Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

Група «Хенкель» досягла нових висот у продажах та прибутку

28.02.2018 | Химия и нефтехимия, Украина

  • Продажі вперше перевищили 20 млрд євро, сягнувши 20 029 млн євро: номінальне зростання +7,0%, органічне зростання +3,1%
  • Досягнуто нового піка маржі EBIT*: +40 базових пунктів – до 17,3%
  • Прибуток на привілейовану акцію*: +9,1% – до нового піка 5,85 євро
  • Рекордна виплата дивідендів**: +10,5% – до 1,79 євро на привілейовану акцію
  • Значний прогрес у реалізації стратегічних ініціатив
  • Підтвердження амбітних фінансових планів до 2020 р.

Дюссельдорф – «2017 рік був успішним для «Хенкель». Незважаючи на виклики та мінливість ринкових умов, ми досягли нових рекордних рівнів продажів та прибутку, а також виконали цільові фінансові показники, встановлені на цей рік. Висока ефективність була досягнута завдяки нашій відданій та мотивованій команді, що працює в усьому світі. У продажах ми вперше перевищили показник 20 млрд євро. Ми також досягли рекордних прибутків і нових висот у прибутку на акції, не забуваючи про орієнтацію нашої Групи на стабільне та прибуткове зростання», – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen).

«Ми зосередилися на втіленні наших стратегічних пріоритетів і досягли значного успіху в наших численних ініціативах та проектах. Протягом року ми здійснили декілька вигідних придбань активів – вони доповнять і ще більше зміцнять наш портфель».

*Скоригований на одноразові виплати/надходження та витрати на реструктуризацію.

**Пропозиція для акціонерів на Річних загальних зборах 9 квітня 2018 р.


Огляд планів на 2018 р.

Базуючись на високій ефективності, досягнутій у 2017 р., та значному прогресі в реалізації стратегічних пріоритетів, Група «Хенкель» підтвердила свої фінансові амбіції до 2020 р. – органічне збільшення продажів на 2–4 відсотки, постійне збільшення скоригованої маржі EBIT, зростання скоригованого прибутку на акцію на 7–9 відсотків, а також визначила свої плани на 2018 р.

У 2018 р. «Хенкель» сподівається досягти зростання органічних продажів на 2–4 відсотки; зростання на цьому рівні очікується в кожному напрямі бізнесу. «Хенкель» очікує на зростання скоригованої рентабельності продажів (EBIT) більше ніж на 17,5 відсотка – всі три напрямки бізнесу зроблять свій внесок у цей показник. Враховуючи невизначеність на валютних ринках, особливо тенденції, пов’язані з доларом США, «Хенкель» очікує зростання скоригованого прибутку на привілейовану акцію в євро на рівні 5–8 відсотків.

«Просуваючись вперед, ми продовжуємо зосереджуватися на стабільному зростанні прибутку та привабливих рівнях рентабельності. Ми впевнені, що досягнемо наших фінансових амбіцій, запланованих до 2020 р.», – зазначив Ханс Ван Байлен.

Результати 2017 р. за показниками продажів та прибутку

У 2017 податковому році продажі вперше перевищили 20 млрд євро – вони збільшилися на 7,0 відсотків, сягнувши 20 029 млн євро. Коливання валютних курсів спричинили загальний негативний вплив, що дорівнював 2,0 відсоткам продажів. Придбання та продаж активів становили 5,9 відсотка зростання продажів. Було зареєстровано значне органічне зростання продажів – на 3,1 відсотка, без урахування впливу коливання валютних курсів, продажу та придбання активів. Таке зростання відповідає орієнтовному показнику, встановленому на рік, – органічне зростання продажів у межах 2–4 відсотки.

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» показав дуже сильне органічне зростання продажів – на 5,0 відсотків. Бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» досяг позитивного значення органічного зростання продажів на рівні 0,5 відсотка. У бізнес-підрозділі «Засоби для прання та догляду за оселею» повідомлялося про добре органічне зростання продажів на 2,0 відсотка.

Знову ж таки нові ринки зробили значний внесок в органічне зростання Групи на рівні вище середнього – органічне зростання продажів становило 5,3 відсотка. На зрілих ринках було зареєстроване позитивне органічне зростання продажів у розмірі 1,5 відсотка.

Органічне зростання продажів відмічалось у всіх регіонах. У Західній Європі було зареєстроване позитивне органічне зростання продажів. У Східній Європі органічне зростання продажів становило 6,0 відсотків. В регіоні Африки та Близького Сходу органічне зростання становило 1,7 відсотка. У Північній Америці органічне зростання становило 3,0 відсотки. У Латинській Америці було досягнуто органічне зростання на рівні 4,4 відсотка, а в Азійсько-Тихоокеанському регіоні органічне зростання продажів становило 5,9 відсотка.

Скоригований операційний прибуток (EBIT) збільшився на 9,1 відсотка – з 3172 млн євро до 3461 млн євро. Всі три напрямки бізнесу зробили свій внесок у цей показник.

Скоригована рентабельність продажів (EBIT) збільшилася на 0,4 відсоткового пункту – до 17,3 відсотка. Це відповідає запланованому на рік показнику збільшення більше ніж на 17 відсотків.

Фінансовий результат становив -51 млн євро порівняно з -33 млн євро у 2016 податковому році внаслідок фінансування витрат на придбання активів за операціями, які були завершені в 2016 та 2017 податкових роках.

Скоригований чистий дохід за рік без урахування неконтрольованих інтересів збільшився на 9,1 відсотка – до 2 534 млн євро (у 2016 р. – 2 323 млн євро).

Скоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 9,1 відсотка –  з 5,36 до 5,85 євро. Це відповідає поліпшеному показнику, запланованому на 2017 р., що передбачав зростання EPS приблизно на 9 відсотків.

Правління, Наглядова рада та Комітет акціонерів запропонують на Річних загальних зборах 9 квітня 2018 р. збільшити дивіденди на привілейовану акцію на 10,5 відсотка – до 1,79 євро (минулого року – 1,62 євро).

Дивіденди на прості акції запропоновано розміром 1,77 євро – вони збільшилися на 10,6 відсотка порівняно з минулим роком (1,60 євро). Це будуть найбільші дивіденди в історії компанії, вони дорівнюють коефіцієнту виплат 30,7 відсотка – це відповідає цільовому коефіцієнту виплат «Хенкель», запланованому в межах від 25 до 35 відсотків.

Чистий оборотний капітал як відсоток від продажів збільшився на 1,3 відсоткового пункту порівняно з періодом минулого року та досяг 4,8 відсотка.

Чиста фінансова позиція під час закриття року становила -3 225 млн євро (31 грудня 2016 р. – -2 301 млн євро). Зміни порівняно з кінцем минулого року були викликані насамперед оплатою придбання активів.

Результати роботи різних напрямів бізнесу

У 2017 податковому році бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив дуже сильне органічне зростання продажів на рівні 5,0 відсотків. У номінальному значенні продажі зросли на 4,8 відсотка – до 9387 млн євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 6,4 відсотка – до 1 734 млн євро. Було зареєстровано достатнє збільшення скоригованої рентабельності продажів – вона сягнула нового рекордного значення – 18,5 відсотка.

У 2017 податковому році у бізнес-підрозділі «Косметичні засоби» було відзначено позитивне органічне зростання продажів на 0,5 відсотка. У номінальному виразі продажі зросли на 0,8 відсотка – до 3 868 млн євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 2,7 відсотка – до 665 млн євро. Було відзначено гарне зростання скоригованої рентабельності продажів, вона досягла нового піка – 17,2 відсотка.

У 2017 податковому році бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» забезпечив добре органічне зростання продажів на рівні 2,0 відсотка. У номінальному виразі продажі збільшились на 14,8 відсотка – до 6 651 млн євро. Скоригований операційний прибуток збільшився на 17,0 відсотків – до 1 170 млн євро. Було відзначено гарне збільшення скоригованої рентабельності продажів, вона досягла нового рекордного значення – 17,6 відсотка. Придбання корпорації Sun Products значно сприяло зростанню продажів та операційного прибутку.

«Хенкель»-2020+: значний прогрес у 2017 р.

«Ми втілюємо достатньо обґрунтовані амбіції для «Хенкель» до 2020 р. та пізніше. Ми хочемо, щоб наша компанія мала стабільне прибуткове зростання, щоб вона стала більш орієнтованою на покупців, більш інноваційною, швидкою та цифровою», – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен.

Для реалізації цих амбітних планів «Хенкель» визначив чотири стратегічні пріоритети: забезпечення факторів зростання, прискорення втілення цифрових технологій, збільшення швидкості та фінансування зростання. У 2017 податковому році «Хенкель» досяг значного прогресу в реалізації цих пріоритетів.

Для забезпечення зростання Група «Хенкель» успішно поглибила свою увагу до покупців та споживачів на всіх рівнях. У напрямі бізнесу «Клейові технології» «Хенкель» втілює амбітні дорожні карти для головних 100 клієнтів задля прискорення розвитку завдяки індивідуальним рішенням. На ринку побутових споживачів «Хенкель» запровадив програму «Єднання зі споживачем» (Connect2Consumer) для втілення інновацій та послуг на основі глибинного розуміння потреб.

«Хенкель» також продовжує розвивати свої провідні бренди та інноваційні технології. В напрямі бізнесу «Клейові технології» високі результати були забезпечені ефективними рішеннями, які мали значний вплив на динамічно зростаючі сектори, такі як споживча електроніка та автопромисловість, а також промисловість у цілому. У напрямі косметичної продукції зростання та завоювання частки на ринку забезпечили інновації в фарбуванні та укладанні волосся. В бізнесі Hair Professional в США «Хенкель» успішно запустив перший впливовий бренд #mydentity. Асортимент миючих та побутових засобів був розширений завдяки інноваціям у таких привабливих категоріях, як спеціальні миючі засоби та засоби догляду за туалетом.

Після придбання корпорації Sun Products сукупні результати в напрямі миючих та побутових засобів у Північній Америці за 2017 р. виявились дуже хорошими.

У 2017 р. «Хенкель» здійснив ще декілька привабливих придбань активів загальною вартістю приблизно 2 млрд євро – це доповнить портфель компанії та зміцнить конкурентоздатність промислового та споживчого напрямків бізнесу.

«Хенкель» використовує нові ресурси зростання, зокрема інвестиції та співпрацю з цифровими послугами та технологіями, наприклад, у сфері 3D-друку та інноваційних бізнес-моделей для споживачів.

У межах стратегічного пріоритету прискорення запровадження цифрових технологій «Хенкель» продовжує розвиток цифрових контактів з клієнтами, споживачами, комерційними партнерами та постачальниками, охоплюючи весь ланцюг створення вартості. Показники зростання продажів на основі цифрових технологій були двозначними в усіх напрямках бізнесу. Компанія «Хенкель» зробила інвестиції в Industry 4.0, запровадила смарт-концепції на виробництві та продовжувала розвиток цифрових технологій у своїй інтегрованій Глобальній мережі постачань. Для розширення цифрових можливостей співробітників були проведені спеціальні програми тренінгів та розвитку. Новопризначений директор з цифрових технологій створив спеціальну організацію, яка проводить цифрову трансформацію всіх напрямків бізнесу. «Хенкельx» буде новою платформою, що поєднає внутрішні та зовнішні мережі й заходи зі співпраці, цифрові формати участі та нові методи роботи.

Для створення більш швидкої організації «Хенкель» сприяє розвитку підприємницького духу співробітників, запроваджує більш гнучкі бізнес-моделі для кращої адаптації до динамічних ринків. Поліпшення співробітництва з клієнтами в напрямі «Клейові технології» забезпечують 28 керівних відділень, що працюють з клієнтами. Для поліпшення гнучкості та підвищення швидкості роботи «Хенкель» також продовжує оптимізацію потоків робіт і процесів. У межах ініціативи «Найшвидше до ринку» (Fastest-Time-To-Market) було скорочено час  виведення інновацій на ринок, прискорено вихід на нові ринки.

Втілюються всі ініціативи з фінансування зростання, необхідні для забезпечення досягнення запланованих переваг: очікується, що до 2020 р. вони забезпечать збільшення ефективності більше ніж 500 млн євро на рік.

ONE!ViEW забезпечує більшу ефективність завдяки оптимізованому управлінню витратами та підвищенню прозорості на глобальному рівні. ONE!GSC інтегрує глобальну організацію – ланцюг постачань «Хенкель» для всіх напрямів бізнесу. «Хенкель» також запустив менеджмент чистих надходжень в усіх напрямах бізнесу та продовжує підвищувати ефективність усіх своїх структур, наприклад, завдяки новим підходам у спільних сервіс-центрах на основі автоматизації та робототехніки.

Про «Хенкель»

«Хенкель» провадить діяльність у всьому світі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель. Завдяки сильним брендам, інноваціям і технологіям компанія має передові позиції у всіх трьох напрямках діяльності, у роботі як для побутових, так і для промислових споживачів. «Клейові технології» компанії «Хенкель» є міжнародним лідером на ринку клейової продукції в усіх промислових сегментах та в усьому світі.  Бізнес-підрозділи  «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках у численних товарних категоріях у різних країнах світу. Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 р. та спирається на понад 140 років успішної роботи. У 2017 р. Група «Хенкель» звітувала про більше ніж 20 млрд євро продажів та близько 3,5 млрд євро скоригованого операційного прибутку. Сукупні продажі основних брендів у кожному з трьох напрямів бізнесу – Loctite, Schwarzkopf та Persil – становили 6,4 млрд євро. У «Хенкель» працюють більше ніж 53000 осіб у всьому світі – це віддана та дуже різноманітна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та загальною метою створювати цінність стійкого розвитку. «Хенкель», як визнаний лідер у стійкому розвитку, займає провідні позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції «Хенкель» котируються на DAX, фондовій біржі ФРН. Додаткову інформацію можна одержати за адресою: www.henkel.com.

Комментировать
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы