Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[232] Компанія «Хенкель» повідомляє про досягнення рекордного рівня обсягу продажу та прибутку

01.03.2017 | Рынки и торговля, Сфера услуг, Химия и нефтехимия, Украина

Високі показники діяльності у 2016 фінансовому році

Компанія «Хенкель» повідомляє про досягнення рекордного рівня обсягу продажу та прибутку

- Обсяг продажу збільшився на 3,5% і склав 18,714 млрд євро (органічне зростання склало 3,1%)
- Органічне зростання обсягів продажу на ринках, що розвиваються, склало 6,8%
- Суттєве підвищення операційного прибутку*: +8,5% до 3,172 млрд євро
- Дуже суттєве підвищення рентабельності обороту (EBIT margin)*: зростання на +70 базисних пунктів до 16,9%
- Надзвичайно високий показник прибутку на привілейовану акцію (EPS)*: збільшення на 9,8% до 5,36 євро
- Зростання дивідендів виражається двозначним числом**: дивіденди зросли на 10,2% і склали 1,62 євро на привілейовану акцію

Дюссельдорф
– «2016 рік був для компанії «Хенкель» вельми успішним. Працюючи у надзвичайно складній ринковій ситуації, ми знову забезпечили рекордні рівні обсягу продажу та прибутку і досягли цільових фінансових показників, встановлених на цей фінансовий рік. Ми досягли дуже якісних показників прибутку. Вперше ми отримали відкоригований операційний прибуток у розмірі понад 3 мільярди євро», – зазначив головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen). «У вересні 2016 року ми успішно завершили операцію придбання компанії «Sun Products», яка є другою за величиною подібною операцією за всю історію компанії «Хенкель». Придбання «Sun Products» є важливим стратегічним кроком для компанії «Хенкель», яке суттєво зміцнить позиції бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» на ринку Північної Америки. У листопаді ми презентували наші нові амбітні стратегічні пріоритети на період до 2020 року і на майбутнє

Прогноз на 2017 рік

Щодо прогнозу на поточний 2017 фінансовий рік Ханс Ван Байлен зазначив: «Ми вважаємо, що високий ступінь невизначеності та нестабільності ринкових умов збережеться й надалі. Попри це, завдяки чітко визначеним стратегічним напрямам розвитку, потужній глобальній команді, постійному впровадженню інноваційних брендів і технологій, які займають провідні позиції на ринку, ми зможемо забезпечити подальше прибуткове зростання; ми очікуємо, що впродовж 2017 фінансового року органічне зростання обсягу продажу складе 2-4 відсотки. Ми розраховуємо на те, що відкоригована рентабельність обороту зросте більше ніж на 17,0 відсотків, а зростання відкоригованого прибутку на привілейовану акцію становитиме 7-9 відсотків».


Показники обсягів продажу та прибутку у 2016 році

Обсяг продажу у 2016 фінансовому році збільшився на 3,5 відсотка порівняно з минулим роком і сягнув нового рекордного рівня – 18,714 млрд євро. З урахуванням різниць у валютних курсах обсяг продажу збільшився на 7,1 відсотка. Позитивний ефект від придбань та продажу активів склав 4,0 відсотка, що зумовлено, в основному, придбанням компанії «The Sun Products Corporation». В органічному вираженні, без урахування різниць у валютних курсах та витрат і надходжень, пов’язаних з придбанням та продажем активів, обсяг продажу продемонстрував стабільне зростання у розмірі 3,1 відсотка.

Усі бізнес-підрозділи компанії прозвітували про стабільне органічне зростання обсягів продажу. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив підвищення органічного обсягу продажу у розмірі 2,8 відсотка. Обсяг продажу бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» в органічному вираженні збільшився на 2,1 відсотка, а бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» зафіксував впевнене органічне зростання обсягу продажу на рівні 4,7 відсотка.

Після врахування одноразових придбань, одноразових витрат та видатків на реструктуризацію відкоригований операційний прибуток (EBIT) зріс на 8,5 відсотка і сягнув нової високої позначки на рівні 3,172 млрд євро (порівняно з 2,923 млрд євро у попередньому році). Досягненню такого високого результату сприяла ефективна робота всіх трьох бізнес-підрозділів. Відображений у звітності операційний прибуток (EBIT) сягнув 2,775 млрд євро порівняно з 2,645 млрд євро у попередньому році.

Відкоригована рентабельність обороту (EBIT margin) збільшилась на 0,7 відсоткового пункту з 16,2 відсотка до 16,9 відсотка, сягнувши нового рекордного рівня. Відображена у звітності рентабельність обороту зросла на 0,2 відсоткового пункту до 14,8 відсотка (у попередньому році цей показник склав 14,6 відсотка).

Фінансовий результат компанії покращився з -42 мільйона євро до -33 мільйонів євро. Фінансові витрати, пов’язані з придбанням «The Sun Products Corporation», були компенсовані з додатнім результатом за рахунок позитивного ефекту від виплат за гібридними облігаціями.

Відкоригований чистий прибуток за рік після вирахування частки міноритарних акціонерів збільшився на 10,0 відсотків і склав 2,323 млрд євро (у 2015 році цей показник склав 2,112 млрд євро). Після вирахування 40 мільйонів євро, призначених для виплати відсотків міноритарним акціонерам, відображений у звітності чистий прибуток збільшився на 6,9 відсотка з 1,921 млрд євро до 2,053 млрд євро.

Відкоригований прибуток на привілейовану акцію (EPS) збільшився на 9,8 відсотка з 4,88 євро до 5,36 євро і сягнув чергового рекордного рівня. Відображений у звітності EPS збільшився з 4,44 євро до 4,74 євро.

Правління компанії, Наглядова рада та Комітет акціонерів мають намір запропонувати 6 квітня 2017 року в ході річних загальних зборів компанії збільшити розмір дивідендів за привілейованою акцією на 10,2 відсотка до 1,62 євро (у попередньому році цей показник становив 1,47 євро), а розмір дивідендів за звичайною акцією збільшити на 10,3 відсотка до 1,60 євро (у попередньому році цей показник становив 1,45 євро). Цей рівень дивідендів стане найвищим за всю історію компанії, при цьому відповідний коефіцієнт виплати дивідендів складе 30,3 відсотка.

Співвідношення чистого оборотного капіталу та обсягу продажу підвищилося на 0,3 відсоткового пункту з 3,8 відсотка до 3,5 відсотка.

На кінець року чиста фінансова позиція компанії склала -2,301 млрд євро (станом на 31 грудня 2015 року вона склала 335 мільйонів євро). Зміна цього показника порівняно з показником на кінець попереднього року відбулася, в основному, внаслідок здійснення оплат, пов’язаних з придбанням активів.


Показники діяльності бізнес-підрозділів

Бізнес-підрозділ «Клейові технології» забезпечив у 2016 фінансовому році стабільне органічне зростання обсягу продажу у розмірі 2,8 відсотка, що перевищує показники зростання ринку в цілому. У номінальному вираженні обсяг продажу склав 8,961 млрд євро порівняно з 8,992 млрд євро у попередньому році.

На ринках країн, що розвиваються, бізнес-підрозділ спромігся зберегти успішну динаміку показників і забезпечив подальше стабільне органічне зростання обсягу продажу, яке характеризувалося двозначним числом, у країнах Латинської Америки. Крім цього, потужне зростання обсягу продажу було зафіксовано на ринку Східної Європи. В Азійському регіоні (за винятком Японії) обсяги продажу також продемонстрували стабільне зростання. Динаміка обсягів продажу у країнах Африки/Близького Сходу в цілому була позитивною попри постійну невизначеність політичної ситуації та погіршення економічних умов в окремих частинах цього регіону. Обсяги продажу на розвинених ринках залишилися на рівні попереднього року. Динаміка продажу на ринку Північної Америки була позитивною, хоча показники обсягів продажу у Західній Європі залишилися на рівні попереднього року. Обсяги продажу на розвинених ринках Азійсько-Тихоокеанського регіону знову виявилися нижчими, ніж обсяги продажу за попередній рік.

Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу «Клейові технології» збільшився на 6,2 відсотка до 1,629 млрд євро порівняно з попереднім роком. Відкоригована рентабельність обороту суттєво зросла на 1,1 відсоткового пункту, і сягнула чергового рекордного значення на рівні 18,2 відсотка. Відображений у звітності операційний прибуток збільшився на 6,8 відсотка і склав 1,561 млрд євро.

У 2016 році бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» зберіг сталу динаміку прибуткового зростання минулих років. Обсяг продажу в органічному вираженні збільшився на 2,1 відсотка, і його зростання знову виявилося вищим, ніж зростання відповідних ринкових показників. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився до 3,838 млрд євро (у 2015 році цей показник склав 3,833 млрд євро).

У тому, що стосується діяльності бізнес-підрозділу в окремих регіонах, його показники на ринках, що розвиваються, виявилися дуже високими. Показники зростання обсягів продажу в органічному вираженні у регіонах Східної Європи та Латинської Америки характеризувалися двозначними цифрами. Динаміка зростання обсягів продажу у країнах Азії (за винятком Японії), Африки/Близького Сходу була позитивною. Як і раніше, показники діяльності підрозділу на розвинених ринках зазнали негативного впливу потужного цінового тиску та стабільно жорсткої конкуренції і стратегії витіснення. У цих складних умовах показники обсягів продажу на розвинених ринках залишилися дещо нижчими, ніж показники минулого року. На ринках Західної Європи та розвинених ринках Азійсько-Тихоокеанського регіону обсяги продажу виявилися нижчими, ніж відповідний показник попереднього року. У країнах Північної Америки бізнес-підрозділ «Косметичні засоби» зафіксував стабільне зростання обсягів продажу порівняно з попереднім роком.

Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу «Косметичні засоби» збільшився на 6,1 відсотка і склав 647 мільйонів євро. Відкоригована рентабельність обороту значно зросла – на 1,0 відсотковий пункт і сягнула чергового рекордного значення на рівні 16,9 відсотка. Відображений у звітності операційний прибуток склав 526 мільйонів євро порівняно з 561 мільйоном євро у попередньому році.

У 2016 фінансовому році бізнес-підрозділ «Засоби для прання та догляду за оселею» також успішно зберіг тенденцію минулих років до прибуткового зростання. В органічному вираженні обсяг продажу збільшився на 4,7 відсотка порівняно з попереднім роком, і, як і раніше, значно перевищує аналогічні показники відповідних ринків. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 12,8 відсотка і склав 5,795 млрд євро завдяки операціям придбання активів, здійсненим у 2016 році.

Значне збільшення органічного обсягу продажу, як і раніше, зумовлене, у першу чергу, високими показниками діяльності на ринках, що розвиваються. У країнах Азії (за винятком Японії) показники зростання обсягів продажу бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» характеризуються двозначними цифрами. Бізнес-підрозділ досяг дуже високих показників зростання у країнах Африки та Близького Сходу. Бізнес-підрозділ продемонстрував дуже високе зростання обсягів продажу у регіонах Східної Європи та Латинської Америки, що сприяло досягненню високих результатів діяльності компанії в цілому. Зростання обсягів продажу на ринках розвинених країн було стабільним. У країнах Північної Америки було зафіксовано високе зростання обсягів продажу, при цьому в країнах Західної Європи бізнес-підрозділ продемонстрував позитивну динаміку продажу.

Відкоригований операційний прибуток бізнес-підрозділу «Засоби для прання та догляду за оселею» збільшився на двозначну величину (13,7 відсотка) і склав 1,000 млрд євро. Відкоригована рентабельність обороту підвищилася на 0,2 відсоткового пункту і сягнула чергового рекордного значення на рівні 17,3 відсотка. Відображений у звітності операційний прибуток збільшився на 2,2 відсотка з 786 мільйонів євро до 803 мільйонів євро.


Регіональні показники діяльності

В умовах жорсткої ринкової конкуренції обсяги продажу компанії «Хенкель» в органічному вираженні на ринках Західної Європи залишилися на рівні попереднього року. Позитивна динаміка продажу у країнах Південної Європи не змогла повною мірою компенсувати падіння обсягу продажу у Франції. У номінальному вираженні обсяг продажу в цьому регіоні склав 5,999 млрд євро і виявився дещо нижчим за відповідний показник попереднього року внаслідок негативного впливу різниці у валютних курсах. У країнах Східної Європи обсяг продажу в органічному вираженні збільшився на 7,0 відсотків. Головним фактором, що сприяв цьому результату, стали високі показники діяльності у Росії та Туреччині. У номінальному вираженні загальний обсяг продажу в цьому регіоні збільшився на 0,7 відсотка і склав 2,713 млрд євро (у 2015 році цей показник склав 2,695 млрд євро). Незважаючи на соціально-політичну нестабільність, що зберігається у деяких країнах регіону Африки/Близького Сходу, органічне зростання обсягів продажу у цьому регіоні склало 5,6 відсотка. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 3,7 відсотка і склав 1,378 млрд євро (у 2015 році цей показник склав 1,329 млрд євро).

Обсяг продажу у країнах Північної Америки в органічному вираженні збільшився на 1,7 відсотка. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 15,2 відсотка і склав 4,202 млрд євро (у 2015 році цей показник склав 3,648 млрд євро). На збільшення обсягу продажу в номінальному вираженні суттєво вплинуло придбання компанії «The Sun Products Corporation». Обсяг продажу у країнах Латинської Америки в органічному вираженні збільшився на 13,8 відсотка при цьому показники діяльності у Мексиці, що характеризувалися двозначним числом, стали вагомим внеском у цей високий результат. У номінальному вираженні обсяг продажу склав 1,055 млрд євро порівняно з 1,110 млрд євро у попередньому році. Органічне зростання обсягу продажу в Азійсько-Тихоокеанському регіоні склало 3,2 відсотка. У номінальному вираженні обсяг продажу збільшився на 3,6 відсотка і склав 3,246 млрд євро.

Завдяки ефективній роботі всіх бізнес-підрозділів, на ринках, що розвиваються, група «Хенкель» досягла зростання органічного обсягу продажу у розмірі 6,8 відсотка. За рахунок цього внесок ринків, що розвиваються, в органічне зростання обсягу продажу Групи знову перевищив середній рівень. Обсяг продажу у номінальному вираженні дещо перевищив рівень попереднього року і склав 7,814 млрд євро. Частка продажу групи «Хенкель» на ринках, що розвиваються, склала 42 відсотки у загальному обсязі продажу і виявилася дещо нижчою відповідного показника попереднього року внаслідок негативного впливу різниці у валютних курсах та операцій придбання. На розвинених ринках обсяг продажу в органічному вираженні виріс на 0,4 відсотка і склав 10,779 млрд євро.


Прогноз групи компаній «Хенкель» на 2017 рік

Група компаній «Хенкель», як і раніше, розраховує на зростання органічного обсягу продажу у розмірі 2-4 відсотка у 2017 фінансовому році, при цьому кожен бізнес-підрозділ забезпечуватиме зростання обсягів продажу в органічному вираженні у зазначеному діапазоні. Що стосується відкоригованої рентабельності обороту (EBIT), «Хенкель» очікує, що вона підвищиться більше ніж на 17,0 відсотка порівняно з попереднім роком. Компанія «Хенкель», як і раніше, прогнозує підвищення відкоригованого прибутку на привілейовану акцію у діапазоні від 7 до 9 відсотків.

 

* З урахуванням одноразових придбань, одноразових витрат та видатків на реструктуризацію.

** Пропозиція для акціонерів, передбачена до оголошення у рамках річних загальних зборів компанії 6 квітня 2017 року.


Цей документ містить твердження прогнозного характеру, що ґрунтуються на поточних оцінках та припущеннях, зроблених керівництвом корпорації Henkel AG & Co. KGaA. Для тверджень прогнозного характеру характерним є вжиття таких слів, як «очікувати», «мати намір», «планувати», «передбачати», «припускати», «вважати», «розраховувати на», «прогнозувати» тощо. Зазначені твердження жодним чином не слід тлумачити як гарантії того, що відповідні очікування точно справдяться. Майбутня діяльність корпорації Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованих компаній, а також фактичні результати, яких вони досягнуть, залежать від низки ризиків та невизначеностей і тому можуть суттєво відрізнятися від показників, представлених у прогнозних заявах. Більшість зазначених факторів перебуває поза межами контролю компанії «Хенкель», тому їх не можна заздалегідь оцінити з певним ступенем точності. До числа цих факторів можна віднести майбутні економічні умови, дії конкурентів та інших учасників ринку. Компанія «Хенкель» не планує та не зобов’язується вносити зміни до своїх заяв прогнозного характеру.

 

Про компанію «Хенкель»

Компанія «Хенкель» здійснює свою діяльність у світовому масштабі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель продуктів та рішень. Компанія утримує лідерські позиції як у споживчому, так і у промисловому сегменті завдяки злагодженій роботі всіх трьох бізнес-підрозділів та своїм потужним брендам, інноваційним рішенням та технологіям. Бізнес-підрозділ «Клейові технології» компанії «Хенкель» є глобальним лідером на ринку клейових матеріалів та технологій у всіх сегментах цієї галузі у масштабах всього світу. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках та у численних продуктових категоріях на глобальному рівні. Історія успіху компанії «Хенкель» налічує 140 років успіху з моменту її заснування у 1876 році. Компанія «Хенкель» повідомила про досягнення у 2016 фінансовому році обсягу продажу у розмірі 18,7 мільярдів євро та відкоригованого операційного прибутку на рівні 3,2 мільярдів євро. Сукупний обсяг продажу продукції трьох провідних брендів компанії Persil (засоби для прання), Schwarzkopf (засоби догляду за волоссям) та Loctite (клейові матеріали) склав понад 6 мільярдів євро. Чисельність працівників компанії «Хенкель» становить понад 50 000 осіб у всьому світі. Це – команда захоплених своєю справою представників різних культур, об’єднана міцною корпоративною культурою та спільною метою – створювати цінність з дотриманням принципів стійкого розвитку, яка сповідує спільні цінності. Як визнаний лідер у сфері стійкого розвитку, компанія «Хенкель» займає провідні позиції у рейтингах багатьох міжнародних рейтингових агентств та включена до знаних міжнародних індексів. Привілейовані  акції компанії «Хенкель» внесені у перелік, що охоплюється фондовим індексом Німеччини DAX. З додатковою інформацією можна ознайомитися за посиланням www.henkel.ua

Комментировать
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы