Хочете відкрити дійсно прибутковий ресторан? Смачної їжі і ввічливого персоналу недостатньо. Сучасний відвідувач хоче економити час і отримувати максимум інформації про страви.
Клієнти втомилися перегортати сторінки буклетів або примітивних папок з файлами, отримувати незрозумілі відповіді, збиватися з рахунку при оплаті. Їм вже недостатньо бачити каталог страв на сайті ресторану. Неухильно зростає кількість запитів на електронні меню в залі.
Три вигоди ваших клієнтів
• Віддалений контакт з офіціантом. Не треба нікого кликати і нервувати «Чому так довго?». Відвідувач вибирає страви, натискає кнопку згоди і передає замовлення обслуговуючому персоналу. Щось незрозуміло? Можна підкликати офіціанта до себе і попрохати роз’яснень.
• Зручність користування. Знімається необхідність перегортати купу сторінок, гадати про склад і смакові якості страви. Все можна вмістити в електронному альбомі.
• Візуалізація. «Смачні» фото стануть справжнім раєм для прискіпливих гурманів. Відеоролик приготування страви допоможе сформувати остаточну довіру до вашої кухні.
Тестуємо? Так!
Хтось скаже: «Навіщо потрібно планшетне меню, якщо воно є на папері або на сайті ресторану?». Давайте розбиратися. Спробуйте зіграти свого відвідувача або запросіть на цю роль знайомого.
Візьміть друковане меню, підкличте офіціанта, включіть секундомір і починайте читати. По ходу задавайте типові запитання відвідувачів.
Будьте прискіпливі. Клієнт нині вимогливий, тому що хоче бути поінформованим. Яке меню ви б хотіли бачити самі? Уявіть себе на місці відвідувача, який нічого не знає про ваші страви.
Існує думка, що електронні меню позбавляють живого спілкування з офіціантом. Так, технічно підковані відвідувачі швидко розберуться в програмі. Проте, для остаточного узгодження заявки офіціант все одно підійде до відвідувача. Без спілкування ніяк, адже люди є люди, і в кожного можуть виникнути додаткові питання.
Фактично, ви можете найняти 1-2 хостесс для роботи з клієнтами на залі, та ще двох – для роздавання страв. Це значно прискорить сервіс.
За допомогою електронного меню персонал та відвідувачі значно економлять час на попередні перемовини. Поки відвідувачі переглядають страви та складають замовлення, хостесс узгоджує замовлення по інших столиках та передає їх до кухні. Звідти страви приймає офіціант і приносить клієнтові.
Звичайно, все це виглядає незвично. Проте, чому не спробувати подібну систему в невеликій закусочній або навіть статусному ресторані? Тим паче, що розробники надають 2-тижневий період безкоштовного тестування.
E-menu - частина системи POS
Електронні меню все частіше прив'язують до POS-програмами. Це автономні системи швидкого обліку, контролю замовлень, управління поставками, нарахування знижок і бонусів.
Інтегроване меню - сервіс в режимі реального часу. Він контролюється гостем закладу, офіціантом, барменом, поваром. Бухгалтерія і керівництво в будь-який момент можуть перевірити стан замовлення, вивести звіт по столах або підозрілим діям працівників.
Як тестувати електронне меню
Оцініть можливості Е-menu для SmartTouch POS безкоштовно! Цілих 14 днів ви зможете:
- Заповнювати його відомостями, фотографіями, вставляти фото і відео;- Освоювати програму і навчати персонал;- Тестувати нову послугу.
Подробиці - на сайті компанії.
Чекайте на опитування у соцмережах та вживу в закладах громадського харчування України! Це чудова нагода висловити свою думку, взяти активну участь у формуванні якісного сервісу та безкоштовно презентувати свій заклад інтернет-аудиторії.