Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[64] Конкурс сценаріїв «Своє кіно-2» оголосив переможців

04.06.2018 | Кинематограф, Украина

Уже другий рік поспіль Асоціація «Сприяння розвитку кінематографа в Україні – дивись українське!» проводить  всеукраїнський конкурс сценаріїв «СВОЄ КІНО», за результатами якого за сценаріями переможців Конкурсу знімаються короткометражні фільми, які в подальшому виходять на широкі екрани українських кінотеатрів.

За підсумками першого конкурсу сценаріїв, завдяки фінансовій підтримці Фонду Ігоря Янковського, який виступив Генеральним партнером першого сезону проекту «Дивись українське - твори своє майбутнє!», вже відзнято 18 фільмів (з 20-ти) та готові фільми проекту -  а це 8 картин: «Паперове серце» (режисер Олесь Санін), «Двері» (режисер Наталія Давиденко), «На своїй землі» та «Прощена неділя» (режисер Саша Кирієнко), «Голос» та «Ліфт» (режисер Михайло Іллєнко), «Моно» (режисер Андрій Дончик), «На краю» (режисер Олександр Ітигілов) вже побачило близько 1 000 000 глядачів українських кінотеатрів (фільми проекту «Дивись українське – твори своє майбутнє!» демонструються перед основними фільмами сеансів у блоці тизерів). 

«Я вважаю що цей проект, який продовжується довгий час та має конкретні результати, дуже важливий. Зазначу, що ідея такого формату прийшла в голову Андрію Різолю та його однодумців у дискусіях про те, як можна скоротити відстань між українським кіно та українським кіноглядачем. І такі прості форми, які пропонує проект «Дивись українське!»,  вони завжди є найбільш ефективними. І за той короткий проміжок часу  фільми цього проекту  охопили аудиторію навіть  більшу ніж можуть зібрати найкращі повнометражні фільми. Це дуже важливий показник-  Це дає глядачу відчуття причетності й до українського кінематографу й можливість побачити його наочно. І, зрештою, безпосередньо взяти участь у створенні кінопродукту, надіславши свої сценарні ідеї або сценарії на конкурс. Після чого вже досвідчені режисери можуть їх екранізувати. Ми підтримуємо цей проект більше морально ніж матеріально, що є для нас непритаманним. Але насправді коло друзів та партнерів проекту настільки розрослося, що я не виключаю того факту, що цей проект може переродитися  в більшу форму, в якусь інституціональність, яка   буде  і далі сприяти реалізації поставлених цілей та завдань проекту». – Коментує актуальність проекту Пилип Іллєнко, Голова Державного агентства України з питань кіно.

Особливістю конкурсних робіт для «СВОЄ КІНО-2» є врахування учасниками конкурсу хронометражу майбутньої картини у 3-ри (три) хвилини екранного часу. Як і минулого сезону, всі екранізовані короткометражні фільми проекту будуть демонструватися у кінотеатрах перед основними фільмами сеансів. Саме тому, при оцінюванні робіт учасники журі конкурсу спиралися на драматургічну завершеність історії та можливість екранізації сюжету  в ультракороткий метр. До складу журі конкурсу увійшли, як знані та талановиті режисери, так і представники кіномереж та дистриб’юторів, які власне і формують тенденції розвитку кіноіндустрії в Україні. Також до складу журі входили письменники, актори, представники соціально-відповідального корпоративного бізнесу. Такий широкий спектр учасників проекту, надає можливість ініціаторам отримати історії, які стануть цікавими для найбільш ширшої аудиторії, зрозуміти, які теми та сюжети найбільш актуальні у сьогоденні. Учасники подавали свої конкурсні роботи за трьома темами: «Партнерство заради майбутнього», «Майбутнє творять люди» та «Моє місто». За тематикою цього сезону, автори надавали перевагу історіям, що висвітлювали суспільну проблематику,  історії з самореалізації, пошуку вирішення суспільних проблем, на відміну від минулорічного сезону, де переважна більшість історій була подана про АТО та військові дії на Сході нашої країни. 

«Нам приємно бути партнером такого потужного комунікаційного проекту вже другий рік поспіль, — розповідає Володимир Лавренчук, голова правління Райффайзен Банку Аваль. — Тішить, що приватні ініціативи, спрямовані на розвиток української культури, знаходять таку масову підтримку. Більше мільйона глядачів уже подивилися ці короткометражні фільми, і це свідчить про успіх проекту та популяризацію українського кіно. Одним із найважливіших пріоритетів для банківських установ є відновлення довіри у нашому суспільстві, і цей проект має дуже великий ефект на збереження загальнолюдських цінностей».

На відміну від минулого року, ініціатори Конкурсу обрали 10 кращих сценаріїв (минулого року обиралось 20 переможців), які отримують авторську винагороду у розмірі 10 000 гривень  та можливість екранізації фільму за їх сценаріями. 

