Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

lifecell в нових рекламних ТБ-роликах розповів, із чого складаються кохання та батьківство

26.11.2018 | PR, маркетинг, реклама, Украина

В рамках нової рекламної кампанії, яка розпочалась 19 листопада на основнихнаціональних ТБ-каналах, lifecell випустив два ролики про те, як мобільний інтернетдоповнює наше життя.
15-секундні міні-фільми українського діджитал-оператора розповіли реальні історії з життя сучаснихлюдей, яке сьогодні майже наполовину складається з мобільного інтернету. Теплі та живі історії, вяких поєдналися реальні події та мобільний 4.5G інтернет від lifecell, стали основою нової рекламноїкомпанії – спільної роботи команди маркетингових комунікацій lifecell і креативної команди агенціїMullenLowe.Смартфон для сучасної людини – це невід’ємна частина життя, а не просто «таємна пристрасть»,яку всі звикли засуджувати. Так, мобільний інтернет давно став половиною нашого світу, навітьякщо ми цього не помічаємо: завжди онлайн, завжди на зв'язку, завжди готові до будь-якихжиттєвих ситуацій, де мобільний інтернет відіграє важливу роль.«В оцінках якості мобільного інтернету часто використовується термін best data usage experience –це поняття включає в себе не тільки якість інтернет-зв’язку, але й емоції, які людина отримує,користуючись ним. В сучасному світі мобільний інтернет доповнює життя, надає нові можливості успілкуванні, коханні, батьківстві, роботі, тощо. Ми робимо все, щоб зробити наш мобільний інтернетідеальним, і щоб зробити досвід користувачів найкращим», - зазначив Дмитро Дзябура,директор з маркетингу lifecell.
В першій історії про кохання ролик розкриває інсайт про те, що багато людей засуджуютьвикористання смартфонів під час побачення. Але іноді «втикання у смартфон» виявляється не тим,чим здається. І в показаній романтичній історії герой ролику, який замовив коханій квіти таподарунок, стежить онлайн за доставкою подарунків прямо під час побачення, щоб вчасноувімкнути «їхню» пісню та зробити момент дарування максимально романтичним.Друга сімейна історія про «поробку-їжачка» більш комічна, але не менш життєва. Батьківськішкільні чати і нічні пошуки шишок та жолудів для термінового виготовлення «дитячої поробки назавтра» - сьогоденна реальність майже для всіх українських батьків, які мають школярів. І самеякісний відео-зв’язок через мобільний інтернет допомагає вирішити такі креативні задачі внайкоротший час.
Під час зйомок роликів були реально задіяні додатки і сервіси, які пропонує абонентам lifecell.Наприклад, «тато» реально говорив з малюком через відео зв’язок месенджера BiP, який дужеорганічно вписався в історію батьківства. А музичний додаток fizy «влився» у історію побаченнязакоханої пари.«Наші ролики – це замальовки з життя. Прості і зрозумілі ситуації, живі та справжні герої,кінематографічний колір і контраст, широкоекранне зображення, анаморфна оптика. Режисер,оператор і продакшн-команда довели, що навіть короткі сюжети можуть розповісти історію безрекламного тиску, зробивши перегляд задоволенням для глядача. Ця рекламна кампанія – нашкрок до емоційного контакту з нашими споживачами. І ми дуже пишаємося тим, що нашій командівдалося створити життєві історії, близькі різним групам у нашій цільовій аудиторії», - розповілапро створення роликів Анна Дзюба, керівник департаменту маркетингових комунікаційlifecell.«Життя наполовину складається з інтернету» – 360° кампанія, що складається зі спеціальновідзнятих сюжетів для зовнішньої реклами, подовжених роликах для digital, постах і конкурсах насторінках соціальних медіа lifecell.
Ролик «Кохання наполовину складається з мобільного інтернету»:https://www.youtube.com/watch?v=WiO7tGIOnFwРолик «Батьківський трилер «Іжачок»: https://www.youtube.com/watch?v=DV-Hz3mnD9Ulifecell team:Анна Дзюба – керівник департаменту маркетингових комунікацій, Ольга Щупак и Вєста Гунченко - експерти по бренд менеджменту і комунікаціям.Creative: «Кохання» - Mullenlowe adventa«Їжачок» - Вєста ГунченкоProduction KENGURU:Director – Ілля СоловйовDOP – Олена Чеховська1-st AD – Денис ШвецьStylist – Ірина ТюлькінаArt department – Іван ЧеревкоExecutive producer – Сергіи? КотикAssistant producer – Людмила ЛінськаProducer – Тетяна Пашаян Postproduction – Богдан ВинникSound – Антон Анкудинов
***
lifecell — український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступноговисокошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорійкористувачів незалежно від віку чи знань технологій. 100% акцій оператора належать Turkcell — турецькому постачальникуконвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець третього кварталу 2018 року активна 3-місячнаабонентська база lifecell становила 7,6 мільйонів користувачів. Як діджитал-оператор і лідер ринку з проникненнясмартфонів lifecell пропонує тарифи та послуги, які є найбільш зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв.Більш детальна інформація доступна на офіційному сайті оператора www.lifecell.ua
За додатковою інформацієюзвертатися до прес-служби [email protected]
Комментировать
Facebook ::

O2pr

Контактное лицо: Yevheniia Fastryha
Телефон: 545 77 07
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы