До «Альянсу заради молоді», який ініціювала Nestle, приєднались ще дві українські компанії-партнери Nestle в Україні. Ними стали ТОВ «Персонал консалтинг» та трейд-маркетингове агентство «Impacto».
«Альянс заради молоді» – це група майже з 200 компаній партнерів та постачальників Nestle у Європі, включно з Україною, заснована, щоб допомогти молоді у питаннях працевлаштування.
Бізнес відіграє важливу роль у розвитку кваліфікованої робочої сили та вирішенні питання безробіття, збільшуючи шанси молодих людей знайти свою першу роботу. Щороку у Nestle студенти та випускники ВУЗів мають можливість отримати досвід роботи на підприємствах та в офісах компанії під час літніх канікул або без відриву від навчання. Окрім того, випускникам компанія пропонує пройти річну програму стажування, яка підвищить рівень кваліфікації та підготує майбутніх працівників до самостійної роботи. За час реалізації ініціативи у Nestle в Україні та Молдові практику пройшли більше 530 та влаштувались на роботу близько 1670 молодих людей. Компанія провела понад 180 освітніх заходів.
У 2016 році Nestle в Україні спільно з трейд-маркетинговим агентством «Impacto» та Київським національним економічним університетом ім. В. Гетьмана започаткувала освітній проект, мета якого – доповнити теоретичні знання студентів практичними навичками, запропонувавши власні інтегровані бізнес-лекції та бізнес-практики. Юрій Демкович, Директор з управління персоналом, зв’язків з громадськістю та комунікацій: «Разом з нашими партнерами, які стали частиною ініціативи з працевлаштування молоді, ми допомагаємо молодим спеціалістам знайти роботу, що може стати для них вдалим розвитком професійної діяльності. Таким чином ми робимо свій внесок у розвиток молоді та створюємо умови для майбутнього соціально-економічного розвитку нашої країни». Впродовж року у вищих навчальних закладах та технікумах було організовано 64 заходи із професійного навчання, до програм яких входили рекомендації по заповненню резюме, ярмарки вакансій, підготовка до інтерв’ю та інші способи підтримки молодих випускників.
Раніше до українського «Альянсу» приєдналися: ТОВ «Видавничий Дім «УКРПОЛ», ТзОВ фірма «Астарта-Київ», ТзОВ «ОВОСТАР», фермерське господарство «Інтегровані агросистеми», ПАТ «Укрпластик», ТОВ «Рабен Україна», ТОВ «Полікам Хай Тек», ТОВ «ІСТ-Захід-Логістик», ПАТ «Рубіжанський картонно-тарний комбінат», ТОВ «Трипільський пакувальний комбінат», консалтингова компанія «BRIK consulting».
Про Ініціативу з працевлаштування молоді
Європейська ініціатива Nestle з працевлаштування молоді була запроваджена наприкінці 2013 року. Метою цієї програми, єдиної у своєму роді, є допомога молодим людям віком до 30 років по всій Європі у працевлаштуванні та професійній підготовці.
Ініціатива Nestle розгортається у чотирьох напрямках. Впродовж трьох років з моменту заснування компанія планує працевлаштувати десять тисяч молодих людей на підприємствах Nestl? у Європі, в тому числі і в Україні. Компанія започаткувала програму «Готовність до роботи», в рамках якої проводить заходи профорієнтації у школах і коледжах по всій Європі. Програма пропонує молодим людям допомогу щодо проходження інтерв'ю при працевлаштуванні, дає поради стосовно того, як поліпшити своє резюме і вийти на ринок праці. Nestle створила «Альянс заради молоді» з основними постачальниками по всій Європі для об’єднання зусиль щодо створення робочих місць для молоді.
Довідка:
Nestle – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Nestle належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestle у світі сягнув у 2015 році 88,8 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestl? представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestl? володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.
Nestle розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAF?, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestle S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestle S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestle S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».
Бізнес Nestle в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин.
Цього року компанія Nestle S.A. відзначає 150-річчя.
За подальшою інформацією прохання звертатися до
Євгенії Корольової,
Менеджера по зв’язкам з громадськістю
Nestle в Україні та Молдові тел. (044) 490 8000, (044) 496 1031