Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

Прямий продаж змінюється під впливом технологій та споживчих настроїв

07.12.2018 | Рынки и торговля, Украина

Компанії прямого продажу вибудовують нові стратегії, реагуючи на виклики, які приносить технологічна революція та зміна поведінки споживачів. Діджиталізація і прискорення всіх операцій. Бурхливий розвиток онлайн торгівлі. Накопичення й аналіз даних для вироблення персональної пропозиції клієнту. Поява нових платформ для додаткового заробітку у вільний час. Соціальні мережі як місце для покупок. Усе це реалії сьогодення, які підштовхують індивідуальних продавців шукати нові підходи до споживачів та окреслювати свої конкурентні переваги у порівнянні з іншими каналами продажу.

Цим темам і була присвячена міжнародна конференція «Підприємницька діяльність і права споживачів», яка відбулася в Києві 30 листопада під егідою Світової федерації асоціацій прямого продажу.

Прямим продажем називають реалізацію товарів та послуг кінцевому споживачу за межами традиційних місць роздрібної торгівлі шляхом індивідуальної презентації товарів чи послуг.

Індустрія прямого продажу в світі – це 117 мільйонів індивідуальних підприємців і самозайнятих осіб. В Україні в галузі працює близько 50 тисяч зареєстрованих підприємців-фізичних осіб і ще близько 1 мільйона українських громадян уклали договірні відносини з компаніями прямого продажу і мають можливості для додаткового заробітку.

Голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу Томаш Мурас розповів, що торік індустрія прямого продажу в Україні зросла на 9%. При обороті близько 9 млрд грн індустрія сплатила податки на рівні 1 млрд грн. Виробництво окремих видів продукції для компаній прямого продажу відбувається на місцевих виробничих потужностях. Експорт продукції компаній складає більш ніж 200 мільйонів гривень.

Незважаючи на позитивну динаміку розвитку, індустрія прямого продажу стикається і з перешкодами. Зокрема, багаторічне вимірювання індексу підприємницьких настроїв в Україні засвідчило, що в останній рік серед українців знизилося бажання, готовність і спроможність засновувати стабільний індивідуальний бізнес у будь-якій сфері. Як пояснюють соціологи, на прагнення відкривати власну справу впливають еміграційні процеси – найбільш активне населення України виїжджає. Але при цьому експерти не схильні до апокаліптичних сценаріїв. «Підприємницький дух в Україні живий, але потрібна серйозна робота для покращення підприємницького середовища», – зазначив Томаш Мурас.

Відповіддю на це став виступ народного депутата України Тетяни Острікової, яка підтримала законодавчу ініціативу індустрії прямого продажу та малого бізнесу загалом щодо скасування обов’язкової сплати єдиного соціального внеску для фізичних осіб-підприємців, які тимчасово не ведуть діяльності. Обов’язкова щомісячна сплата ЄСВ (22% мінімальної зарплати – 819 грн в 2018 році) для «сплячих ФОП» була запроваджена в 2017 році, що призвело до втрати сотень тисяч легальних підприємців, які працювали нерегулярно. Більшість таких підприємців закрилися, меншість – перейшли в тінь. Також малий бізнес добивається скасування ЄСВ для тих підприємців, які поєднують підприємницьку діяльність з постійною роботою в штаті підприємства і сплачують ЄСВ зі своєї зарплати. Більш гнучка та стимулююча податкова політика щодо невеликих доходів зробить старт у малому бізнесі доступнішим, а також стимулюватиме значну кількість українців отримувати легальний додатковий дохід.

Голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна також поділяє думку про необхідність розвивати підприємницький клімат для малого бізнесу в Україні. Вона звернула увагу на недосконалість законодавства щодо штрафних санкцій за порушення законів про працю. Більшість із таких штрафів, які сягають 100-400 тисяч гривень, означають для підприємців-порушників тільки перспективу закриття бізнесу, хоча мали б підштовхувати до виправлення помилок. Ксенія Ляпіна також закликала підприємців до активності в обстоюванні своїх прав та фіксації зловживань з боку перевіряльників.

Приклади того, як створення сприятливих умов і відповідної «підприємницької атмосфери» веде до успіху всієї громади, навів гість конференції – міський голова Львова Андрій Садовий. Він зазначив, що пріоритетом для країни має стати максимальне сприяння малому та середньому бізнесу і мінімізація податків, щоби було вигідно займатися підприємницькою справою.

Глобальну перспективу індустрії прямого продажу означила Виконавчий директор Світової федерації асоціацій прямого продажу Тамуна Габілаіа. За останні три роки сукупний темп зростання цієї галузі в світі складає 3,7% і збільшення продажів спостерігається в усіх регіонах. Тамуна Габілаіа переконана, що новітні технології стануть інструментами у подальшому просуванні прямого продажу. Водночас вона навела приклади, коли захоплення технологіями та роботизацією призвело до падіння компаній, що відмовилися від людського ресурсу. Запит на «людський підхід» залишається актуальним для споживача. За дослідженнями, особистому контакту з покупцем віддають перевагу 69% клієнтів, молодших 35 років, 76% – у віці 35-49 років і 80% тих, хто старший 50-ти.

Голова комітету з юридичних та регуляторних питань Європейської асоціації прямого продажу, старший GR-менеджер компанії Amway в Європі Імельда Віталь поділилася результатами соціально-економічного дослідження прямого продажу в 11 країнах ЄС. Як і раніше, в індустрії прямого продажу 88% складають жінки, переважна вікова категорія – 35-44 років. 78% від загальної кількості підприємців в індустрії прямого продажу задоволені своєю активністю, 9 з 10 хочуть продовжувати співпрацювати зі своєю компанію.

Цифровий світ зміщує фокус уваги на сфері захисту прав споживачів, зазначив Голова Міжнародної конфедерації товариств споживачів Дмитро Янін. Споживач стає більш поінформованим та більш мотивованим обстоювати свої права. Водночас з розвитком технологій виникає дедалі більше викликів, пов’язаних з порушенням споживчих прав. Зокрема, глобальне дослідження IPSOS показує, що 72% споживачів не знають, яку саме інформацію збирають про них компанії. Клієнти стурбовані неможливістю контролювати ці процеси, а договори, які пропонують їм укласти компанії, надто складні для розуміння.

Андрій Длігач, футуролог, доктор економічних наук, генеральний директор групи компаній Advanter Group, поділився цікавими інсайтами на цінності майбутнього, що з 2020 року бізнес буде будуватися на тотальній комунікації та персоніфікованому маркетингу. Тож, для  молодих підприємців –  це потужний сигнал до дій.

Відтак, експерти радять не боятися робити перший крок та пробувати себе в підприємництві. Тим паче, що індустрія прямих продажів не потребує стартового капіталу, спеціальної освіти та не має вікових обмежень. Тому почати можуть усі. А нові технології зроблять ведення бізнесу в рази простішим.


Комментировать
Facebook ::

PBN H+K Stratrgies

Стратегические коммуникации

Контактное лицо: Светлана Бочарова
Телефон: +380 44 586 6350
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы