Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

Зосередження на стабільному розвитку прибуткової діяльності

16.04.2018 | Химия и нефтехимия, Украина

·        У 2017 фінансовому році досягнуто рекордного рівня обсягу збуту і доходів

·        Запропоновано рекордні дивіденди у розмірі 1.79 євро на привілейовану акцію (+10.5%)

·       Підтверджено прогнозовані показники на весь 2018 рік

·       Виконання стратегічних пріоритетних завдань проходить за планом

Дюссельдорф. Сьогодні на щорічних загальних зборах компанії «Хенкель» головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen) повідомив про основні досягнення у 2017 фінансовому році і звернув увагу на прогрес у виконанні стратегічних пріоритетних завдань компанії. Зважаючи на дуже хороші результати діяльності компанії «Хенкель» у 2017 фінансовому році, Ханс Ван Байлен повідомив про виплату найвищих за всю історію діяльності компанії дивідендів. Він також підтвердив прогнозовані показники на поточний фінансовий рік, тобто 2018 рік.

“Минулий рік був для нас успішним. Ми досягли нового високого рівня обсягу збуту, який вперше перевищив 20 мільярдів євро. Нам також вдалось досягти нових рекордних рівнів доходів та рентабельності. Ми забезпечили зростання прибутковості бізнесу. Зважаючи на це, на щорічних загальних зборах ми пропонуємо виплату рекордних дивідендів у розмірі 1.79 євро на привілейовану акцію, – зазначив Ханс Ван Байлен. – Такий успіх – це результат самовідданої роботи наших 53 000 працівників у різних країнах світу. Вони демонструють високу відданість роботі і компанії – кожного дня, у всіх країнах.”

Др. Сімона Багель-Тра (Simone Bagel-Trah), голова Комітету акціонерів і Наглядової ради компанії, подякувала Правлінню і всім працівникам за їх самовіддану роботу у 2017 фінансовому році.

Розмір дивідендів досяг нового рекордного рівня

Акціонерам було запропоновано виплату вищих на 17 центів дивідендів по акціях обох видів, а саме: 1.79 євро на привілейовану акцію і 1.77 євро на звичайну акцію, що на 10.5 відсотків на 10.6 відсотків (відповідно) більше в порівнянні з попереднім роком. “Запропоновано дивіденди у новому високому розмірі”, – висловився Ханс Ван Байлен.

Підтверджено прогнозовані показники на весь 2018 фінансовий рік

Коментуючи очікувану економічну ситуацію в поточному фінансовому році, Ханс Ван Байлен повідомив: “Загалом, економічна ситуація добра, однак, є багато причин для занепокоєння. У Європі все ще незрозуміло, як буде проходити вихід Британії з ЄС. Така невідомість обтяжує економіку.”

Головний виконавчий директор компанії також згадав нещодавні дискусії стосовно тарифів, торгових обмежень і ймовірних дій у відповідь: “Це не буде сприяти глобальному економічному розвитку.”

“Вартість сировини та упакування, швидше за все, буде і надалі зростати в порівнянні з попереднім роком”, – додав Ханс Ван Байлен. – “Вплив обмінних курсів валют також залишається одним з визначальних факторів. В цьому відношенні ми передбачаємо дуже великі коливання. За нашими прогнозами, курс долара США до євро буде і надалі знижуватись в порівнянні з 2017 роком. Крім того, може спостерігатись подальше зниження обмінних курсів деяких важливих для нас валют в країнах, що розвиваються.”

Що стосується 2018 фінансового року, Ханс Ван Байлен підтвердив прогнозовані показники для всієї Групи компаній «Хенкель»: “Ми докладаємо зусилля для забезпечення стабільного розвитку прибуткової діяльності. На весь 2018 фінансовий рік ми прогнозуємо органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків. Компанія «Хенкель» також очікує зростання скорегованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT) більш, ніж на 17.5 відсотків. Скорегований прибуток на привілейовану акцію має зрости на 5 – 8 відсотків.”

Згадуючи про пов'язані з постачанням труднощі у сегменті споживчих товарів в Північній Америці протягом першого кварталу 2018 року, Ханс Ван Байлен повідомив: “Ми дуже шкодуємо про те, що виникли такі проблеми. Причини вже визначені, і ми докладаємо чимало зусиль для вирішення проблем. За нашими прогнозами, ця ситуація з постачанням нормалізується впродовж другого кварталу.”

