Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[901] @SMC: яким повинен бути сучасний спортивний маркетинг

26–27 квітня 2019 року в Києві відбулася перша Міжнародна конференція зі спортивного маркетингу: http://sportmc.org


Ідея її проведення була запропонована Еліною Світоліною та Володимиром Кличком, а організаторами виступили міжнародне агентство спортивного маркетингу Top Five Management і найбільший український приватний закритий клуб H Club.


Конференція заклала міцний фундамент ефективної комунікаційної платформи для взаємодії представників професійного спорту, бізнесу, брендів, інвесторів і меценатів для реалізації як міжнародних, так і національних програм розвитку українського спорту. Урочисто відкрили конференцію та вітали учасників мер Києва Віталій Кличко і відома актриса, радіо- і телеведуча Анна Буткевич.


Конференцію відвідало більше 300 учасників і 30 запрошених спікерів із 6 країн. Обговорювалися і демонструвалися успішні стратегії та сучасні підходи до створення і комерціалізації спортивних брендів, спонсорські програми і залучення інвестицій у спорт, діджиталізація й інноваційні інструменти спортивного маркетингу, e-sports, а також розвиток особистого бренду спортсмена і його вплив на вирішення соціальних завдань суспільства. Крім того, в центрі уваги учасників конференції була тема благодійності в спорті.


Відкриваючи панельну дискусію за участю зірок українського спорту ? Василя Вірастюка, Ганни Різатдінової, Слави Медведенко й Іллі Кваші, призерка Олімпійських ігор 2000 року Олена Говорова зазначила, що великий спорт вимагає набагато серйознішого підходу до підготовки спортсменів, ніж аматорський. При цьому створення необхідних умов для тренувань завжди тягне за собою значні грошові витрати, що неможливо без підтримки з боку бізнесу. Підтримка бізнесу ? це не тільки меценатство: бренди реалізовують великі маркетингові стратегії, отримуючи дуже гарні бонуси на додаток до лояльності клієнта та своєї впізнаваності.


У свою чергу, Ганна Різатдінова, українська гімнастка, бронзова медалістка Олімпіади–2016, чемпіонка світу у вправах із обручем і багаторазова призерка чемпіонатів світу та Європи, прокоментувала: «Спорт, поряд із культурою й освітою, ? одна з найважливіших опор здорового суспільства. Крім підтримки з боку корпорацій великий спорт повинен відчувати надійну опору і з боку держави. Адже на світовій арені країна часто асоціюється зі спортивними досягненнями і практично кожна людина на питання про найвідоміших українців починає список із зірок українського спорту».


Необхідно також відзначити, що формат конференції був максимально орієнтований на нетворкінг і надання учасникам набору прикладних інструментів і дієвих алгоритмів просування спортивних брендів на міжнародній арені. Саме на цих питаннях акцентували увагу спікери панелі «Найкращі кейси спортивного маркетингу». Так, CEO Top Five Management Стефан Гуров наголосив на необхідності якісної трансформації традиційних спортивних сервісів, а саме переходу від застарілої агентської моделі до концепції глобального спортивного хабу, що успішно практикує його компанія.

На конференції глобальні бренди були представлені топ-менеджерами таких компаній: Top Five Management, Global Sports Innovation Center powered by Microsoft, футбольний клуб «Баварія», IKISPORT, міжнародний холдинг Parimatch і міжнародне маркетингове агентство Digital Choo. Серед представників українських компаній та організацій участь у заході взяли: засновник Klitschko Ventures Володимир Кличко, а також компанії Delta Sport, Intertop Ukraine, IDS Borjomi Ukraine, MostVideo.TV, MostMedia Promotions, Dinaline Group, Pepelatz Production та інші.


Голова відділу комунікацій Global Sports Innovation Сenter powered by Microsoft Софія Гончарова розповіла про проривні цифрові технології залучення фанатів. Успішними прикладами в цьому напрямку також поділився Бенджамін Стін ? керівник Digital/ CRM проектів футбольного клубу «Баварія» (Мюнхен), фан-аудиторія якого наразі становить 650 мільйонів осіб. Голова європейського відділу маркетингу компанії General Mills Арджун Бозе поділився кейсом про використання великого тенісу з метою підвищення значущості бренду та клієнтської залученості. Про створення спортивного бренду з нуля на прикладі БК Монако розповів представник MostVideo.TV і маркетингового агентства MostMedia Promotions Сергій Черськой. Катерина Матющенко, маркетинг-менеджер у СНД і Південно-Східній Європі компанії Visa, презентувала досвід використання глобальних спонсорських контрактів у локальному масштабі.


Роль інноваційних технологій у розвитку спорту проаналізували учасники блоку «Спорт і високі технології» CEO IKISPORT Олів’є Гуая і директор зі стратегічного маркетингу компанії Dinaline Group Тетяна Желтомирська. Крім того, у рамках конференції була проведена велика дискусія на тему кіберспорту, в якій обговорювалася позиція та перспективи України на глобальній кіберспортивній мапі.


Величезний ажіотаж викликала дискусійна панель «Спорт і благодійність», в якій взяли участь: засновник Klitschko Ventures і Klitschko Foundation Володимир Кличко, співзасновник ГО «Ігри нескорених» Михайло Піменов і представник ТМ Parimatch в Україні Вадим Місюра. Модератор дискусії та директор благодійної організації Klitschko Foundation Аліна Носенко обговорила з учасниками умови, проблеми та перспективи реалізації меценатських проектів у сфері спорту.


Показово, що оргкомітет конференції вже отримав десятки заявок на участь у SMC 2020. За твердженням голови організаційного комітету Олега Стрельникова, наступного року конференція охопить ширше коло питань, що стосуються розвитку спорту.


Офіційними партнерами конференції виступили: Visa, PokerMatch, Parimatch, Turkish Airlines, Bentley, TTN, Eterna Law, Klitschko Foundation, Metropole, АТБ, Sky Art Foundation, Denza Workspace, рекламний холдинг Megapolis та інші.


Офіційний квитковий сервіс: Kontramarka.ua


Медіа-партнери: MostVideo.TV і XSPORT 


Захід проводився в новому сучасному конгрес–центрі Chalet Equides (Лісники, вул. Вишнева, 36).

 

Комментировать
Facebook ::

O2pr

Контактное лицо: Yevheniia Fastryha
Телефон: 545 77 07
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы