирішувати в короткостроковій перспективі, - заявив Голова Ради Правління «Роберт Бош ГмиХ» д-р Фолькмар Деннер, на щорічній прес-конференції. – Ми також націлені на задоволення вимог громадськості, пов'язаних з якістю повітря в містах. Bosch є лідером у сфері інновацій і прагне надавати технологічні рішення екологічних проблем».

Ось чому Bosch активізує свої успішні зусилля із скорочення викидів CO2. «Ми будемо першим великим промисловим підприємством, котре досягне такої амбітної мети, як нульові викиди вуглецю, трохи більше, ніж через рік. Викиди вуглекислого газу всіх 400 підрозділів Bosch у всьому світі будуть нульовими з 2020 року», - заявив Ф. Деннер. .

Водночас, Bosch прагне досягти амбітної мети з поліпшення якості повітря: «Ми хочемо знизити забруднення повітря від транспорту практично до нуля. У пошуку власних шляхів розв'язання проблем ми не обмежуємося капотом автомобіля», - коментує Ф.Деннер. Проект компанії щодо зниження концентрації забруднюючих речовин в повітрі заснований на трьох основних принципах: Bosch розробляє технології силових агрегатів з низьким рівнем забруднення, працює з муніципалітетами міст над проектами з підтримки стабільного транспортного потоку і впроваджує власну систему управління мобільністю на території своїх підрозділів.

Bosch в Україні: Раціональне використання природних ресурсів

В Україні компанія  підтримує  глобальну політику Bosch в напрямку енергоефективності та раціонального використання природних ресурсів. Наприклад, у приміщенні офісу в Києві обладнано бокси з можливістю роздільного збору відходів. Співробітники в офісі сортують сміття по боксах, після чого його вивозять на переробну станцію. У квітні 2019 року працівники компанії приєдналися до всесвітнього флешмобу з прибирання #trashtagchallenge, очистили від сміття Дніпровську набережну, відсортували та передали близько 60 мішків сміття до сортувальної станції.

Наприкінці 2018 року Bosch Україна розпочала співпрацю зі школою Zero Waste School у смт Українськ і підтримала активістів, надавши необхідне обладнання для переробки сміття та зйомки відео для Youtube, з метою популяризації теми.

На цей момент Bosch в Україні успішно реалізував декілька інноваційний і унікальних для України проєктів, наприклад, із встановлення сонячних колекторів на даху спортивного комплексу, торговельних центрів, бізнес-центрів тощо.

Енергія з відновлювальних джерел завдяки компанії Bosch

Для забезпечення гарячого водопостачання спорткомплексу, що розташований в ТОЦ “Сільвер Бриз”, на даху одного з корпусів центру встановлено геліополе з 40 сонячних колекторів Buderus Logasol SKT 1.0. Теплова енергія, яку генерує геліополе, накопичується в двох акумулюючих ємкостях Buderus Logalux SPSX об`ємом 2000 л кожна. За допомогою системи Bosch ТОЦ може значно зменшити використання тепла від теплоцентралі завдяки використанню геліополя та забезпечити відвідувачів спортивного комплексу гарячою розхідною водою. З моменту встановлення системи в лютому 2019 р.,  було вироблено близько 25 МВт теплової енергії.Подібні проекти з відновлювальної енергії було реалізовано з використанням технологій Bosch для дошкільних навчальних закладів, спортивних комплексів, гіпермаркетів, морського порту та інших об’єктів.

 

Представництво Bosch у Львові - взірець сучасного офісу

Офіс Львівської філії «Роберт Бош Лтд» збудовано за принципом енергозберігаючої конструкції вільного доступу з інтегрованим складом. В основі обігріву та охолодження приміщень закладено принцип чіллер-фанкойл і нагрів теплоносія від двох теплових насосів «повітря-вода», ТМ Bosch та Buderus, потужністю 17 кВт кожний. Завдяки розрахунковим тепловим витратам офісу на рівні класу А++ (22-24 кВт) стало можливим облаштування невеликої котельні з двома газовими конденсаційними котлами Buderus Logamax plus GB172i загальною потужністю 48 кВт. Таким чином, об`єкт може опалюватися від двох незалежних джерел енергії, котельні або теплових насосів, або в комбінованому режимі. Проектом також передбачено встановлення сонячних панелей Buderus LogasolSKT 1.0 для покриття пікових потреб в гарячій воді в літній період часу.

 

Уся система електроживлення та опалення будівлі об`єднана в інтелектуальний блок на базі модулів управління Bosch КНХ та КРХ, система з відкритим протоколом. Таке поєднання дозволило реалізувати проект з повністю автоматизованою будівлею, яка керується віддалено та за протоколом логічного ядра (за набутим досвідом). Об`єднана система керує вентиляцією, системою опалення, витратою електроенергії, освітленням офісу і динамічно різними зонами будівлі. Концептом будівництва передбачено встановлення фотоелектричної системи, яка працюватиме в пікові періоди літа з метою покриття потреби в електроенергії для встановленої кліматичної установки.

Комментировать
Facebook ::


Недавние релизы