Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[302] Стійкий розвиток у компанії «Хенкель»: Високі результати та провідна позиція

01.03.2017 | Ринки і торгівля, Сфера послуг, Хімія і нафтохімія, Україна

Компанія «Хенкель» публікує свій звіт про стійкий розвиток за 2016 рік

Стійкий розвиток у компанії «Хенкель»: Високі результати та провідна позиція

· Результати діяльності у сфері стійкого розвитку знову покращені

· Провідні позиції компанії за міжнародними рейтингами та індексами підтверджені

· Чітко визначені пріоритети діяльності на майбутнє

· Вичерпна звітність представлена у цифровому форматі

 

«У 2016 році ми знову покращили показники своєї діяльності у сфері стійкого розвитку і досягли значних результатів. Високою оцінкою наших зусиль, спрямованих на зміцнення лідерської позиції у питаннях стійкого розвитку, стали визначні нагороди та звання міжнародних рейтингових агентств, а також включення до знаних міжнародних індексів», – зауважила Катрін Менгес (Kathrin Menges), виконавчий віце-президент по роботі з персоналом та голова Ради з питань стійкого розвитку компанії «Хенкель».

«Ми маємо намір сприяти міжнародній спільноті у досягненні глобальних цілей у сфері стійкого розвитку та захисту клімату. З цією метою ми будемо дотримуватися принципів стратегії стійкого розвитку на всіх ланках ланцюжка створення цінності», – відзначила Катрін Менгес. – «Ми поставили перед собою амбітні цілі: ми докладемо максимум зусиль для того, щоб у довгостроковій перспективі діяльність компанії «Хенкель» стала безпечною для клімату, і будемо вносити ще більший вклад у соціальний прогрес».

Створення цінності з дотриманням принципів стійкого розвитку

Мета довгострокової стратегії компанії «Хенкель» у сфері стійкого розвитку полягає у досягненні кращого результату за рахунок менших витрат. Компанія «Хенкель» прагне створювати цінність для своїх замовників та клієнтів, а також для суспільства в цілому, з дотриманням принципів стійкого розвитку. Водночас компанія має на меті суттєво підвищити ефективність використання ресурсів – до 2030 року цей показник має зрости втричі.

 

У минулому фінансовому році компанія знову досягла відчутного прогресу у реалізації проміжних цільових показників, встановлених на період до 2020 року (базовим для порівняння вважається 2010 рік):

· Використання енергоресурсів та обсяг викидів СО2 (на тонну продукції) знижено на 22 відсотки (цільовий показник до 2020 року – зниження на 30 відсотків).

· Обсяг відходів від діяльності виробничих об’єктів компанії (на тонну продукції) зменшено на 26 відсотків (цільовий показник до 2020 року – зменшення на 30 відсотків).

· Обсяг споживання води (на тонну продукції) скорочено на 23 відсотки (цільовий показник до 2020 року – скорочення на 30 відсотків).

· Рівень безпеки охорони праці (на мільйон відпрацьованих годин) підвищено на 17 відсотків (цільовий показник до 2020 року – підвищення на 40 відсотків).

· Чистий обсяг продажу (на тонну продукції) збільшено на 8 відсотків (цільовий показник до 2020 року – підвищення на 22 відсотки).

 

В цілому компанія «Хенкель» спромоглася покращити співвідношення між цінністю, яку вона створює, та впливом на довкілля, спричиненим її діяльністю, спрямованою на створення цієї цінності, на 42 відсотки порівняно з 2010 роком. До 2020 року компанія планує підвищити ефективність використання ресурсів на 75 відсотків.

Компанія підтвердила свої провідні позиції у міжнародних рейтингах та індексах

Методи ведення бізнесу з дотриманням принципів стійкого розвитку компанії «Хенкель», а також її зусилля з реалізації цілей стійкого розвитку були також високо оцінені експертами з питань стійкого розвитку, міжнародними рейтинговими агентствами та ринками капіталу: компанія «Хенкель» увійшла, наприклад, до світових індексів Dow Jones Sustainability Index (DJSI World), FTSE4Good, STOXX Global ESG Leaders, Euronext Vigeo World 120, Global Challenges Index та MSCI World ESG Index. Компанія також посідає 15 місце у глобальному переліку 100 корпорацій світу, які досягли найкращих результатів у сфері стійкого розвитку («Global 100 Most Sustainable Corporations») згідно з оцінкою інвестиційно-консалтингової компанії «Corporate Knights». Компанія отримала найвищий бал у категорії споживчої продукції від рейтингового агентства Sustainalytics, а за результатами оцінки Oekom Research була визнана провідною компанією у цій категорії.

«Наші працівники – вирішальний фактор успіху компанії»

Заради зміцнення своєї лідерської позиції у сфері стійкого розвитку у майбутньому компанія «Хенкель» чітко визначила низку пріоритетних напрямів своєї роботи: крім подальшого зміцнення фундаменту реалізації відповідної стратегії за рахунок впровадження більш ефективних методів ведення діяльності компанія прагне підвищити ступінь участі своїх працівників у реалізації принципів стійкого розвитку. «Наші працівники відіграють вирішальну роль у досягненні компанією подальших успіхів у сфері стійкого розвитку», – зазначила Катрін Менгес. – «На сьогоднішній день понад 10 000 працівників компанії вже пройшли відповідні тренінги, стали Амбасадорами стійкого розвитку і здобули необхідні знання для того, щоб переконувати своїх колег, постачальників, клієнтів і навіть школярів у необхідності дотримання принципів стійкого розвитку. Ми пишаємося їхньою відданістю цій справі і маємо на меті й надалі її підтримувати та зміцнювати. Ми прагнемо того, щоб всі працівники компанії «Хенкель» стали Амбасадорами стійкого розвитку та активними прибічниками відповідної стратегії».

Набуття статусу компанії, безпечної для клімату

Ще однією з пріоритетних цілей компанії «Хенкель» є максимальне збільшення її внеску у забезпечення екологічної стійкості. Компанія поставила перед собою амбітну мету – стати компанією, діяльність якої є безпечною для клімату. До 2030 року «Хенкель» має на меті скоротити викиди СО2 на своїх виробничих об’єктах на 75 відсотків. «Однак ми зможемо досягти цих амбітних цілей лише у тому разі, якщо внесемо відповідні зміни та досягнемо відповідного прогресу у кожній ланці всього ланцюжка створення цінності – від наших постачальників і до наших клієнтів», – відзначила Катрін Менгес. Наприклад, компанія «Хенкель» поставила собі за мету допомогти своїм замовникам та споживачам до 2020 року скоротити викиди СО2 на 50 мільйонів метричних тон. У тому, що стосується цільової підтримки соціального прогресу, компанія зосередить свої зусилля на подальшому розширенні можливостей для підвищення доходу, можливостей розвитку для жінок та дівчат, а також забезпеченні дотримання соціальних стандартів для працівників у ланцюжках постачання компанії.

Представлення вичерпної звітності у цифровому форматі

Річний Звіт про стійкий розвиток компанії «Хенкель» є основним джерелом інформації про цілі компанії у сфері стійкого розвитку та відповідні результати. Минулого року компанія «Хенкель» опублікувала свій 25 Звіт про стійкий розвиток у друкованому та цифровому форматах і оголосила, що відтепер вона представлятиме всю подальшу звітність з цього питання винятково у цифровому форматі – у формі інтерактивного файлу PDF з низкою посилань, детальною інформацією та високим ступенем зручності у користуванні завдяки простій навігації, а також у більш компактному форматі для більш широкої цільової групи користувачів. Разом з Річним звітом компанії, який оприлюднюється у той самий час, Звіт про стійкий розвиток входить до складу вичерпної звітності компанії про діяльність у сфері бізнесу, захисту довкілля та соціального прогресу. 

З додатковою інформацією про стійкий розвиток компанії «Хенкель» можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com/sustainability


Про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» здійснює свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки злагодженій роботі всіх трьох бізнес-підрозділів та своїм потужним брендам, інноваційним рішенням та технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів та технологій у всіх сегментах цієї галузі у масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років успіху з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу у розмірі 18,7 мільярдів євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярдів євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Persil (засоби для прання), Schwarzkopf (засоби догляду за волоссям) та Loctite (клейові матеріали) склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це – команда захоплених своєю справою представників різних культур, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність з дотриманням принципів стійкого розвитку, яка сповідує спільні цінності. Як визнаний лідер у сфері стійкого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції у рейтингах багатьох міжнародних рейтингових агентств та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані акції компанії «Хенкель» внесені у перелік, що охоплюється фондовим індексом Німеччини DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.com

Коментувати
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

До компанії


Найновіші релізи