«Фонд Ігоря Янковського приєднався до конкурсу сценаріїв «СВОЄ КІНО» понад рік тому, ще на першій стадії його розробки. Рішення профінансувати проведення першого конкурсу та зйомки фільмів за його підсумками було зумовлено сподіванням на те, що ця робота притягне до себе широке коло як професіоналів у сфері кіно, так і аматорів. Як ми бачимо, ці надії повністю виправдалися, тому ми з радістю підтримали конкурс «СВОЄ КІНО-2». Мій благодійний фонд ось вже шостий рік підтримує талановиту українську молодь, зокрема і в царині кіномистецтва. І кожен рік нам вдається відкрити нові таланти, залучити до наших проектів нових митців. Українське кіно розвивається, воно знаходить свого глядача, як в країні, так і за кордоном. І ми віримо що за підсумками другого конкурсу сценаріїв будуть зняті нові яскраві фільми, які подивиться ще більша глядацька аудиторія», - зазначив бізнесмен та меценат Ігор Янковський.

Одразу після оголошення  переможців другого конкурсу сценаріїв «СВОЄ КІНО», з червня 2018 року розпочнеться підготовка до екранізації фільмів добірки проекту «Дивись українське – твори своє майбутнє!» нового сезону.

«Цього року на конкурс надійшло 448 робіт з України а також Італії, Чехії, Ізраїлю. Цей показник демонструє вірно обраний вектор розвитку та комунікації з аудиторією в рамках нашого комплексного проекту «Дивись українське – твори своє майбутнє!» (минулого року на конкурс надійшло 501 робота). – підбиває підсумки другого конкурсу сценаріїв «СВОЄ КІНО» Андрій Різоль, Голова Асоціації «Сприяння розвитку кінематографа в Україні – дивись  українське!», ініціатора та реалізатора проекту «Дивись українське – твори  своє майбутнє!» - співвідношення професійних та непрофесійних авторів, що надавали свої роботи для участі у конкурсі становив  23% на 73% відповідно. І це говорить про зацікавленість українців в такому форматі розвитку українського кінематографу як наш проект. Результати першого сезону надають нам впевненість у тому, що проект актуальний, українці зацікавлені в участі у розвитку українського кіно, а глядач готовий приймати та дивитись українське кіно у кінотеатрах». 

Ініціаторами та розробниками проекту виступають компанія «ВАВІЛОН» та Асоціація «Сприяння розвитку кінематографа в Україні – дивись українське!». Генеральний партнер другого сезону проекту «Райффайзен Банк Аваль», офіційний партнер конкурсу сценаріїв «СВОЄ КІНО-2» - Всеукраїнський благодійний фонд  Ігоря Янковського «Ініціатива заради майбутнього»

Проект реалізується за підтримки Державного агентства України з питань кіно.

ПЕРЕМОЖЦІ КОНКУРСУ СЦЕНАРІЇВ «СВОЄ КІНО-2»

  1.  «ГОРА ПЕНЗЛІВ» автор ТРАЧ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ
  2. «ДЕСЬ ПОРЯД. ІСТОРІЯ ОДНІЄЇ ПЕРЕРВИ»  авторська група ДАНИЛО КІТ, ЛЕРА ВІГО
  3. «ДЗВІНОК» автор СМІРНОВА  АННА ЛЕОНІДІВНА
  4. «ДОМОВИНА» автор ІЩЕНКО ІРИНА ВІТАЛІЇВНА
  5. «ЗА МИТЬ ДО ВІЧНОСТІ» автор ГОРДЄЄВ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ
  6. «МОНСТР» автор ЧЕРНЯВСЬКА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
  7. «НОБОДІК» автор БОНСЕВИЧ ЮРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ
  8. «ОБ’ЄКТИВНО» автор ХОХОЛКІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
  9. «ПІДВІШЕНА КАВА» автор МАКЕЄНКОВА РАТХА РАХМАНКУЛІВНА
  10. «ШНУРОЧКИ» автор ТАМТУРА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

 

Тел.: +380 44 459 0304;
Факс: +380 44 459 0305;
E-mail:[email protected]
web:www.iff-charity.org 

ВБФ ІГОРЯ ЯНКОВСЬКОГО 
«ІНІЦІАТИВА ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО»
БЦ "Горизонт Парк" корп. 1, 5 поверх
вул. Амосова, 12, м. Київ, 03680, Україна 

 

Комментировать
Facebook ::

Seven Communications

Brand building & Brand strategy Marketing support and development PR, Media relations, PR-events BTL: Events management, trade & consumer promo Communication strategy – creative & media strategies Creative & Design Media-planning, media-buying

Контактное лицо: Нармина Гусейнова
Телефон: 044 289 0593
E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы