В рамках четвертого майстер-класу «Перші поставки: що далі?», спікери розповіли про практичний вибір найоптимальніших способів для експорту товарів і послуг, який може здійснювати малий та середній бізнес у своїй експансії за кордон.
В презентації «Прості кроки для підтримки продажів на нових ринках» Дмитро Швець, партнер компанії Start Global, підкреслив важливість грамотної побудови комунікацій з партнерами на прикладах найпоширеніших помилок вітчизняних експортерів. Також, Дмитро розповів про способи та інструменти для структурування інформації про контрагентів і подальшої комунікації з ними.
У своєму виступі «Правові аспекти при виході закордон» партнер юридичної фірми "Кайрен" Олена Ткаченко поділилася юридичними тонкощами оформлення документів на основних етапах виходу компанії на нові ринки: від розробки стратегії виходу до її безпосередньої реалізації.
Олексій Северин, директор з продажу міжнародної логістичної компанії EKOL, в презентації «Міжнародні перевезення» розповів про вибір моделей поставок товарів, базуючись на стратегії виходу на нові ринки, а також про виклики і можливі проблеми для експортера при побудові ланцюжка поставок.
Віта Кравчук, партнер компанії Trade Hub, пояснила концепцію і структуру стратегії "Bid Management" (управління пропозицією на тендерних майданчиках), а також відкрила простий і швидкий спосіб знаходження клієнтів on-line, за допомогою цифрових технологій.
У своєму виступі «Успішні продажі на світових ринках: досвід компанії AIIA» засновник та CEO компанії АІІА Андрій Клименко поділився власним досвідом виходу на нові ринки. Андрій розповів про важливість розуміння повної концепції проекту / бізнесу і бачення перспектив його подальшого розвитку, а також подолання перешкод і роботою над помилками.
Ініціатива серії pro-bono майстер-класів від Start Global розроблена з метою розвитку експорту малого і середнього бізнесу України.