Категории




График медиаактивности

2020

0 1

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[319] Tiёsto (DJ №1 у світі) виступив перед кількома сотнями київських клаберів під час вечірки від MTV Україна та клубу DECADENCE HOUSE

11.12.2007 | Культурные события, шоу-бизнес, Украина

Виступи діджея  №1 у світі - Tiёsto - зазвичай збирають десятки тисяч людей на найкращих світових аренах, але цього разу він виступив перед кількома сотнями київських клаберів під час MTV VIP Party, яку організували спільно телеканал MTV Україна та клуб Decadence House за підтримки світового бренду Nemiroff.

6 грудня можна вважати особливою датою в історії київського богемного життя. Вже вдруге в 2007 році до столиці України завітала зірка не просто світового масштабу, а першої величини. Tiësto, який по праву вважається гуру трансу, є тричі найкращим у світі DJ, який є єдиним в світі DJ-виконачвцем, який виступав на Церемонії відкриття Олімпійських ігор перед більш ніж мільярдною аудиторією, на цей раз зробив своїм українським фанатам великий сюрприз: відійшовши від традиційної манери гри, він буквально шокував публіку незвичайним сетом, в якому транс перетинався з ритмами диско, хаусу, лаунжу та lo-fi.

Враховуючи чималі ціни на квитки, годі було й чекати чогось тривіального. І справді, в DecadenceHouse зібралася публіка м’яко кажучи цікава та різношерста: бомонд столичних бізнесменів із своїми обранницями в розкішних коктейльних сукнях, скажені фанати в фірмовій екіпіровці, повністю зацяцькованій надписами Tiësto, елітна молодь, студенти, які, по їх словам, позичали гроші навіть в конс’єржек в гуртожитках, іногородні-тільки-що-з-потягу, цю подію не міг ігнорувати навіть найепатажніший трансвестит країни Монро, який затьмарював своїм блиском діаманти на лебединих шиях красунь з вищого світу.

Кухня MTV VIP Party виправдала сподівання публіки, якій набридла товчія на величезних танцполах, де не завжди твереза та культурна молодь відривається, вирвавшись з-під нагляду батьків. Культ краси Decadence House, комбінований з нестримністю  молодіжних вечірок, створили справді неочікуваний тандем, подарувавши відвідувачам повну свободу, яка була сповнена відчуттям єдності, унікальності та шаленого драйву.

MTV  завжди наголошувало на тому, що різноманітні стилі в музиці, культурі, світовідчутті можуть не конфронтувати, але поєднуватись, розширяти поняття одне одного, що й було продемонстровано на MTV VIP Party.

В ролі хазяйки вечірки виступила гламурна та витончена ведуча MTV VJ Саня.

DJ Tiësto

Tiësto (справжнє і’мя Тайс Вервест – нідерл. Tijs Verwest) сьогодні знаходиться в зеніті слави. Tiësto отримав звання найкращого DJ в рамках такої престижної премії як MTV Music Awards, також в його арсеналі Dutch DJ Awards, Dancestar USA та багато інших.

Його сети розігрівали публіку перед виступами таких світових зірок, як Девід Боуі, Мобі тощо. В Голландії на його спільний виступ з симфонічним оркестром було продано 25000(!) квитків. Від гри Tiësto в захваті такі зірки як P. Diddy, Наомі Кемпбел, Камерон Діаз. Його гастрольний графік розписаний на рік вперед. Його другий альбом "Just Be" критики назвали «головною сенсацією 2004 року».

В інтрев’ю каналу MTV Україна, невеликий уривок якого наданий нижче, Tiësto розповів про себе і про музику, зачарувавши ведучу MTV своєю не зірковою скромністю та чоловічою харизмою:

 

MTV: Які в тебе плани на цей рік?

Tiësto: Я запланував чимало спільних проектів на цей рік. З великими іменами. Але я ніколи не можу сказати, з ким саме, тому що треки ще не записані. Проте я також роблю ремікси – для Timberlake, Britney Spears, Seal тощо.

MTV: Як ти обираєш, яким буде сет?

Tiësto: Залежить від того, де я граю. Кожен сет різний, і сьогодні він буде доволі м’яким. Але м’який чи жорсткий – то все відносні штуки. Іноді люди думають, що він жорсткий, але це не так. І навпаки. На великих рейвах я рубаю, але у маленьких гарних клубах, як оцей, я буду поблажливим.

MTV: Яким ти бачиш майбутнє музики?

Tiësto: Я вважаю, що майбутнє музики буде доволі поетичним. Всі DJ зараз грають будь-які стилі, і не тільки транс або техно, або jumpstyle, і це мені дуже подобається. І кожен може переключитись.

Цією вечіркою MTV Україна продовжив серію гучних шалених VIP-свят музики після скаженого відкриття телеканалу у вересні цього року під назвою «В небі, в морі, під землею» у Балаклаві з Бой Джорджем та підводним човном.

Щодо подальшої інформації просимо звертатися до:

Євген Репетько

Marketing & PR, MTV Ukraine / Київ

Tel: + 38 (044) 2000 705

Fax: + 38 (044) 2000 706

Email: [email protected]

Web: http://mtv.ua/info/press

Про телеканал MTV Україна:

MTV Україна є 50-м національним каналом всесвітньої мережі MTV Networks, який було запущено за межами США. Телеканал MTV Україна розпочав мовлення 24 серпня 2007 року. Його передачі містять як міжнародні MTV-формати, дубльовані українською мовою, так і шоу власного виробництва. MTV Україна працює за найновішими телевізійними технологіями, які досі не мають аналогів  на українському телебаченні. Це дозволяє команді вітчизняних та міжнародних професіоналів виробляти продукт неперевершеної якості на рівні найвищих світових стандартів.

Про MTV Networks International:

MTV Networks International є однією з найбільних телевізійних мереж у світі та володіє такими мультимедійними розважальними брендами, як MTV: Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy та Game One, які дивляться у майже 500 мільйонах сімей у 169 країнах світу 28 мовами на 121 локальному каналі телебачення, та 95 веб-сайтах. Різноманітні холдинги цієї компанії також мають свої інтереси у телевізійних синдикатах, цифрових медіа, пресі, домашньому відео, радіо, звукозаписі, ліцензуванні та мерчандайзу, мають два підрозділи художніх фільмів: MTV Films і Nickelodeon Movies.  MTV Networks – підрозділ компанії Viacom (NYSE: VIA). На сьогодні MTV – це найдорожчий медіа-бренд у світі та один за найбільш відомих світових брендів.

 

Комментировать
Facebook ::

MTV Украина

MTV Украина

Про телеканал MTV Україна:

MTV Україна є 50-м національним каналом всесвітньої мережі MTV Networks, який було запущено за межами США. Телеканал MTV Україна розпочав мовлення 24 серпня 2007 року. Його передачі містять як міжнародні MTV-формати, дубльовані українською мовою, так і шоу власного виробництва. MTV Україна працює за найновішими телевізійними технологіями, які досі не мають аналогів  на українському телебаченні. Це дозволяє команді вітчизняних та міжнародних професіоналів виробляти продукт неперевершеної якості на рівні найвищих світових стандартів.

Про MTV Networks International:

MTV Networks International є однією з найбільних телевізійних мереж у світі та володіє такими мультимедійними розважальними брендами, як MTV: Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy та Game One, які дивляться у майже 500 мільйонах сімей у 169 країнах світу 28 мовами на 121 локальному каналі телебачення, та 95 веб-сайтах. Різноманітні холдинги цієї компанії також мають свої інтереси у телевізійних синдикатах, цифрових медіа, пресі, домашньому відео, радіо, звукозаписі, ліцензуванні та мерчандайзу, мають два підрозділи художніх фільмів: MTV Films і Nickelodeon Movies.  MTV Networks – підрозділ компанії Viacom (NYSE: VIA). На сьогодні MTV – це найдорожчий медіа-бренд у світі та один за найбільш відомих світових брендів.

Контактное лицо: Маруся
Телефон: 8 044 2000 705
Сайт:

Перейти к компании



Недавние релизы