Категории




График медиаактивности

2020

0 1 10 0 1

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[630] Компанія «Хенкель» піклується про умови життя дітей зі східного регіону України

12.03.2016 | Некоммерческие организации, Химия и нефтехимия, Благотворительность, Экология, Украина

Компанія «Хенкель Україна» надала підтримку Благодійному фонду «Благомай» в жовтні 2015 року, в реалізації непростого соціального проекту для дітей зі східного регіону України, який постраждав за останні роки через бойові дії. В рамках проекту, було закуплено нові меблі в один з дитячих оздоровчих центрів Донецької області – реабілітаційний центр «Смарагдове місто», що дозволило створити більш комфортні умови для життя 400 дітей та підлітків, які проживають в центрі.

Основний напрямок діяльності Благодійного фонду «Благомай» – допомога дітям, які перебувають в дитячих будинках та їх соціальна адаптація до реального життя. Фонд концентрує свою допомогу на тих напрямках, які підтримують благодійники, та тих, хто її потребує.

Однією з таких організацій, з якою співпрацює фонд «Благомай», є дитячий санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації «Смарагдове місто». Центр був створений на базі будинку відпочинку в селі Соснове в околицях міста Святогірськ Донецької області. Його основною метою є допомога дітям із зони АТО.

В даний час в центрі живуть близько 400 дітей у віці від 5 до 16 років, евакуйованих з дитячих будинків Луганська, Донецька, Краматорська та ін., які опинилися в епіцентрі бойових дій. Більшість вихованців «Смарагдового міста» – сироти, також тут є діти з малозабезпечених сімей.

«Засновники центру роблять все можливе, щоб забезпечити своїм підопічним необхідні умови для комфортного проживання, навчання, розвитку. Та повноцінної психологічної реабілітації, беручи до уваги причини, за якими більшість вихованців центру тут опинилися. І ми дуже вдячні компанії «Хенкель Україна» і Фонду «Fritz Henkel Foundation», які не залишилися осторонь і активно включилися в проект допомоги центру» – говорить Костянтин Голуб'ятників, Голова Наглядової ради та співзасновник Благодійного Фонду «Благомай».

Ім'я компанії «Хенкель Україна» тісно пов'язане не тільки з виробництвом високоякісної, ефективної і безпечної продукції. Ґрунтуючись у своїй діяльності на принципах соціальної відповідальності та стійкого розвитку, «Хенкель Україна» приділяє велику увагу підтримці та реалізації різних соціально значущих проектів – як внутрішньої, так і зовнішньої спрямованості. «Для компанії «Хенкель Україна» благодійність займає одне з важливих місць у переліку соціальних ініціатив. З перших років роботи на ринку ми прагнули допомагати людям. Ми системно підтримуємо проекти, які покращують життя людей, змінюють на краще стан навколишнього середовища, вдосконалюють сфери освіти і науки, культури і мистецтва в тих регіонах, в яких ми працюємо» – зазначив Володимир Соха, Президент «Хенкель» в Україні.

Компанія «Хенкель Україна» підтримали цю ініціативу і фінансово – з великим внеском, отриманим від Фонду «Fritz Henkel Foundation» – а також, миючими засобами та засобами особистої гігієни, які виробляє компанія «Хенкель Україна».

Фонд «Fritz Henkel Foundation», заснований в січні 2011 року, і названий на честь засновника Фріца Хенкеля, веде активну благодійну діяльність, як в Німеччині, так і в багатьох інших країнах світу. Ця фундація слугує парасольковою організацією, що об'єднує та розвиває громадську та благодійну діяльність. Вона підсилює довготривалу відданість компанії «Хенкель» принципам соціальної залученості, що виходить далеко за прямі бізнес інтереси компанії.

«Співробітники компанії «Хенкель Україна» розуміючи потреби таких установ, завжди відгукуються на ініціативи, метою яких є допомога тим, хто цього потребує, і фактично є активом цієї підтримки. Завдяки їх залученості та сприянню, реалізація таких проектів стає масштабнішою» – зазначила Олена Єфремова, Директор з розвитку персоналу «Хенкель» в Україні.



Компанія «Хенкель» веде свою діяльність в Україні двома юридичними особами: «Хенкель Баутехнік Україна» (засн. 1998) і «Хенкель Україна» (засн. 2006). В даний час в компанії працює 800 співробітників і налічується 4 виробничі майданчики в Україні. Найбільш відомі бренди «Хенкель» в Україні: Ceresit, Thomsit, Момент, Metylan, Loctite (Клейові технології), Persil, Bref (Засоби для прання та чищення) та Palette, Schauma (Косметичні засоби)

«Хенкель» є міжнародною компанією. Провідні бренди і технології належать трьом підрозділам компанії: Laundry & Home Care (Засоби для прання та догляду за оселею), Beauty Care (Косметичні засоби) і Adhesive Technologies (Клейові технології). Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 році і зараз утримує провідні ринкові позиції як в споживчому, так і в промисловому секторах, а найбільш відомими брендами є Persil, Schwarzkopf і Loctite. У «Хенкель» працює близько 50,000 чоловік, заявлений обсяг продажів становить 16,4 млрд. євро, а скоригований прибуток від основної діяльності в 2014 фіскальному році склав 2,6 млрд. євро. Привілейовані акції «Хенкель» вказані в німецькому фондовому індексі.
Комментировать
Facebook ::

Хенкель Украина

E-mail: [email protected]

Перейти к компании


Недавние релизы