Категории




График медиаактивности

2020

0

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[188] Henkel розпочинає співпрацю із Plastic Bank

17.12.2017 | Химия и нефтехимия, Украина

Перетворення відходів на нові можливості

 Дюссельдорф, 15 листопада 2017 року. – Henkel об’єднується із Plastic Bank, соціальним підприємством, мета якого полягає у припиненні забруднення океану пластиковими відходами і створенні можливостей для людей, які перебувають за межею бідності. Сьогодні організовують нові центри зі збору пластикових відходів у Гаїті, завдяки чому населення зможе одержувати доходи чи послуги,  збираючи пластикові відходи на місцевій території,  аби запобігти забрудненню ними водних шляхів та океанів. Henkel є першою великою компанією – виробником товарів широкого споживання, що налагоджує співпрацю із Plastic Bank і вивчає можливості подальшого використання зібраного пластику для виготовлення упаковки. 

Plastic Bank засновано Девідом Кацом (David Katz) у березні 2013 року з метою об’єднання зусиль мільярдів людей для монетизації відходів і покращення рівня життя людей у країнах, в яких відсутня інфраструктура управління відходами. Об’єднуючись із Plastic Bank, Henkel робить крок у напрямку підтримання довгострокової традиції лідерства у стійкому розвитку. Компанія, що існує протягом 141 року, має на меті до 2030 року потроїти вартість цінностей, які вона створює, з урахуванням впливу на навколишнє середовище. Компанію Henkel часто називають лідером у сфері  стійкого розвитку на підставі рейтингів та оцінок щодо екологічної раціональності.

 «Ми впевнені в тому, що наше спрямування на стійкий розвиток сьогодні важливе, як ніколи раніше», – вважає Катрін Менгес (Kathrin Menges), виконавчий віце-президент з питань управління персоналом компанії Henkel і голова Ради з питань стійкого розвитку Henkel. «Ми пишаємося своєю співпрацею із Plastic Bank, спрямованою на запобігання забрудненню океану пластиковими відходами в Гаїті, а також на підвищення рівня життя людей, які перебувають за межею бідності. Активізуючи використання провідних брендів у рамках цієї співпраці, ми намагаємося підвищити рівень обізнаності споживачів щодо пластикових відходів і продемонструвати готовність дотримання нашого обов’язку сприяти екологічній раціональності та соціальному прогресу».

 Можливості підвищення соціального рівня

Партнерство з Plastic Bank розвивається під впливом флагманського бренда Henkel підрозділу «Косметичні засоби» Schwarzkopf і провідних брендів компанії підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею». Спочатку воно було зосереджене у Гаїті, де відсутність інфраструктури управління відходами означає наявність значного потенціалу для позитивного впливу. Місцеві громади острова одержуватимуть кошти, товари й послуги в обмін на збирання пластикових відходів. Зібраний, відсортований і перероблений пластик направлятимуть  у ланцюги створення додаткової вартості як «соціальний пластик»® – матеріал, який пройшов перевірку з боку Plastic Bank, що свідчить про те, що особи, які його зібрали, одержали більшу ніж ринкову ціну за пластикові відходи. «Нам дуже приємно оголосити про налагодження партнерства з Henkel та її провідними брендами споживчої продукції», – заявляє Девід Кац (David Katz), засновник і головний виконавчий директор Plastic Bank. «Співпраця з глобальним лідером у сфері стійкого розвитку забезпечує нам можливості запропонувати наше рішення більшій кількості людей та завдяки цьому суттєвіше вплинути на навколишнє середовище. Спільно ми можемо зупинити забруднення пластиком океану і перетворити відходи на доходи та створити можливості для підвищення соціального рівня людей, які живуть за межею бідності».   

Стійкий розвиток завдяки провідним брендам

Це нове партнерство ґрунтується на напрямах діяльності Henkel, пов’язаних зі створенням екологічної упаковки та обробкою. У 2016 році Henkel використовувала перероблений пластик для виготовлення упаковки приблизно для 1,3 мільярда очищувальних і мийних побутових засобів і косметичної продукції в усіх країнах світу. Цей успіх свідчить про тверде зобов’язання Henkel щодо створення екологічної упаковки, якого вона дотримується в межах трьох основних принципів: менше упаковки та відходів, досконаліша упаковка і забезпечення підтримання «циркулярної економіки». Plastic Bank пропонує унікальне рішення задля усунення проблеми забруднення океану пластиковими відходами, оскільки утилізує їх біля джерел виникнення і поширює свою діяльність у всіх куточках світу», – вважає Томас Мюллер-Кіршбаум (Thomas M?ller-Kirschbaum), голова Департаменту  глобальних досліджень і розробок підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» компанії Henkel. «Це партнерство з компаніями-виробниками наших брендів розширює започатковані нами ініціативи та передбачає приділення особливої уваги підтримці соціального прогресу».

Підтримка Plastic Bank з боку Henkel – це ще один крок на шляху до  виконання нашого поточного зобов’язання з підтримки екологічної раціональності та соціального прогресу. Зокрема, нове партнерство доповнює заходи, вжиті в межах ініціативи флагманського бренда косметичних виробів Schwarzkopf «Мільйон шансів», яка допомагає дівчатам і жінкам в усьому світі створювати для себе позитивне майбутнє. Протягом минулого року Schwarzkopf забезпечила можливість пройти професійну підготовку та навчання тисячам дівчат і жінок в усьому світі – від Хорватії та Словенії до Китаю, Індії, Колумбії, Південної Африки та інших країн світу. «Schwarzkopf і Plastic Bank мають дві основні спільні цілі –  дбати про навколишнє середовище та покращувати рівень життя людей», – вважає Марі-Еве Шредер (Marie-?ve ­­Schr?der), корпоративний віце-президент з питань міжнародного маркетингу підрозділу «Косметичні засоби» компанії Henkel. «Спільно ми можемо створити можливості для покращення рівня життя людей, які перебувають за межею бідності, та інших верств населення шляхом забезпечення одержання стабільного доходу».

Докладніша інформація про підхід до створення екологічної упаковки розміщена на сайті https://www.henkel.com/sustainability/what-we-do/smart-packaging.

 Про компанію Henkel

Компанія Henkel провадить свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований і диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки злагодженій роботі всіх трьох бізнес-підрозділів та своїм потужним брендам, інноваційним рішенням і технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії Henkel є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів і технологій у всіх сегментах цієї галузі у масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії Henkel утримують провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії Henkel налічує 140 років з моменту її заснування у 1876 році. Компанія Henkel повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу в розмірі 18,7 мільярда євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярда євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Persil (засоби для прання), Schwarzkopf (засоби догляду за волоссям) та Loctite (клейові матеріали) склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії Henkel становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це команда захоплених своєю справою представників різних  народів, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінності з дотриманням принципів сталого розвитку. Як визнаний лідер у сфері стійкого розвитку, компанія Henkel займає провідні позиції у багатьох міжнародних рейтингах та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані акції компанії Henkel входять до індексного кошика німецького фондового індексу DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com.

Комментировать
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы