Категории




График медиаактивности

2020

0 1

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[59] Інтерв'ю з Рахманом Крессом, директором з питань цифрових технологій компанії «Хенкель»

12.12.2017 | Химия и нефтехимия, Украина

«Цифровий – це значить інклюзивний, а не навпаки» На початку цього року Рахман Кресс був призначений директором з питань цифрових технологій компанії «Хенкель». Його основним завданням є керівництво пріоритетним стратегічним напрямком діяльності компанії – «Прискорення переходу на цифрофі технології». В інтерв'ю він розповів про свою нову роль, ключові пріоритети та плани, як зробити компанію «Хенкель» дійсно цифровою. Як би Ви описали свою роль директора з питань цифрових технологій? Я бачу свою роль у тому, щоб активізувати перехід на цифрові технології. Це торкнеться багатьох сторін бізнесу, включаючи традиційне ведення справ, впровадження нових технологій і культурні зміни. Існує три сфери, яким директор з питань цифрових технологій повинен приділяти найбільшу увагу: оптимізація за допомогою цифрових технологій, часткове вдосконалення продукту та цифрова революція. Але культурні зміни – передусім. Сьогоднішні технології створюють багато нових можливостей як для компаній, подібних нашій, так і для новачків. Оскільки відкрити компанію в наші дні обходиться дешевше, то створювані компанії отримують можливість продавати нові продукти і послуги за нижчою ціною. Вони можуть починати свою роботу з чистого аркуша, тому що не мають великих оборотів, з якими доводиться справлятися іншим, чи складних процесів, напрацьованих роками. Тому ми повинні добре виконувати нашу основну роботу й гідно грати на новому для нас полі. Це вимагає трохи більшої віддачі. Які Ваші ключові теми та пріоритети на 2017–2018 рр.? Вони в основному пов'язані з даними. Необхідно уможливити використання комп'ютерних моделей прийняття рішень, а також розвивати цифрові стратегії для появи інновацій у виробництві нашої продукції, адже вони допоможуть нам зрозуміти поведінку наших споживачів, знати тенденції ринку та враховувати характеристики нашого товару. Нові цифрові технології, побудова однієї стратегії, яка доповнить ще одну стратегію в модульному оточенні. Ми однозначно зіштовхнемося з великою кількістю нових аспектів, тому нам потрібен технологічний комплекс, який допоможе впоратися з непередбачуваністю ринку. І, нарешті, цифровий – це значить інклюзивний, а не навпаки, тому нам необхідно вкладати кошти в навчання та перепідготовку талановитих співробітників і побудову цифрової культури, яка б, розвиваючись по спіралі, підстьобувала той дух підприємництва, який, я певен, уже виник тут, у «Хенкель». Частиною нашої ДНК і цінностей є дух підприємництва, що рухає наш бізнес, що змушує переглядати й у корені змінювати нашу енергію, аби справлятися з викликами ринку. Зараз йдеться про те, щоб ми зайняли своє місце на цифровому етапі розвитку. Я вважаю, що перехід на цифрові технології – це свого роду нескінченний шлях і програма безперервних змін. Ми робимо тільки перші кроки цим шляхом. Тут грандіозні можливості для великих корпорацій, і нам потрібно викластися на всі сто. Ми маємо багаторічний досвід, мільйонні обсяги даних, чудові торговельні відносини й дуже відданих покупців. Усе це наші активи, на основі яких ми будемо розвиватися. Нам необхідно співпрацювати з діловими партнерами і створювати взаємопов’язані групи. Спільна комерція – от за допомогою чого ми станемо переможцями. Що Ви можете сказати про «Хенкель»? Мої враження позитивні. Тут напрочуд багато талановитих співробітників. Я мав змогу поспілкуватися та попрацювати з різними відділами в різних країнах і довідатися про чудові ініціативи, які вже були реалізовані разом із партнерськими групами з інших організацій. Єдине, що мені хотілося б удосконалити, – це велику кількість проектів, реалізація яких розпочалась, але яким потрібна довгостроковість. Необхідно визначати їхній масштаб і підтримувати на якісно новому рівні, щоб вони змогли втриматися на ринку. Це також означає, що якщо на стадії пілотного проекту робота не йде так, як замислювалося, треба відступити на крок і проаналізувати, чому це відбувається. Це культура швидкого навчання на власних помилках. Якщо щось пішло не так, як хотілося б, ми не повинні це розглядати як похибку. Треба будувати, регулювати і вчитися на тому, що в підсумку принесе нам користь. Адже все, що не дало нам бажаних результатів, – це досвід, а не поразка. Про компанію «Хенкель» Компанія «Хенкель» провадить свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований і диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції на рівні всіх трьох бізнес-підрозділів як у споживчому, так і в промисловому сегменті завдяки своїм потужним брендам, інноваційним рішенням і технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів і технологій у всіх сегментах цієї галузі в масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення в 2016 фінансовому році обсягу продажу в розмірі 18,7 мільярда євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярда євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Loctite, Schwarzkopf та Persil склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це команда захоплених своєю справою представників різних народів, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність із дотриманням принципів сталого розвитку. Як визнаний лідер у сфері сталого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції в багатьох міжнародних рейтингах та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані акції компанії «Хенкель» входять до індексного кошика німецького фондового індексу DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com.
Комментировать
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы