Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[468] В Києві відкриють Академію Грантрайтерів

28.05.2019 | Выставки. Семинары. Конференции, Украина

22  травня о 13:30  у приміщенні прес-центру Уніан за адресою: вул. Хрещатик 4, відбулась прес-конференція на тему: “Формування сталості соціального бізнесу в Україні”.

 

В рамках події були  розглянуті такі питання:

-          розвиток соціального бізнесу в Україні;

-          механізми створення соціальних підприємств;

-          підтримка ініціатив соціального бізнесу за рахунок поєднання зусиль влади, суспільства, міжнародних організацій;

-          залучення коштів для розвитку соціального бізнесу

 

Конференцію відкрила Тетяна Петракова:

 

В нашій країні продовжує існувати стереотип, що соціальний бізнес - це благодійність або волонтерство.  В умовах сьогодення соціальний бізнес - це  невід’ємна складова розвитку суспільства в Україні та світі. Що ж таке соціальне підприємництво або соціальний бізнес? Це в першу чергу класичний бізнес з обов’язковою функцією вирішення соціальних проблем, а також покращення суспільства та його трансформація. Чим більше прибутку отримує соціальний підприємець, тим більше він може допомагати іншим та реалізовувати свої соціальні проекти. Вдалим прикладом країни, в якої сьогодні розвивається соціальне підприємництво, є Німеччина, у якої більше 100 соціальних підприємств, де працюють більше 3 млн. працівників. В в нашій країні є дуже багато можливостей для цього: активних українців, які вже реалізують соціальні проекти та покращують наше життя. Саме про можливості ми будемо говорити і я хочу надати слово власниці компанії “Synergy Development Consulting” експертці з фандрейзингу та розвитку проектів Світлані Олєйнікової:

 

Я сьогодні хочу розказати про обгрунтування необхідності соціального бізнесу в Україні, тому що в розвинутих країнах це один з способів переходу від розвиваючої країни, до країни, що розвивається. І, якщо в світі це задекларовано на рівні держави, то в Україні, нажаль, регламентації немає. Є така модель соціального бізнесу як Американська коли громадські організації виконують сервісні функції та фахові послуги. Інша модель соціального бізнеса це коли в бізнес модель підприємства вкладено модель вирішення соціальних проблем. В Україні же склалось так, що явище соціального бізнесу є, а регламентованості нема. І так як ми працюємо х грантами, з міжнародною підтримкою, то основним засобом існування для таких організацій є соціальні підприємства, вирішення проблем громади чи індустрії через створення соціальних підприємств. Якщо переходити до теми фінансової сталості соціального бізнесу, то хочеться зауважити,  що у соціального бізнесу є набагато більше можливостей отримати фінансування ніж у класичному бізнесі.

 

Тетяна Петракова: Хочу надати слово нашому гостю власник і генеральному директору FGK financial group, соціальному підприємцю, Сергію Позняку, який допомагає реалізовувати соціальни ініциативи іншим.

 

Сергій Позняк: Дякую. Дійсно ми інвестуємо у велику кількість соціальних проектів. Що дають інвестиції у соціальну сферу. Ми повинні забеспечувати розвиток бізнесів, в які вкладаються кошти і соціальні бізнеси показують дуже непогані результати в розрізі капіталообороту, тобто я бачу комерційний результат вкладень у соціальні бізнеси, крім того, соціальна складова це основна частина формування комфортної екосистеми для усіх учасників, соціальна складова забезпечує комерційній контрагентів, прозорих, зрозумілих партнерів. Соціальна складова допомагає позитивно впливати на бізнес та його ефективність.

 

Ірина Поплавець, експертка з управління проектами, фандрейзингу, бізнес- та фінансового консалтингу: Хочу додати до слів Сергія. Кожного року кампанії займаються стратегічним плануванням, переглядають свої стратегії і саме ті компанії, які включають у свій розвиток соціальну складову, отримують отримують подвійний або потрійний ефект. Тому що: до цих кампаній привертається більше уваги споживачів, це створює гарний клімат у самих організаціях, а головне, що є багато фондів, що фінансують багато проектів і ті проекти, які раніше для бізнесу виглядали нездійсненними, на сьогоднішній день реальні завдяки соціальній складовій. Досі є проблема з управління такими проектами через відсутність досвіду, але це вирішується навчанням персоналу. Наприклад наша Академія допомагає кампаніям та людям отримати ці знання, навички та інструменти, які допоможуть прискорити та успішно виконати проекти

Світлана Олєйнікова: так як спеціалізацією нашої кампанії, яка також є соціальним підприємством, є фандрейзинг та розвиток соціальних, культурних та бізнес проектів ми побачили що ця тема дуже затребувана тому що у всіх клієнтів, що до нас приходять є одне питання: як залучити грантові кошти, як побудувати таку сталу систему, щоб вона працювала злагоджено?  Як будувати роботу в організації чи то в бізнесі над залученням коштів постійно? Саме тому виникла ідея створити Академію, яка стартує 29 травня двома групами: для стратегічний фандрейзинг для соціальних та культурних проектів, та друга група для бізнес та комерційних проектів. Адже 60 відсотків грантових коштів, до яких можуть звертатися і громадські організації і комерційні організації  -  не використовуються. На своїх заняттях ми вчемо планувати та реалізовувати систему залучення коштів. Також в Академії ми вчимо дивитись на заявки очима донорів, пропонуємо весь свій досвід для цього, ознайомитись з нім за 8 тижнів.

 

Тетяна Петракова: сьогодні з нами людина яка вже втілює низку проектів і хоче поділитись своїм досвідом. Це Яна Боброва,  співзасновник та виконавчий директор Благодійної організації "Благодійного Фонду "Пелі кен лів" а також офіційний представник фестивалю “LvivMozArt” у Києві.

 

Яна Боброва: Дуже дякую за запрошення. Хочу сказати що навчання навіть зараз для мене є дуже важливим, те навчання що ви робите допомагає інакше дивитися на те, що ти робиш.

Коли малий та великий бізнес віддає частку своїх грошей на соціальні проекти - завдяки цьому ми можемо змінювати країну, втілювати проекти, які були б неможливими без цієї підтримки. Ми робимо важливі справи для вразливих верств населення

Я займаюсь благодійною діяльністю, але хотіла розповісти про соціальну складову проекту, який ми реалізовували. Це був для меня великий виклик, хоча я маю багаторічний досвід роботи у комерційної сфері. Ми маємо проект “Місто добра” та будували в ньому столову не маючи досвіду у сфері надання послуг харчування. Але долучилися стільки людей і в консультуванні і в матеріальній підтримці - і ми дуже вдячні корпоративному бізнесу за це. Я бачу в цьому соціальну відповідальність наших партнерів, тому що саме вони допомогли нам зробити цю роботу і забезпечити сталість проекту.

 

 

 

У пресс-конференції прийняли участь:

 

Світлана Олєйнікова

Chief executive officer компанії “Synergy Development Consulting”. Експертка з фандрейзингу та розвитку проектів. Організаційна тренерка, авторка Програми підтримки підприємців. Випускниця програм Open World Leadership Centre (USA), Tech Camp (US Embassy) та CRDF (USA), Stanford University’s Center of Democracy, Development and the Rule of Law (USA).

 

Тетяна Петракова

Редактор всеукраїнського журналу Ukrainian people, Людина року 2018 в номінації "Нова генерація", автор понад 500 соціальних проектів, телевізійний експерт, голова Міжнародний фонд "F. Generation".

 

Ірина Поплавець

Chief Business Projects Unit Officer компанії Synergy Development. Експертка з управління проектами, фандрейзингу, бізнес- та фінансового консалтингу.  Авторка навчальних програм з бізнес планування та управління проектами. З 2016 року співпрацює з проектними командами, які стали бенефіціарами та отримали грантове фінансування в рамках програми EC HORIZON 2020 SME instrument.

Сергій Позняк - Власник і генеральний директор FGK financial group. До групи входять відомі бренди Каштан 2000 і Finstream, які мають 6 філій у найбільших містах України (переможці Національного Бізнес Рейтингу 2017 і 2018 року в номінації "Ефективність використання активів". Соінвестор ініціативи Бізнес 100 (інтегральна платформа для координації соціальних проектів, обміну досвідом, освіти, захисту бізнесу, просування бізнес-бренду України в світі і посилення ділової репутації українських компаній).

Ветеран АТО, який впровадив у себе в компанії програму фінансової підтримки ветеранського бізнесу, а також забезпечив ветеранам можливість успішно інвестувати власні кошти. За допомогою цієї програми були профінансовані проекти Piizza veterano, I’'mready і багато інших.

Перший системний професійний інвестор Promprylad.Renovation (проект зі сфери імпакт-інвестування, де інвестори одночасно вкладають гроші в проекти з соціальним впливом на регіон). Один з небагатьох в країні, що має досвід імпакт-інвестицій.

Генеральний інвестор національної делегації України на найбільшому  інвестиційному  західі у світі ANNUAL INVESTMENT MEETING (Дубай, ОАЕ) в 2017 і в 2018 р

 

Яна Боброва -  співзасновник та виконавчий директор Благодійної організації "Благодійного Фонду "Пелі кен лів" а також офіційний представник фестивалю “LvivMozArt” у Києві. До роботи в фонді більше 20 років пропрацювала в банківській сфері. Бажання змін у суспільстві привело до благодійної діяльності. Свою життєву місію бачить в тому, щоб маленькими кроками покращувати Україну. Це повністю співпадає з місією Фонду у створенні безпечного життя мешканців України, подоланні екологічних проблем та впровадженні європейських стандартів життя. Роботу фонд здійснює на засадах прозорості, зрозумілості проектів та довіри.

 

Ініціатором цієї зустрічі є Synergy Development Consulting - соціальне підприємство, ключовою метою діяльності якого є просування культури сталого розвитку та активізація синергії між громадським, державним та приватним секторами.

Комментировать
Facebook ::

MPR

Контактное лицо: Николай
E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы