Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[1796] «Хенкель» пишається високими показниками стійкого розвитку, досягнутими у 2017 р.

07.03.2018 | Хімія і нафтохімія, Україна


  • Продовження поліпшення показників стійкого розвитку
  • Амбасадорами стійкого розвитку є більше ніж 50 000 співробітників Групи
  • Партнерство, спрямоване на зменшення забруднення океану пластиком
  • Провідні позиції в міжнародних індексах і рейтингах

Дюссельдорф, 22 лютого 2018 р. – «У 2017 р. ми досягли відчутного прогресу у втіленні стратегії стійкого розвитку та досягненні відповідних цільових показників. Ми пишаємося тим, що багато міжнародних рейтингових агенцій визнали наші досягнення відмінними рейтингами та відзначили «Хенкель» як одну з компаній – світових лідерів у сфері стійкого розвитку», – сказала Катрін Менгес, виконавчий віце-президент з кадрової роботи та голова Ради стійкого розвитку «Хенкель».

Створення  цінності стійкого розвитку

«Хенкель» хоче створити  цінність стійкого розвитку для своїх покупців, співробітників, акціонерів та суспільства. Водночас компанія планує втричі збільшити ефективність роботи до 2030 р. У 2017 податковому році компанія знову досягла значного прогресу у втіленні середньострокових цільових показників, запланованих до 2020 р. (порівняно з базовим 2010 р.):

  • споживання енергії та викиди CO2 (на тонну продукції) були скорочені на 24 відсотки;
  • обсяг відходів (на тонну продукції) був зменшений на 32 відсотки;
  • споживання води (на тонну продукції) було зменшене на 24 відсотки;
  • безпеку праці (на мільйон відпрацьованих годин) було поліпшено на 17 відсотків;
  • чисті продажі (на тонну продукції) збільшилися на 5 відсотків;
  • у цілому компанії «Хенкель» вдалося поліпшити співвідношення створеної вартості та впливу на навколишнє середовище на 43 відсотки порівняно з базовим 2010 р. До 2020 р. компанія планує збільшити ефективність використання ресурсів на 75 відсотків.

У світлі Паризької угоди про клімат та зобов’язання світового співтовариства утримати глобальне потепління на рівні значно нижчому за 2 0С  від доіндустріальних рівнів, компанія «Хенкель» повинна зробити вагомий внесок у захист клімату. Для досягнення цієї мети компанія зосереджується на зменшенні до 2030 р. викидів вуглецю на всіх своїх виробничих об’єктах на 75 відсотків. До 2030 р. «Хенкель» також прагне забезпечити постачання для власного виробництва 100% електроенергії, виробленої з відновлювальних ресурсів. Проміжною метою в цьому напрямі є забезпечення постачання 50% електроенергії з відновлювальних джерел до 2020 р. «Хенкель» прагне стати позитивною щодо клімату компанією в довгостроковій перспективі.

Навчання більше ніж 50 000 співробітників як амбасадорів стійкого розвитку

«Багато в чому прогрес у 2017 р. був досягнутий завдяки активним зусиллям наших співробітників», – сказала Катрін Менгес. «Починаючи з 2012 р., ми провели навчання більше ніж 50 000 співробітників як амбасадорів стійкого розвитку – це робить дану програму однією з найбільших освітніх ініціатив «Хенкель» на теперішній час. Ми хочемо не просто передати нашим співробітникам знання про стійкий розвиток. Ми бажаємо їх надихнути ділитися цим знанням зі своїми колегами, постачальниками, клієнтами та навіть школярами, щоб зробити внесок у розвиток суспільства. Це важливий крок, який робить питання стійкого розвитку ще більш важливим у повсякденній роботі кожного співробітника».

Партнерство для стійкого розвитку

Крім своїх співробітників, «Хенкель» також знаходить партнерів у відповідному ланцюгу цінності. Наприклад, компанія співпрацює з «Банком пластику» – соціальним підприємством, орієнтованим на зменшення забруднення океану пластиком та надання можливостей бідним верствам населення. На станціях збирання, таких як на Гаїті, місцеве населення може обміняти зібрані пластикові відходи на гроші, допомогу в натуральній формі чи соціальні послуги. Потім цей пластик переробляють для повторного використання як вторинну сировину, щоб підтримати економіки замкненого циклу.

 

Підтвердження позицій лідера у індексах та рейтингах

Бізнес-практика та зусилля «Хенкель» у напрямі стійкого розвитку вражають незалежних експертів зі стійкого розвитку, рейтингові агенції та ринки капіталів: компанія «Хенкель» зазначена як промисловий лідер у  категорії «Індивідуальна та побутова гігієнічна продукція» в індексах стійкого розвитку Доу – Джонса і в Європі, і у всьому світі. Компанія «Хенкель» також зазначена в таких індексах зростання стійкого розвитку:

  • індекси ECPI;
  • індекси стійкого розвитку Ethibel;
  • індекси стійкого розвитку Euronext Vigeo Eiris;
  • індекс належної етики FTSE4 – вже 17 років поспіль;
  • індекс Global Challenges;
  • лідери MSCI ESG та індекси SRI;
  • індекси лідерів STOXX Global ESG.

У рейтингах Oekom Research та Sustainalytics «Хенкель» визнана компанією-лідером у сферах своєї діяльності.

Додаткова інформація про стійкий розвиткок в компанії «Хенкель» наведена на сайті www.henkel.com/sustainability.

Про «Хенкель»

«Хенкель» провадить діяльність у всьому світі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель. Завдяки сильним брендам, інноваціям і технологіям компанія має передові позиції у всіх трьох напрямках діяльності, у роботі як для побутових, так і для промислових споживачів. «Клейові технології» компанії «Хенкель» є міжнародним лідером на ринку клейової продукції в усіх промислових сегментах та в усьому світі.  Бізнес-підрозділи  «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні  позиції на багатьох ринках у численних товарних категоріях у різних країнах світу. Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 р. та спирається на понад 140 років успішної роботи. У 2017 р. Група «Хенкель» звітувала про більше ніж 20 млрд євро продажів та близько 3,5 млрд євро скоригованого операційного прибутку. Сукупні продажі основних брендів у кожному з трьох напрямів бізнесу – Loctite, Schwarzkopf та Persil – становили 6,4 млрд. євро. У «Хенкель» працюють більше ніж 53000 осіб у всьому світі – це віддана та дуже різноманітна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та загальною метою створювати цінність стійкого розвитку. «Хенкель», як визнаний лідер у стійкому розвитку, займає провідні позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції «Хенкель» котируються на DAX, фондовій біржі ФРН. Додаткову інформацію можна одержати за адресою: www.henkel.com.

Коментувати
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

До компанії


Найновіші релізи