Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

Bosch створює майбутнє термотехніки

12.03.2019 | Hi-tech компании

  • Рекордні продажі - 3,5 мільярдів євро в 2018 році
  • Інноваційні продукти для цифрових технологій, децентралізації та електрифікації забезпечують відмінні позиції компанії
  • Уве Глок, голова правління Bosch Термотехніка: «У світі складних технологій в опаленні ми є ідеальним партнером для професійних клієнтів і вважаємо, що саме ця складність відкриває нові спільні для нас можливості»

Вецлар – Bosch Термотехніка у 2018 році забезпечила рекордні 3,5 мільярдів євро доходу. Компанія у складних економічних умовах збільшила свої продажі на 2,3% у номінальних показниках і на 4,6% з урахуванням курсових різниць у порівнянні до попереднього року. У регіональній структурі,Туреччина продемонструвала дуже позитивну динаміку приросту продажів, але гарні показники зростання також було досягнуто на основних ринках –  у Німеччині та Великобританії. У виробничому плані сегмент Опалення житлових будинків став головним драйвером зростання, причому теплові насоси зробили найбільший внесок для досягнення цього успіху.

На виставці ISH Energyу Франкфурті-на-Майні Bosch Термотехніка займала площу близько 4000 м2 у новому залі № 12, де бренди Bosch і Buderus вперше представили свої рішення на двох сусідніх стендах. «Сильні бренди та інноваційна продукція для цифрових технологій, децентралізації та електрифікації – три мегатренди нашої галузі – і це підтверджує нашу відмінну позицію на ринку.  У світі ще більш складних технологій в опаленні ми є ідеальним партнером для професійних клієнтів і вважаємо, що саме ця складність відкриває нові спільні для нас можливості», ? зазначив Уве Глок, голова правління Bosch Термотехніка. Працюючи під гаслом «Створюючи майбутнє разом», Buderus демонструє, що його партнери можуть розраховувати на підтримку і поради експертів при підборі, введенні в експлуатацію, технічному обслуговуванні та ремонті опалювальних систем. Поява бренду Bosch на виставці ISH знаменує собою останній етап у переході бренду від Junkers до Bosch: перевірений досвід у галузі опалювальних технологій, наявний у Junkers, тепер доповнюється технологічним досвідом Bosch. Завдяки інноваційній потужності Bosch, клієнти мають доступ до цілого комплексу передових рішень для створення комфортного мікроклімату та гарячого водопостачання. Таким чином, зміна бренду об’єднує найкраще з двох світів. Комплексні та захоплюючі  рішення від партнера, який полегшує життя своїх користувачів та інсталяторів, роблячи його ще більш підключеним і незалежним.

Інвестиції в технології майбутнього

Електрифікація грає дедалі важливішу роль у галузі опалення та кондиціювання повітря, причому системи з електричним обладнанням відповідають рівню систем, що використовують газ та нафтопродукти. «Ми розширимо нашу лінійку теплових насосів, рішень для гарячого водопостачання та кондиціонування повітря, що використовують електрику. Крім того, ми хочемо бути представлені в нових сегментах ринку, таких як енергоменеджмент та енергетичні рішення на базі паливних елементів», ?сказав Глок. У наступні роки компанія Bosch Термотехніка інвестує близько 100 мільйонів євро у розвиток теплових насосів. Основна увага буде приділятися легким для встановлення системним рішенням з підтримкоюInternet. У 2018 році було запущено три нові продукти на трьох нових виробничих лініях у м. Транас, Швеція. Завдяки розвитку центрів дослідження у м. Транас для Північної Європи і м. Авейро (Португалія) для Південної Європи, а також створення нової команди розробників у м. Вернау (Німеччина) для Центральної Європи компанія Bosch Термотехніка має гарну позицію на європейському ринку теплових насосів, що становить 95% світового ринку. Успіх адаптованих до регіонів продуктів вже став цілком помітним. «У Швеції ми збільшили свою частку ринку більше ніж удвічі з моменту запуску нових теплових насосів, зосередивши увагу на простоті через стандартизацію, а також легкості монтажу та експлуатації», ? зазначив Уве Глок. 

Подальший розвиток технології паливних елементів

Bosch і надалі продовжує розвиток паливних елементів для потенційно нових енергетичних систем. Спільно з компанією-фахівцем – Ceres Power, Horsham, Великобританія, Boschмає намір розвивати технологію твердооксидних паливних елементів (SOFC). Стратегічне співробітництво, укладене у 2018 році, включає інвестиції в чотири відсотки акцій Ceres Power. Метою співпраці є індустріалізація технології SOFC, шляхом масового виробництва та використання її для підключеного та децентралізованого виробництва енергії. Системи SOFC можуть використовуватися в містах, на заводах, у комп’ютерних центрах або на станціях зарядки електромобілів. Уве Глок переконаний, що «високоефективна технологія паливних елементів зробить важливий внесок при переході до нового типу енергозабезпечення,оскільки вона гарантує безпеку постачання та гнучкість енергетичної системи». У все більш урбанізованому світі технологія паливних елементів є незамінною для забезпечення надійності постачання енергії: у 2050 році понад шість мільярдів людей житимуть у містах, тобто 70% населення світу. Сьогодні ж на мегаполісах припадає 75% світового енергоспоживання. До 2035 року глобальне споживання енергії зросте на 30%.У майбутньому ця підвищена потреба в енергії більше не зможе покриватися лише великими центральними електростанціями. Тому метою співпраці між Bosch і Ceres Power є створення нового промислового стандарту в технології SOFC для децентралізованого енергопостачання.

Інтеграція секторів у будинках: Енергетичний менеджер від Bosch

Домашні енергосистеми стають більш комплексними, електричними і складними. Енергетичний менеджер від Bosch Термотехніка – це система контролю, яка оптимізує не лише рівень комфорту користувача, але й його витрати на електроенергію. Він підтримує власника розумного будинку на шляху до енергетичної незалежності та гарантує, що енергоспоживання, виробництво та зберігання енергії ефективно здійснюється різними компонентами, такими як теплові насоси, фотоелектричні системи та, у майбутньому, електричні транспортні засоби. Програмне забезпечення енергоменеджера поєднує окремі компоненти для полегшення використання електроенергії, яка генерується самостійно, та ефективного вироблення тепла. Енергетичний менеджер, інтегрований у систему «розумний будинок» від Bosch, дозволяє користувачам за допомогою додатку контролювати усі дані і легко додавати до системи побутову техніку. Мешканці розумного будинку можуть заощадити до 70% своїх витрат на електроенергію завдяки ефективному цифровому контролю та використанню відновлюваної сонячної енергії в поєднанні з акумуляторними батареями.

Інтеграція секторів у житлових районах: Системи зберігання електрики та інфраструктура зарядки

Інтелектуальна взаємодія з сектором є ключовою умовою для задоволення вимог людей до постачання енергії у своїх районах. Глок наголосив на необхідності позиціювання компанії як сильного постачальника інтегрованих системних рішень і послуг у цій галузі: «Якщо ви хочете оволодіти новими методами енергозабезпечення, вам необхідно бути ефективними у всіх секторах разом і одночасно, а не освоювати один за іншим.  Ось чому нам потрібні ефективні системи та відновлювані джерела енергії у всіх сферах», ?   пояснив він на прес-конференції Bosch Термотехніка під час ISH. Окремі компоненти ?  системи зберігання електроенергії, швидкі зарядні станції, технологія твердооксидних паливних елементів і додаткове програмне забезпечення для управління електроенергією ?   повинні бути інтегровані в загальну розумну систему. Bosch має досить сильні позиції, щоб досягти цього: компанія посилила свою діяльність у галузі систем зберігання електроенергії та управління ними, шляхом придбання39 відсотків акцій компанії ads-tec Energy GmbHу жовтні 2018 року. «Разом з ads-tec Energy ми можемо запропонувати комплексні системи децентралізованого енергоменеджменту в будівлях і житлових районах, що робить вагомий внесок у запровадження нових методів енергопостачання. Наша інвестиція в ads-tec Energy чудово вписується в наше стратегічне позиціювання як цифрової кліматичної та енергетичної компанії», ?   сказав Глок. Керування місцевими енергетичними системами все частіше знаходить застосування в містах і житлових районах.

Контакти для преси:

ТОВ «Роберт Бош Лтд.»

Катерина Лукіянчук

Телефон: +38 044 490-2400

E-mail: [email protected]

Bosch в Україні

Група компаній Bosch працює на українському ринку з 1993 року та є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, а також промислової та побутової техніки. У Львівській області розташований завод з відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування і ремонту електроінструментів. Для співробітників автосервісних майстерень відкрито учбовий центр Bosch. У 2012, 2013та 2018 роках у Львові, Одесі і Харкові на базі технічних вузів створено учбові центри «Академії Bosch» 

Bosch в світі

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У 2018 році приблизно 410 000 співробітників (дані на 31 грудня 2018 р.) забезпечили продаж на суму понад 77.9 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, в якості лідера серед IoT-компаній, пропонує інноваційні   рішення для «розумного  дому», «розумних міст», підключеної мобільності та підключеного виробництва. Компанія використовує свою експертизу в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні, послугах та можливостях власного хмарного сервісу, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих та багатопрофільних рішень. Стратегічна мета групи компаній Bosch – впроваджувати інноваційні продукти та послуги в сфері IoT. Bosch вдосконалює якість життя по всьому світу завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей та надихаючими рішеннями, «винайденими для життя». До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже у всіх країнах світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 69 500 працівників майже у 125 містах по всьому світу.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.com або  https://www.facebook.com/BoschUA/

Комментировать
Facebook ::


Недавние релизы