Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

PR на аграрному ринку: підсумки опитування

24.03.2019 | PR, маркетинг, реклама, Украина

За результатами опитування, абсолютна більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 89% опитаних. 

 

Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у спеціалізованих виставках і конференціях, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в Інтернеті, прес-релізи, проведення власних піар-заходів для партнерів і клієнтів, тощо. Більшість опитаних представників компаній схиляються до думки, що найбільш ефективним є комплекс інструментів, активностей та заходів, а не якісь окремі з них.

На запитання анкети «Який PR-бюджет  Ви вважаєте достатнім для просування  компанії, що входить в ТОП-10 Вашого ринку (на період 6-12 місяців)», були отримані наступні відповіді:

•             До 150 тис. грн. – 26%

•             Від 151 до 500 тис. грн.- 55%

•             Понад 500 тис. грн. – 19%

 

Щодо залучення спеціалізованих зовнішніх структур до розробки та проведення комплексних PR-програм та окремих PR-активностей, то понад 60% респондентів  з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності,  практикують комбіновану схему: частину робіт виконують самостійно, а  частину доручають зовнішнім структурам чи фахівцям. При цьому, зовнішнім структурам переважно доручають більш складні або більш масштабні завдання (розробка стратегії чи комунікаційної програми на 1-2 роки,  організація PR-заходів чи прес-заходів, написання серії піар-матеріалів, тощо). Ще 15% працюють виключно із зовнішніми структурами у галузі PR, і понад 20% виконують роботи виключно власними силами.

 

«Аграрний ринок є одним з найбільш перспективних в Україні, тому цікаво було дізнатись, наскільки широко використовуються на даному ринку піар-інструменти та які обсяги бюджетів оператори ринку вважають достатніми для просування. В цілому, дані опитування свідчать про активне використання піар-інструментів у діяльності агрокомпаній. Проте, відчувається нестача стратегічного і комплексного підходу до PR-просування, а відсутність стійкого досвіду роботи з професіональними структурами не дає можливості отримати прогнозовані та суттєві результати від PR-діяльності у площині маркетингу. Тому у сфері PR український агроринок є також дуже перспективним», - відзначила Руслана Плис, PR-консультант, Account Director Publicity Creating.

*Опитування проводилось з листопада 2018 р. по лютий 2019 р. В опитуванні взяли  участь 152  компанії, що працюють у різних напрямках українського агроринку.

 

22 березня 2019 р.

Довідка:

Publicity Creating успішно працює на українському ринку 21 рік, спеціалізація компанії - стратегічні комунікації та PR. Компанія входить в ТОП найбільш відомих та найбільш професійних PR-агенцій України, багато років є інформаційним лідером галузі і лідером рейтингу активності в соціальних мережах. За час роботи на ринку, Publicity Creating було реалізовано  1500 проектів  для 500 клієнтів, серед яких - великі українські та міжнародні компанії, представництва, які працюють на всіх основних ринках, як в секторі В2В, так і В2С.

Більше інформації та контакти - на сайті www.publicity.com.ua

Ми в соціальних мережах: Facebook, Twitter.

Відеоканал на YouTube, кейси на SlideShare.

 

 

Комментировать
Facebook ::

Publicity Creating

Publicity Creating
Publicity Creating успешно работает на украинском рынке 13 лет, специализация компании  – стратегические коммуникации и PR. Компания обладает большим опытом  продвижения компаний.

Контактное лицо: Дарья
Телефон: (044) 200-25-03/04
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании



Недавние релизы