Категории




График медиаактивности

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

Чому в ХХІ ст. в міських радах досі голосують підняттям рук

05.12.2017 | Государство и власть, Украина

Депутати низки районних, міських та селищних рад нашої країни досі продовжують приймати рішення шляхом підняття рук та неохоче йдуть на інновації, зокрема впровадження систем електронного голосування. Спробуємо розібратися в основних тому причинах. 

Ціна інновацій

Висока вартість – часто цю перешкоду називають основною на шляху до інновацій в місцевому управлінні. Проте все не так однозначно.

Дійсно, ІТ-продукти часто коштують не дешево. Приміром, система електронного голосування обійдеться не менш ніж в сто тисяч гривень. Для мешканців невеликого міста чи ж селища з невеликим бюджетом ця сума може здатися нераціональним витрачанням коштів. Однак, все не так просто.

Важливі деталі. Приміром, якщо мова йде про раду, в якій більше 25-30 депутатів, то порахувавши, скільки коштів йде на друк матеріалів для проведення сесій, виявиться, що система може окупитися вже за рік. І кожен наступний рік її роботи – економія коштів місцевої громади.

Небажання мислити на перспективу

Сьогодні в Україні триває процес децентралізації – на місцеві громади передаються додаткові повноваження та відповідальність. Уже зараз зрозуміло, що це відобразиться на кількості питань в порядку денному та регулярності проведення сесій ради ОТГ. Однак не всі об’єднані громади на початку свого функціонування задумуються над максимально ефективною організацією роботи ради.

«Законодавство вимагає персонального голосування у місцевих радах. І коли у раді відсутня система електронного голосування, то головуючому потрібно оголошувати прізвища депутатів і фіксувати їх позицію з кожного питання порядку денного. Це суттєво знижує продуктивність роботи місцевого парламенту. Натомість голосування та підрахунок голосів за допомогою автоматизованої системи займає менше хвилини. Тобто, за менший проміжок часу можна розглянути більше питань порядку денного. До того ж, система автоматично формує електронні протоколи результатів голосування, які можна оперативно вивантажити на сайт ради, як того вимагає стаття 53 Закону «Про місцеве самоврядування», – розповідає керівник компанії, що розробила систему електронного голосування «Єдність» Олексій Коломоєць.

Брак інформації

Низька поінформованість про сучасні ІТ-рішення – інша причина низького темпу впровадження інновацій в органах місцевого самоврядування. Багато депутатів просто не знають про можливості сучасних технологій та продукти українського ІТ-сектору. Не всі цікавляться технічними новинами та читають статті на профільних сайтах. Адже в районних газетах таку інформацію рідко знайдеш.

До того ж, прочитати теоретичний чи ж рекламний матеріал про ІТ-продукт – це одне. І зовсім інше стаття про історію успіху, в якій зі слів самих депутатів та звичайних жителів розповідається про переваги технологічних новацій в їх громаді.  Але таких статей не так вже й багато. Часто самі ж видання концентруються на негативі, адже на гучні заголовки частіше клікають, матеріали мають більше переглядів.

Страх перед інноваціями

Нерішучість та небажання буди першопрохідцем – теж вагомі перешкоди на шляху до інновацій. Приймати рішення в умовах невизначеності завжди складно: не знаєш, наскільки варто встановлювати систему, як вона працюватиме і, як поставиться до рішення щодо її встановлення територіальна громада.

І хоча зазвичай ці побоювання є марними, все ж ініціатива щодо впровадження інновацій часто йде згори. У випадку з системами електронного голосування таким фактором до змін стало прийняття Верховної Радою закону про забезпечення поіменного голосування у місцевих радах. Виникла необхідність у програмно-технічних комплексах, які допомогли би оперативно фіксувати результати голосування кожного депутата та максимально швидко оприлюднювати їх на офіційному сайті ради. 

В чому переваги системи електронного голосування?

Інформаційна відкритість, прозорість прийняття рішень, гласність представницької влади – загальні вигоди від впровадження системи електронного голосування. Щоб розібратися в конкретних перевагах системи електронного голосування, розглянемо, як вона працює на практиці.

Система складається із спеціального програмного забезпечення, серверної частини і працює на планшетах, які під час голосування знаходяться у руках депутатів. Для запуску програми на планшетах депутати авторизуються в системі за допомогою персональних логіна та пароля.

Після винесення питання на голосування на екрані з’являється 3 позиції і кожному депутату пропонується натиснути одну із клавіш «за», «проти», «утримався». Після завершення часу голосування на демонстраційний екран у залі виводяться результати та стан рішення: прийнято/не прийнято. Все  – швидко і без помилок, що є однією з основних переваг системи.

«Система має багато додаткових можливостей для більш ефективної роботи місцевих рад. З її допомогою депутати можуть записатися на виступ, переглянути проекти рішень, порядок денний, протоколи голосування, здійснити пошук по документам», – додає керівник проекту «Єдність».

Для забезпечення достовірності результатів голосування та обмеження несанкціонованого стороннього доступу, система має кількарівневий захист. Для кожного учасника процесу голосування – депутатів, головуючого, секретаря ради – системою передбачений різний функціонал.

 «Від запровадження систем електронного голосування громада тільки виграє. Адже це крок до підвищення прозорості та відкритості роботи місцевої ради. До того ж, остання масштабна кібератака, що сколихнула всю Україну, продемонструвала важливість інвестицій в розбудову та модернізацію ІТ-інфраструктури і безпеки даних», ­– резюмує Олексій Коломоєць. 

Комментировать
Facebook ::

Cвитапп

Свитапп - компания, предоставляющая ІТ-услуги, системы электронного голосования

Контактное лицо: Ольга
Телефон: 0508665789
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы