Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[959] Bosch інвестує мільярди в боротьбу зі зміною клімату та покращення якості повітря

13.05.2019 | Инвестиции, Украина

Штутгарт / Реннінген, Німеччина – Для Групи компаній Bosch 2018 фінансовий рік став успішним. Виручка від продажів досягла рекордних висот – 78,5 млрд євро. Прибуток до сплати відсотків і податків (EBIT) від операційної діяльності досяг 5,5 млрд євро. Незважаючи на великі стартові інвестиції в таких сферах, як електрифікація і автоматизація мобільності, маржа прибутку від операційної діяльності до сплати податків і відсотків в 2018 знову зросла, з 6,8% в 2017 р. до 7%. Витрати Bosch на дослідження і розробки збільшилися до 7,3 млрд євро, або до 9,3% від виручки від продажів. Витрати на капіталовкладення зросли на 14% до 4,9 млрд євро, або 6,3% від виручки з продажів. У 2018 р.компанією Boschбуло створено майже 8000 робочих місць по всьому світу, з них більше половини – у сфері досліджень і розробок.

У поточному році Bosch очікує уповільнення економічного розвитку. За прогнозами компанії, світова економіка зросте лише на 2,3%. Серед чинників, що збільшують навантаження на світову економіку, – розбіжності з питань торгівлі, високий рівень боргу в європейських країнах і скорочення автомобільного виробництва. Незважаючи на складні умови в значущих для Bosch галузях і регіонах, компанія очікує, що рівень продажів в 2019 році дещо
 перевищить показники 2018 р. З огляду на низькі цифри продажів в першому кварталі, Boschрозраховує на збільшення товарообігу у  другому півріччі Незалежно від короткострокових перспектив, Група Bosch інтенсифікує зусилля по боротьбі зі зміною клімату і за поліпшення якості повітря.

«Зміни клімату – це не наукова фантастика, вони відбуваються в реальності. Якщо ми будемо серйозно ставитися до Паризької угоди, то боротьбу зі змінами клімату ми повинні розглядати не просто як довгострокове завдання. Її потрібно вирішувати в короткостроковій перспективі, – заявив д-р ФолькмарДеннер, голова Правління RobertBoschGmbH, на щорічній прес-конференції. – Також ми націлені на задоволення вимог громадськості, пов'язаних з якістю повітря в містах. Ми є лідерами у сфері інновацій і прагнемо надати технологічні рішення екологічних проблем». Крім того, Деннер зазначив: «Обмеження руху транспорту,«дизельні протести»,«жовті жилети»і екологічні протести Fridays– все це показує, що економічно ефективні рішення в області клімату і нові розробки для поліпшення якості повітря в містах також здатні стабілізувати атмосферу в суспільстві».

З 2020 року Bosch стане першим промисловим підприємством з нульовим викидом вуглецю

За даними Міжнародної енергетичної агенції (МЕА), на частку промислового виробництва припадає майже третина світових викидів вуглекислого газу. Ось чому Bosch активізує свої зусилля по скороченню викидів CO2. «Ми будемо першим великим промисловим підприємством, яке досягне амбітної мети - нульові викиди вуглецю трохи більше ніж через рік. З 2020 року Bosch скоротить до нуля рівень викидів вуглекислого газу, – заявив Деннер. – Викиди вуглекислого газу всіх 400 територіальних підрозділів Bosch по всьому світу будуть нульовими з 2020 року». Для досягнення цієї мети компанія буде використовувати чотири основні способи: Bosch буде підвищувати енергоефективність, збільшувати частку поновлюваних джерел енергії в своєму енергопостачанні, купувати більше екологічно чистих джерел енергії та буде нейтралізувати неминучі викиди вуглецю. Це дозволить до 2020 р. уникнути викидів у 3,3 млн тон CO2 щорічно.

Підвищення якості повітря: рівень забруднення, близький до нуля

За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), близько 90% населення планети живе в місцях з низькою якістю повітря. Bosch прагне досягти амбітної мети – виправити цю ситуацію: «Ми хочемо знизити забруднення повітря від транспортних викидів практично до нуля. Шукаючи власні шляхи вирішення проблеми, ми не обмежуємося автомобільною сферою», – повідомив Деннер. Проект компанії щодо зниження концентрації забруднюючих речовин в повітрі до майже нульового рівня заснований на трьох основних принципах: Bosch розробляє технології силових агрегатів з низьким рівнем забруднення, працює з муніципалітетами міст над проектами з підтримки стабільного транспортного потоку і впроваджує власну систему управління мобільністю в своїх територіальних підрозділах .

 

Пошук оптимального рішення для двигунів внутрішнього згоряння з використанням штучного інтелекту

За прогнозами компанії, в 2030 році приблизно 75% нових легкових автомобілів і малотоннажних вантажівок все ще будуть оснащені двигунами внутрішнього згоряння. У зв'язку з цим Bosch продовжує вкладати значні кошти в удосконалення бензинових і дизельних двигунів. Для подальшої розробки двигунів внутрішнього згоряння компанія також використовує штучний інтелект. Наприклад, Bosch використовує штучний інтелект для прогностичного контролю очищення вихлопних газів на основі моделей поведінки водіїв, оскільки це може в подальшому знизити шкідливі викиди від транспорту.У 2018 році обсяг продажів підрозділів, які займаються очищенням вихлопних газів і датчиками вихлопних газів, склав 2,3 млрд євро. У них задіяно приблизно 3500 співробітників. До 2025 року цей показник повинен досягти 3 млрд євро.

Мобільні аналізатори: Зниження викидів оксиду азоту на 20%

НаразіBosch обговорює конкретні кроки для поліпшення якості повітря з муніципальними органами влади майже 100 міст по всій Європі. У Штутгарті, Парижі й Марселі Bosch у даний час тестує мобільний аналізатор. Цей нещодавно розроблений пристрій безперервно вимірює рівень забруднень в навколишньому середовищі. Разом з моделюванням їх показники дозволять краще зрозуміти взаємозв'язок між викидами транспорту та забрудненням навколишнього середовища. Наприклад, спільний проект з містом Штутгарт показав, що при існуючій на даний момент кількості транспорту регулювання транспортних потоків може знизити викиди оксиду азоту на 20%. У майбутньому за даними аналізаторів можна створювати карти концентрації забруднюючих речовин у високій роздільній здатності. Ці карти можуть використовуватися для оптимізації управління транспортними потоками.

Політика компанії з управління мобільністю: поліпшення якості повітря в передмістях

Третій базовий принцип проекту – політика компанії з управління мобільністю. Її мета – зменшення транспортних потоків і, як результат, - викидів. Цю задачу вирішують самі співробітники Bosch, зокрема, в міських агломераціях. Діапазон заходів: від шатл-автобусів у великих містах Бразилії, Китаю та Туреччини до лізингу велосипедів та електричних велосипедів і можливостей для віддаленої роботи. Крім того, Bosch використовує великі можливості Інтернету речей. Наприклад, протягом декількох тижнів приблизно 8 000 співробітників в територіальному підрозділі Ройтлинген використовували платформу SPLT для райдшерінга. З цією платформою їм стало простіше підвозити один одного на роботу, домовляючись про це через спеціальний додаток. У столичному регіоні Штутгарт, де проживає близько 55 000 співробітників, які щодня переміщаються на відстань 1,5 млн км, компанія також є членом Альянсу чистого повітря (CleanAirAlliance).

Електромобільність: 14 млн автомобілів до кінця 2022 року

Bosch також очікує, що важливу роль в поліпшенні якості повітря в містах гратимуть електромобілі. Компанія прагне стати лідером на зростаючому масовому ринку електромобілів. Мета компанії – до 2025 року отримати від продажу електромобілів 5 млрд євро, що в десять разів більше, ніж в 2018 році. «Ми розуміємо, що в області технологій силових агрегатів в умовах зростання конкуренції за створення додаткової цінності нас очікують великі можливості. Завдяки нашим ноу-хау в області систем, великому портфелю продуктів та економії за рахунок масштабів виробництва, ми є кращим партнером для автовиробників і постачальників автомобільної промисловості в усьому світі», – заявив Деннер. Понад мільйон електромобілів по всьому світу вже оснащені компонентами силових агрегатів Bosch. До кінця 2022 року їхня кількість має зрости до 14 млн. На сьогодні компанія реалізувала такі для 50 платформ електромобілів, з них у 30 тільки у минулому році. . «Ми також хочемо стимулювати процес прориву технології паливних елементів», – сказав Деннер. З цією метою Bosch нещодавно оголосила про партнерство з шведським виробникомщо до виробництва паливних елементів, що складають дві третини вартості самої системи. «Разом ми хочемо запустити  серійне виробництво не пізніше 2022 року», – сказав Деннер.

Автономне водіння: зниження витрати пального та викидів

Автономне водіння також буде відігравати важливу роль в поліпшенні якості повітря. За даними дослідницької компанії KE Consult, автономне водіння може знизити витрату пального більш ніж на 30%, або на 15% на автобанах Німеччини. Понад 5000 інженерів Boschпрацюють над технологією автономного водіння, це майже вдвічі більше, ніж два роки тому. Як зауважив Деннер: «До 2022 року ми плануємо інвестувати близько 4 млрд євро в автоматизацію і, отже, в екологічно стійку транспортну систему». На шляху до автономного водіння свій внесок роблять автоматичні системи допомоги при водінні. Очікується, що в цьому році зростання виручки складе майже 15% по відношенню до нинішнього рівня близько 2 млрд євро. Продажі радарних датчиків повинні вирости на 20%, а продажі відеодатчиків– на 30%. За словами Деннера, «автономне водіння – це не просто перспективний напрямок в майбутньому, вже сьогодні це наша можливість длярозвитку».

Фінансовий рік 2018: рекордні рівні продажів і прибутку

«Для Групи компаній Bosch 2018 фінансовий рік був успішним», – повідомив проф. Штефан Азенкершбаумер, фінансовий директор і заступник голови Правління Bosch. Продажі й результати діяльності компанії знову досягли високих показників 2017 року. Виручка від продажів в цілому становить 78,5 млрд євро. На показники продажів істотно вплинула різниця валютних курсів, яка склала 2,1 млрд євро. Після коригувань з урахуванням різниці валютних курсів продажі зросли на 5% без урахування ефектів консолідації і на 2,2% номінально. Прибуток до сплати відсотків і податків (EBIT) від операційної діяльності в цілому склав 5,5 млрд євро, в порівнянні з 5,3 млрд євро в попередньому році. Незважаючи на великі стартові інвестиції в перспективні напрямки, маржа прибутку від операційної діяльності до сплати податків і відсотків зросла з 6,8% в 2017 р. до 7%. «Не дивлячись на економічні виклики, в 2019 році ми продовжимо робити великі інвестиції в розвиток нових технологій і бізнес-напрямків, щоб забезпечити рентабельність компанії в майбутньому, – сказав Азенкершбаумер. – У той же час, наші зусилля по скороченню викидів вуглецю і боротьба зі зміною клімату не буде залежати від міркувань фінансового характеру в короткостроковій перспективі, вони з самого початку орієнтовані на тривалу перспективу».

Результати фінансового року 2018 в бізнес-секторах

Всі бізнес-сектори внесли вклад в позитивні показники ефективності Bosch в 2018 р. В бізнес-секторі «Рішення для мобільності» виручка від продажів зросла на 3,5% (5,8% з урахуванням коригування різниці валютних курсів) і становить 47,6 млрд євро. В результаті, зростання показників Bosch в цьому бізнес-секторі знову виявився вищим, ніж темпи розвитку світової автомобільної промисловості. Операційний прибуток  майже досяг минулорічного рівня і склав 7,1%. У бізнес-секторі «Споживчі товари» виручка від продажів досягла 17,8 млрд євро. З урахуванням різниці валютних курсів це падіння на 3,1% відповідає збільшенню продажів на 0,7%. Однією з причин таких показників став зростаючий тиск з боку конкурентів, особливо в Китаї. Операційний прибуток  був трохи нижчим рівня попереднього року і склав 7,8%. У бізнес-секторі «Промислові технології» продажі зросли до 7,4 млрд євро. Зростання склало 8,8%, або з урахуванням різниці валютних курсів – 11,7%. Операційний прибуток  зріс більш ніж на 5%, до 8,4%. У бізнес-секторі «Будівельні технології» та «Енергетика» обсяг продажів збільшився на 2,4% і склав 5,6 млрд євро. З урахуванням різниці валютних курсів це відповідає зростанню на 5,1%. Операційний прибуток  4,2% практично не змінився.

Результати фінансового року 2018 у регіонах

Виручка від продажів в Європі зросла на 3,3% (на 4,8% з урахуванням різниці валютних курсів) і склала 41,4 млрд євро. Загальний обсяг продажів в Північній Америці – 12,3 млрд євро. З урахуванням різниці валютних курсів це зростання на 2,7% відповідає зростанню на 7,4%. У Південній Америці відбулося пожвавлення бізнесу, з урахуванням різниці валютних курсів продажі виросли на 11,6%. Виручка від продажів в цілому склала 1,4 млрд євро. У номінальному вираженні продажі впали на 6,2%. В даний час майже 30% сукупних продажів Bosch доводиться на Азіатсько-Тихоокеанський регіон (включаючи Африку). У цьому регіоні продажі збільшились на 3,7% до 23,4 млрд євро, з урахуванням різниці валютних курсів. Номінальне зростання становить 0,7%.

Розширення штату: кар'єрні можливості для фахівців і керівників

Станом на 31 грудня 2018 року в Групі компаній Bosch працювало близько 410 000 співробітників по всьому світу. Це приблизно на 7 700 осіб більше, ніж у минулому році. Найбільше розширення штату відбулося в Європі і в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. У Німеччині число співробітників збільшилося приблизно на 1 700 осіб. На даний час в підрозділі досліджень і розробок Bosch працює трохи менше 70 000 чоловік, що приблизно на 5 000 більше, ніж у минулому році. 27 000 співробітників є фахівцями в галузі програмного забезпечення та інформаційних технологій. Надалі їх число буде зростати. «Протягом наступних п'яти років Bosch планує винайняти майже 25 000 нових фахівців в області ІТ і програмного забезпечення по всьому світу», – сказав Деннер.

 

Контактні особи для запитів представників преси:

ТОВ «Роберт Бош Лтд.»

Іванна Черевко

Телефон: +38 044 490-2400

E-mail: [email protected]

 

З питань економіки та фінансів:

СвенКан, телефон: +49 711 811-6415, Твіттер: @BoschPresse

 По темі якості повітря:

ЙорнЭбберг, телефон: +49 711 811-26223, Твіттер: @joernebberg

 По темі вуглецевої нейтральності:

Катарина Хог-Біндер, телефон: +49 711 811-92571, Твіттер: @ka_hoghbinder

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. В компанії працює близько 410 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2018 г.). Згідно з попередніми даними, обігкомпанії в 2018 році склав 78,5 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться по чотирьом бізнес-напрямкам: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, лідер в області Інтернету речей, пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0.Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг усфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей ірішень, що надихають, розроблених для життя.

До Групи компаній Bosch входять RobertBoschGmbH і більше 460 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалудженою мережеюпродажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято близько 68.700 співробітників в 130 містах по всьому світу.

Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки і електротехніки». Особлива структура власності RobertBoschGmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев'яносто два відсотки акціонерного капіталу RobertBoschGmbH належить благодійному фонду RobertBoschStiftungGmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє RobertBoschIndustrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і RobertBoschGmbH.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.comабо https://www.facebook.com/BoschUA/

Комментировать
Facebook ::


Недавние релизы