Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

Компанія «Хенкель» продемонструвала хороші показники діяльності у другому кварталі, незважаючи на значний негативний вплив змін курсів валют

21.08.2018 | Инвестиции, Украина

Компанія «Хенкель» повідомляє про значне органічне зростання обсягу збуту, подальше покращення показників рентабельності обороту і більші прибутки в другому кварталі • Обсяг збуту збільшився і сягнув нового рекордно високого показника: 5,143 млн. євро, при цьому органічне зростання обсягу збуту склало +3.5% • Скоригована рентабельність по прибутку від збуту (EBIT) сягнула нового рекордно високого показника: 926 млн. євро (+1.8%) • Подальше підвищення рентабельності обороту*: +20 процентних пунктів – до 18.0% • Збільшення прибутку на привілейовану акцію *: 1.58 євро (+1.9%), не враховуючи негативний вплив змін курсів валют: +7.7% • У діяльності компаній, що займаються споживчими товарами у Північній Америці, відновились звичні рівні обслуговування • Компанія «Хенкель» обновила прогнози на весь рік, враховуючи в них більший негативний вплив змін курсів валют та вартості затратних матеріалів, і очікує органічного зростання обсягу збуту групи на рівні 2 - 4% (без змін), рентабельності обороту (EBIT)* на рівні біля 18% (раніше: понад 17.5%) і зростання прибутку на привілейовану акцію* на рівні 3 - 6% (раніше: 5 - 8%) Дюссельдорф. “Завдяки потужному органічному зростанню обсягу збуту компанія «Хенкель» продемонструвала хороші показники в другому кварталі, незважаючи на значний негативний вплив змін курса валют і вищу вартість затратних матеріалів. Ми досягли нового рекордно високого показника обсягу збуту за квартал, вищої скоригованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT), а також рекордно високого (до цього часу) показника скоригованого прибутку на привілейовану акцію за квартал”, – повідомив головний виконавчий директор компанії «Хенкель», Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). – “У бізнес-підрозділі «Клейові технології» ми показали значне органічне зростання обсягу збуту, а в бізнес- підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» і в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» також відбулись позитивні зміни.” “Ми досягли органічного зростання обсягу збуту у всіх регіонах, при цьому, в країнах, що розвиваються, показники діяльності були особливо успішними, а в розвинених країнах вони теж були хорошими. Рівні обслуговування наших компаній, що займаються споживчими товарами у Північній Америці, повернулись до звичних показників.” “Як і в першому кварталі, в другому кварталі на нашу діяльність негативно впливали значні зміни курсів валют і зростання вартості затратних матеріалів. Зміни в курсів валют негативно вплинули на повідомлений нами обсягу збуту, зменшивши його на 6.1 відсотка або приблизно 310 млн. євро. На операційний прибуток і прибуток на акцію також вплинули негативні зміни курсів валют. Якщо не враховувати вплив змін курсів валют, ми досягли значного зростання показника операційного прибутку на привілейовану акцію на рівні 7.7 відсотка”, – пояснив Ханс Ван Байлен. Оновлені прогнози на 2018 фінансовий рік Компанія «Хенкель» обновила свої орієнтовні прогнозовані показники на 2018 фінансовий рік. Компанія підтверджує очікуване органічне зростання обсягу збуту на рівні від 2 до 4 відсотків для групи компаній «Henkel Group». При цьому, для бізнес-підрозділу «Клейові технології» компанія «Хенкель» на даний час очікує органічного зростання обсягу збуту на рівні від 4 до 5 відсотків в порівнянні з раніше прогнозованим показником від 2 до 4 відсотків. Для бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» компанія «Хенкель» і надалі прогнозує зростання на рівні від 2 до 4 відсотків. Для бізнес-підрозділу «Косметичні Засоби» компанія «Хенкель» підтверджує очікуване позитивне органічне зростання обсягу збуту на рівні від 0 до 2 відсотків. Що стосується скоригованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT), компанія «Хенкель» на даний час передбачає її зростання порівняно з попереднім роком приблизно на 18 відсотків в порівнянні з раніше прогнозованим показником на рівні більше 17.5 відсотка. Компанія очікує, що такому позитивному зростанню посприяють внески всіх трьох вказаних бізнес-підрозділів. Враховуючи зміни в обмінних курсах валют і зростання вартості затратних матеріалів, компанія «Хенкель» на даний час очікує зростання скоригованого прибутку на привілейовану акцію на рівні від 3 до 6 відсотків в порівнянні з раніше прогнозованим показником на рівні від 5 до 8 відсотків. “Такі прогнози підтверджують наш постійний акцент на стійкому зростанні прибутків, і ми безумовно налаштовані на подальше сприяння реалізації наших стратегічних пріоритетних завдань”, – зазначив Ханс Ван Байлен. Показники збуту і прибутків в другому кварталі 2018 року В другому кварталі 2018 року обсяг збуту досяг нового рекордно високого показника на рівні 5,143 млн. євро, що в номінальному вираженні становить зростання на 0.9 відсотка в порівнянні з показником за аналогічний квартал попереднього року. Органічний обсяг збуту, в якому не враховується вплив змін курсів валют і статті придбання / вибуття активів, відчутно зріс на 3.5 відсотка. Статті придбання / вибуття активів забезпечили 3.5 відсотка в цьому показнику. Як результат, загальне зростання склало 7 відсотків. Негативні зміни курсів валют зменшили обсяг збуту на -6.1 відсотка. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» прозвітував про значне органічне зростання обсягу збуту на 5.2 відсотка. Органічний обсяг збуту в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» на 0.4 відсотка перевищив рівень показника за аналогічний квартал попереднього року. Бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» повідомив про значне збільшення органічного обсягу збуту на рівні 2.9 відсотка. Зростанню загального обсягу збуту також посприяло відчутне підвищення обсягу збуту завдяки використанню сучасних систем інформаційних технологій на рівні Групи, з особливо хорошими показниками діяльності у бізнес-підрозділах споживчих товарів. Від діяльності в країнах, що розвиваються, знову був отриманий вищий від середнього внесок в органічне зростання обсягу збуту Групи, що забезпечило суттєве органічне збільшення обсягу збуту на 5.4 відсотка. В діяльності у розвинених країнах був досягнутий хороший показник органічного зростання обсягу збуту на рівні 2.2 відсотка. Органічне зростання обсягу збуту в регіоні країн Західної Європи склало 0.1 відсотка, що свідчить про стабільний розвиток діяльності. В країнах Східної Європи органічне зростання обсягу збуту становило 8.2 відсотка. В регіоні країн Африки і Близького Сходу органічне зростання обсягу збуту зросло на 4.7 відсотка. У Північній Америці органічне зростання обсягу збуту склало 4.9 відсотка. В країнах Латинської Америки досягнуто органічного зростання обсягу збуту на рівні 6.3 відсотка, а в країнах Азійсько-Тихоокеанського регіону обсяг збуту збільшився в органічному вираженні на 1.9 відсотка. Скоригований операційний прибуток (EBIT) збільшився на 1.8 відсотка – від 909 млн. євро в аналогічному кварталі попереднього року до нового високого показника у розмірі 926 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту (EBIT) зросла на 0.2 процентного пункту – до 18.0 відсотків. Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 1.9 відсотка – з 1.55 євро до 1.58 євро. На зростання прибутку на привілейовану акцію негативно вплинули зміни курсів валют (курсові різниці) на рівні -5.8 відсотка. Якщо не враховувати негативний вплив змін курсів валют, скоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 7.7 відсотка. Співвідношення чистого оборотного капіталу до обсягу збуту склало 6.3 відсотка, перевищивши показник за другий квартал 2017 року (5.2 відсотка). Показники діяльності бізнес-підрозділів В другому кварталі бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував значне органічне зростання обсягу збуту на 5.2 відсотка. В номінальному вираженні обсяг збуту збільшився на 2.6 відсотка – до 2,432 млн. євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 1.5 відсотка і сягнув 462 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту становила 19.0 відсотків, тобто, була дещо нижчою в порівняні з показником за аналогічний квартал попереднього року. Обсяг збуту в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» збільшився в органічному вираженні на 0.4 відсотка. В номінальному вираженні обсяг збуту збільшився на 3.8 відсотка – до 1,035 млн. євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 4.4 відсотка і сягнув 187 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту зросла на 0.1 процентного пункту – до 18.1 відсотка. В другому кварталі органічне зростання обсягу збуту в бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» склало 2.9 відсотка. В номінальному вираженні обсяг збуту становив 1,644 млн. євро у порівнянні з 1,703 млн. євро в аналогічному кварталі попереднього року. Скоригований операційний прибуток слав 295 млн. євро, що на 1.0 відсоток менше в порівнянні з показником за другий квартал 2017 року. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту зросла на 0.4 процентного пункту – до 17.9 відсотка. Хороші результати діяльності у першому півріччі 2018 року У першому півріччі 2018 року обсяг збуту компанії «Хенкель» склав 9,978 млн. євро. Органічне зростання обсягу збуту, якщо не враховувати негативний вплив змін в обмінних курсах валют і статті придбання / вибуття активів, становило 2.3 відсотка. Внаслідок негативного впливу змін курсів валют обсяг збуту зменшився на -7.4 відсотка. Скоригований операційний прибуток збільшився на 0.3 відсотка – з 1,763 млн. євро до 1,768 млн. євро. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту зросла з 17.4 відсотка до 17.7 відсотка. Скоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 1.7 відсотка – з 2.96 євро до 3.01 євро. Внаслідок негативного впливу змін курсів валют досягнутий показник прибутку на привілейовану акцію зменшився на -6.1 відсотка. Якщо не враховувати вплив курсів валют, скоригований прибуток на привілейовану акцію збільшився на 7.8 відсотка. У першому півріччі 2018 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» продемонстрував значне органічне зростання обсягу збуту на 5.0 відсотка. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту склала тут 18.5 відсотка. На обсяг збуту наших компаній, що займаються споживчими товарами, негативно вплинули труднощі з постачанням у Північній Америці. Органічний обсяг збуту в бізнес-підрозділі «Косметичні Засоби» зменшився на -2.0 відсотки в порівнянні з аналогічним показником за попередній рік. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту становила 17.4 відсотка, що відповідає її рівневі у першому півріччі 2017 року. Органічне зростання обсягу збуту в бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» склало 1.1 відсотка. Скоригована рентабельність по прибутку від збуту значно збільшилась – з 17.4 відсотка до 18.2 відсотка. Станом на 30 червня 2018 року баланс чистої фінансової позиції компанії «Хенкель» становив -3,597 млн. євро (станом на 31 грудня 2017 року: -3,225 млн. євро). Інформація про компанію «Хенкель» Компанія «Хенкель» має збалансований і диверсифікований портфель активів, що охоплює різні країни світу. Компанія, діяльність якої ведеться у трьох основних бізнес-напрямках, займає лідируючі позиції в промисловому і споживчому сегментах бізнесу завдяки успішним брендам, інноваціям та технологіям. Бізнес-напрямок «Клейові технології» компанії «Хенкель» займає першість на світовому ринку клейової продукції у всіх сегментах даної галузі в різних країнах світу. В бізнес-напрямках «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанія «Хенкель» займає лідерство в багатьох країнах і секторах по всьому світу. З часу заснування компанії «Хенкель» у 1876 році вона веде успішну діяльність вже понад 140 років. У 2017 році компанія «Хенкель» повідомила про обсяг збуту у розмірі 20 мільярдів євро і скоригований операційний прибуток біля 3.5 млрд. євро. Сукупний обсяг збуту основних брендів у кожному з трьох напрямів бізнесу – «Loctite», «Schwarzkopf» і «Persil» – склав 6.4 млрд. євро. У компанії «Хенкель» працює понад 53 000 людей в різних країнах світу – це віддана та дуже різноманітна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та загальною метою створювати цінність стійкого розвитку і спільні цінності. Як визнаний лідер стійкого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції компанії «Хенкель» котируються на фондовій біржі Німеччини (фондовий індекс – DAX). Для отримання додаткової інформації просимо відвідати веб-сайт компанії за наступним гіперпосиланням: www.henkel.com.
Комментировать
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы