Про це йшлося на зустрічі Генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Михайла Костюка з представниками компанії DB Schenker (Німецькі залізниці), що відбулася 20 лютого 2009 року в м. Києві.
У ході переговорів, зокрема йшлося про необхідність розвитку сучасних інтермодальних перевезень, таких як контрейлерні (перевезення напівпричепів та автопоїздів на залізничних платформах). Серед пропозицій – відкрити контрейлерний маршрут Луганськ—Київ—Славкув, з можливістю перевантаження у напрямках Франкфурта–на–Майні, Гамбурга та інших європейських логістичних центрів. Новий вид послуг – швидкісні вантажні поїзди–шатли з фіксованим розкладом руху, планується презентувати українським та німецьким підприємцям вже весною цього року.
Особливу увагу приділено формуванню привабливих тарифів на перевезення вантажів з України до Німеччини та на транзитні перевезення з Росії і Казахстану до Польщі, Австрії та інших країн Європи. Наразі в Україні імпортно–експортні тарифи регулюються державними органами. У новому збірнику тарифів, який планується прийняти замість чинного, що створювався ще за радянських часів, тариф поділено на інфраструктурну та вагонну складові. Новий збірник дасть змогу Укрзалізниці ефективніше співпрацювати з зарубіжними партнерами і конкурувати на європейському та азійському ринках вантажних перевезень.
Розглядалася також можливість здійснення контейнерних перевезень з Китаю та Казахстану до країн Європи, так званим «Великим шовковим шляхом». Адже доставка вантажів поїздом із Китаю до Чехії здійснюється в 2,5 рази швидше ніж морським транспортом.
Довідка: Компанія DB Schenker відповідає за всі транспортні логістичні операції Deutsche Bahn. DB Schenker займає перше місце в Європі з вантажних залізничних і інтермодальних перевезень. Число співробітників тільки залізничного підрозділу — DB Railon — складає 30 тис. чоловік, а DB Schenker Logistics — більш 50 тис. Група працює в 130 країнах світу.