Завдання компанії «Хенкель» на період до 2020 року і далі: досягнення стратегічних пріоритетних завдань проходить за планом

“Ми визначили амбітні завдання для компанії «Хенкель», і ми серйозно налаштовані на їх досягнення”, – зазначив Ханс Ван Байлен. Компанія «Хенкель» визначила чотири стратегічних пріоритетних завдання: стимулювати розвиток, прискорювати запровадження сучасних інформаційних і цифрових технологій, підвищувати оперативність діяльності і фінансувати зростання. “Компанія «Хенкель» прагне стати більш зосередженою на потребах клієнтів, більш інноваційною, більш оперативною і використовувати більше сучасних інформаційних та цифрових технологій”, – повідомив Ханс Ван Байлен.

Водночас, компанія «Хенкель» буде і надалі підтримувати стійкий розвиток в рамках всього циклу створення вартості і покращувати свою вже традиційну і визнану на міжнародному рівні позицію лідера стійкого розвитку.

“Ми досягли значного прогресу у всіх аспектах наших стратегічних пріоритетних завдань”, – висловився Ханс Ван Байлен. – “Ми прагнемо стимулювати успішний розвиток компанії «Хенкель». Це наша спільна мета.”

Для отримання більш детальної інформації про ці щорічні загальні збори просимо звертатись до нашого веб-сайту:

Для інвесторів та аналітиків:

www.henkel.com/investors-and-analysts/annual-general-meeting

Для органів преси і представників засобів масової інформації:

https://www.henkel.com/press-and-media/press-releases-and-kits/2018-04-09-annual-general-meeting-2018/840860

  • Пряма трансляція щорічних загальних зборів (з 10 години)
  • Виступ Ханс Ван Байлен (з 10.15)
  • Фоторепортажі представників ЗМІ на щорічних загальних зборах (після обіду)
  • Прес-реліз за результатами щорічних загальних зборів (в другій половині дня)

Інформація про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» проводить діяльність у всьому світі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель. Завдяки сильним брендам, інноваціям і технологіям компанія має передові позиції у всіх трьох напрямках діяльності, у роботі як для побутових, так і для промислових споживачів. «Клейові технології» компанії «Хенкель» є міжнародним лідером на ринку клейової продукції в усіх промислових сегментах та в усьому світі.  Бізнес-підрозділи  «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках у численних товарних категоріях у різних країнах світу. Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 р. та спирається на понад 140 років успішної роботи. У 2017 р. Група «Хенкель» звітувала про більше ніж 20 млрд євро продажів та близько 3,5 млрд євро скоригованого операційного прибутку. Сукупні продажі основних брендів у кожному з трьох напрямів бізнесу – Loctite, Schwarzkopf та Persil – становили 6,4 млрд євро. У «Хенкель» працюють більше ніж 53000 осіб у всьому світі – це віддана та дуже різноманітна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та загальною метою створювати цінність стійкого розвитку. «Хенкель», як визнаний лідер у стійкому розвитку, займає провідні позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції «Хенкель» котируються на DAX, фондовій біржі ФРН. Додаткову інформацію можна одержати за адресою: www.henkel.com.

У цьому документі наведені прогнозні твердження, що базуються на припущеннях та оцінках, зроблених на цей момент корпоративним менеджментом компанії Henkel AG & Co. KGaA. Для прогнозних тверджень характерні такі вирази, як «очікується», «передбачається», «планується», «прогнозується», «припускається», «вважається», «за оцінками», «сподіваємось», «прогнозуємо» та подібні ним вислови. Ці твердження не слід сприймати як будь-які гарантії того, що ці очікування виявляться правильними.  Майбутні показники та результати, фактично досягнуті компанією Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованими компаніями, залежать від цілої низки ризиків та невизначеностей, а тому можуть значно відрізнятися від прогнозних тверджень. Багато з цих факторів є поза межами контролю «Хенкель», їх неможливо точно оцінити заздалегідь – це, насамперед, майбутня економічна ситуація, дії конкурентів та інших операторів ринку. «Хенкель» не планує та не зобов’язується оновлювати прогнозні твердження.

Комментировать
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы