Категории




График медиаактивности

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[360] Бізнес – влада – суспільство: що потрібно, аби цей «магічнии? трикутник» працював в Україні

05.10.2015 | Политика, Украина

В рамках дискусійної платформи Київського міжнародного економічного форуму представники держсектору та іноземних і вітчизняних компаній з’ясовували, що необхідно для успішноі? взаємодіі? між трьома сторонами суспільного договору.

 

Серію тематичних круглих столів під егідою Київського міжнародного економічного форуму (KМЕФ) продовжила публічна дискусія «Бізнес – влада – суспільство. Магічнии? трикутник успішного розвитку». Вона відбулась у Києві 30 вересня – напередодні КМЕФ-2015 – та зібрала разом експертів з українських і міжнародних компаній та держсектору.

Основною темою заходу став пошук ефективних форматів взаємодіі? між владою, бізнесом і громадянами. Цей трикутник є основою економічної та соціальної стабільності в розвинутих демократичних державах, де існують чіткі правила взаємостосунків між його «кутами». А от в Україні сформувалася політико-олігархічна система управління, яка передбачає поглинання великим бізнесом владних повноважень, а довіра неолігархічного бізнесу та громадян до влади знаходиться на дуже низькому рівні, тому самого трикутника поки що не існує як такого.

Безумовно, нинішня влада у порівнянні з попередньою стала значно відкритішою. Та цього вже недостатньо. «В умовах сьогоднішнього погіршення економічної ситуації бізнес і суспільство вимагають кардинальних змін, а не лише відкритості. Треба трансформувати всю систему за європейським зразком, щоб ролі влади, бізнес-асоціацій і громадських спілок були офіційно узгоджені у вигляді реально діючої тристоронньої суспільної угоди», – так охарактеризував проблему Володимир Панченко, президент Інституту Олександра Поля і програмний директор КМЕФ.

Першим кроком у напрямку європейського зразка взаємодії має стати налагодження державного менеджменту за рахунок переходу до держструктур професіоналів із бізнесу. «Після Революції гідності було «модно» працювати в держсекторі, але цей тренд затухає через падіння довіри. Щоб її підтримувати, кадри з бізнесу мають продовжувати приходити у держсектор», – зазначив Роман Борисенко, директор департаменту персоналу Національного банку України.

Кадрове питання одразу порушує проблему гідної оплати праці чиновників. Учасники дискусії обговорили спроби створення фондів для зовнішнього фінансування українських держслужбовців і підкреслили популістичність українського політикуму, що заважає навіть висунути на суспільне обговорення питання значного підвищення зарплатні чиновників. Щоб прибрати останню перешкоду, держслужбовці мали б через певний період після підвищення заробітної плати демонструвати позитивні результати своєї роботи, які впливатимуть на добробут громадян (збільшення надходжень до бюджету без додаткового тиску на бізнес). Саме такий алгоритм було реалізовано в Грузії.

Питання довіри до влади лунало з вуст майже всіх учасників заходу з боку бізнесу. Вони були солідарні в тому, що свій величезний кредит довіри, який протривав півроку-рік, нинішня українська влада належним чином не використала. І ця довіра, яка конче необхідна для виходу бізнесу з тіні, продовжує руйнуватися недолугими діями влади, такими як, наприклад, нещодавні «кавалерійські наскоки» міліції СБУ та податкової служби на ІТ-індустрію.

Довіра до влади впала – це факт, але що робити бізнесу далі у такій ситуації? Представники компаній головною умовою свого розвитку назвали чітке розуміння, як планувати свою діяльність. Тому найголовніше, чого потребує бізнес від держави, – це стабільність системи, щоб дії влади не викликали тривоги та були передбачуваними. І довіра може повернутися, адже не слід забувати, що два роки тому її взагалі не було.

Представники влади також підкреслили недостатню наполегливість бізнесу в просуванні своєї консолідованої позиції. «Бізнес, безумовно, є частиною суспільства, але чи є він у нас частиною саме громадянського суспільства? Якщо він таким не буде, рано чи пізно він матиме проблеми. Щоб домогтися позитивних зрушень у країні, український бізнес має досягти консенсусу всередині та діяти відповідно до цінностей громадянського суспільства», – коментує Олег Дерев’янко, заступник міністра освіти і науки.

Тема взаємодії бізнесу, влади та суспільства в Україні детально розглядатиметься на відповідній дискусійній панелі КМЕФ-2015 за участю авторитетних міжнародних та українських експертів. Загалом програма другого Київського міжнародного економічного форуму, що відбудеться 8 жовтня, складатиметься з пленарного засідання та 11 панельних дискусій. У форумі братимуть участь декілька десятків іноземних і українських спікерів: відомі економісти та реформатори, представники великих міжнародних компаній, громадські діячі, члени Кабінету Міністрів і депутати Верховної Ради України та ін.

Реєстрація на КМЕФ-2015 відкрита. Стежте за новинами на сайті форуму та на офіційній сторінці у Facebook.

 

Київський міжнародний економічний форум (Kyiv International Economic Forum, KIEF) — постійно діючий майданчик для формування стратегії економічного розвитку України. Орієнтований на організацію діалогу експертів, бізнесу та влади, запозичення кращого світового досвіду, створення «дорожньої карти» розвитку та сприяння конвертації ідей у реальні дії.

Перший KIEF відбувся 2 жовтня 2014 року за участю більш ніж 50 експертів, 120 представників міжнародних і національних ЗМІ та 550 учасників.

www.forumkyiv.org

 

K.Fund –– Фонд Василя Хмельницького K.Fund засновано 2015 року для підтримки проектів у галузях освіти та економіки. Місія K.Fund –– надавати ключі до розвитку та реалізації, забезпечувати можливості отримувати нові знання і навички,сприяти відкриттям та допомагати вийти на новий рівень. K.Fund відкриває шлях до мрії ->kfund.com.ua

 

Комментировать
Facebook ::

O2pr

Контактное лицо: Yevheniia Fastryha
Телефон: 545 77 07
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании


Недавние релизы