Категории




График медиаактивности

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[206] VII Львівський міжнародний інвестиційний форум «Євро-2012: Україно, вперед!»

15.10.2007 | Выставки. Семинары. Конференции, Украина

Інвестиційні можливості Львівщини4-5 жовтня 2007 р. у Львові пройшов VII Львівський міжнародний інвестиційний форум «Євро-2012: Україно, вперед!», організований Львівською міською радою та компанією Conference House. На Форум з’їхалися гості з трьох частин світу (Європа, Азія, Америка), з понад 20-и країн. Було представлено близько 500 бізнесових структур різних галузей економіки. Зокрема, прибула делегація Польщі як партнера України у проведенні «Євро-2012».

Пленарне засідання відкрив Петро Олійник, голова Львівської обласної державної адміністрації, привітавши учасників та гостей форуму.Також на церемонії відкриття Форуму виступили:

ü  Іван Федоренко, Голова Виконавчого комітету з підготовки і проведення Євро-2012

ü  Голова Львівської обласної ради, Мирослав Сеник

ü  Посол України у Польщі Олександр Моцик

ü  Міністр будівництва Польщі Мірослав Барщ 

ü  Мер Львова Андрій Садовий, який презентував можливості міста щодо підготовки до Євро-2012.

Він зауважив, що найважливіші зміни відбудуться у транспортній галузі Львівщини – як з точки зору сполучення Львову з іншими регіонами, так і всередині міста. Зокрема, мова йде про реконструкцію міського аеропорту, що знаходиться у комунальній власності; підключення Львова до мережі швидкісного залізничного сполучення; реконструкцію автовокзалу. У галузі готельного господарства передбачається довести кількість номерів у готелях до 20 тисяч, вже відведено 26 територій під нові готелі (10 ділянок затверджені Львівською міською радою). Особлива увага приділяється південно-західній частині міста, де буде сконцентровано більшість подій Євро-2012 (включаючи майбутні fun-зони у львівських парках, соціальну інфраструктуру).

По завершенні церемонії відкриття гості розійшлися працювати по галузевих конференціях, в рамках яких окремо та більш детально розглядалися питання розвитку транспорту (залізничного та повітряного), розбудови туристичного іміджу Львівщини, розвитку інформаційної співпраці України та Польщі. 

Розбудова інфраструктури Євро-3012

Аеропорт. Під час форуму пройшов круглий стіл на тему реконструкції аеропорту, представники консалтингових компанії NACO (Netherlands Airport Consultants B. V.) (Нідерланди), а також представники Державної авіаційної адміністрації та менеджменту львівського аеропорту обговорили концепцію розвитку аеропорту, яку запропонувала  австрійська компанія Airport Consulting Vienna. Зокрема пропозиції та зауваження до концепції стосувалися місця знаходження аеропорту, довжини злітної смуги, розміру нового терміналу та іншого. «Представники австрійської фірми попрацювали над концепцією розвитку львівського аеропорту добре, оскільки мають досвід проектування аеропорту в Борисполі. Проте рішення мають приймати міська влада та Міністерство транспорту та зв’язку України. Зволікати з прийняттям рішення не варто, оскільки, як показує досвід, 30% вболівальників на такі заходи, як Чемпіонат Європи з футболу, прибувають літаками», - повідомив під час круглого столу заступник голови Державної авіаційної адміністрації Василь Мамот. Як зазначив начальник управління зовнішньоекономічної діяльності та інвестицій Львівської міської ради Тарас Бурган, дискусія під час круглого столу стала основою для вироблення концепції розвитку аеропорту, яку пізніше буде представлено на розгляд громадськості та сесії міської ради.

Генеральний директор міжнародного аеропорту Львова Олександр Загрева повідомив що основні питання розвитку аеропорту на сьогодні стосуються його розташування, реконструкції злітної смуги та реконструкції існуючого терміналу. «Ми врахуємо пропозиції австрійської консалтингової компанії щодо розвитку аеропорту, але участь у тендері братимуть ще й інші компанії».

  Стадіон. Також на Форумі обговорили тему будівництва стадіону у Львові. Три іноземні компанії презентували свої пропозиції. За словами міського голови Андрія Садового, ще дві пропозиції надійшли перед форумом.  Зараз міська рада розглядатиме ці пропозиції і спільно з УЄФА прийме рішення на користь однієї компанії. Він також повідомив, що вже навесні розпочнуть будувати стадіон, щоб закінчити роботи до 2010 року. «Наразі я віддаю перевагу компанії, яка має конкретні пропозиції і досвід будівництва стадіонів», – зазначив міський голова Львова.

На круглому столі концепцію будівництва багатофункціонального спортивного комплексу та футбольного стадіону представила компанія Marazzi. Вона запропонувала готовий проект з інфраструктурою: торгові та розважальні центри, і вже у 2008 році, за їхніми словами, тут можна було би провести юніорський матч. Вартість будівництва стадіону становить 350 млн євро.

Інша пропозиція прозвучала від компанії Implenia/Axon , де більшу увагу зосереджено на прилеглих об'єктах. Вони пропонують збудувати окремо торговий центр та стадіон. Вартість будівництва стадіону оцінюють у 200 млн євро.

 Своє бачення стадіону представила також компанія OHL (Іспанія). Вона пропонує збудувати стадіон та мережу розважально-відпочинкових закладів за 150 млн євро. Їхня концепція передбачає будівництво спочатку стадіону, а закінчення розбудови інфраструктури до 2015 року. Основними критерієм, за яким визначать інвестора, є термін виконання робіт. 

 В очікуванні гостей

Готелі. Не менш важливим питанням розвиток готельного господарства міста Львову.  Андрій Ставенко, експерт з питань розміщення ФФУ Євро-2012 під час доповіді на тему «Готельний ринок Львова: сучасний стан та перспективи» в рамках II Hotels Professionals Meeting 2007 повідомив про потреби міста в готельній сфері на час проведення Євро-2012. За його словами, Львову потрібно 1413 готельних місць категорії 4-5 зірок у випадку якщо стадіон збудують на 36 тис. місць. Якщо місткість стадіону збільшиться до 50 тис., то кількість готельних місць - до 2000. «Гостей та учасників Євро-2012 можуть приймати також міста-супутники, які знаходяться в радіусі 70 км від Львова. Проте важливою є наявність хороших готелів та аеропортів в цих містах. Для уболівальників передбачається будівництво соціального житла та реконструкція гуртожитків вищих навчальних закладів міста. В цьому питанні має бути налагоджена співпраця міста та інвесторів», - повідомив А.Ставенко.

Туризм. Очікується що до Львова приїде на фінальну частину чемпіонату Європи з футболу  у  2012 році 50 тис туристів. Тому в рамках VII Львівського міжнародного інвестиційного форуму відбувся Круглий стіл на тему: «Формування туристичного бренду», який одночасно увійшов до складу заходів Польсько-Українського Форуму Міст Євро-2012. У обговоренні питань брендування регіону взяли участь провідні експерти у галузі брендингу та управління іміджем, а також представники муніципалітетів міст Польщі та України, що прийматимуть Євро-2012.

Василь Косів, заступник міського голови Львову з гуманітарних питань вважає, що до традиційного позиціонування міста як «міста кави», «столиці Західної України», «Український П’ємонт» тощо мають додатися інші риси, привабливі для потенційних туристів. Зокрема, доцільно позиціонувати Львів як вітчизняний Книгбург з урахуванням того, що тут проходить унікальний Форум Книговидавців, «місто гасового ліхтаря» (цей прилад було винайдено саме тут), і, нарешті «міста футболу» (перший футбольний матч на території сучасної України відбувся у Львові між місцевою командою та командою міста Краків у 1894 р.).

Олена Дерев’янко, керуючий партнер однієї з провідних вітчизняних «піар»-агенцій PR-Service та віце-президент Української ліги по зв’язках з громадськістю, акцентувала увагу присутніх на важливості організаційних аспектів управління туристичним іміджем регіону. На її думку найважливішим питанням є ефективна співпраця між органами державної влади та підприємцями регіону, а також глибинні ментальні зміни у свідомості місцевого населення у напрямі розвитку традицій гостинності у її сучасному вимірі.  

Україна-Польща: одна команда

Міста-господарі ЄВРО 2012 в рамках VII Львівського міжнародного інвестиційного форуму презентували Польсько-Український Форум Міст Євро-2012. Проект ініційований урядом м. Вроцлав (Польща) та керівництвом Колегіуму Східної Європи ім. Яна Новака-Єжьоранського (Польща), фінансується МЗС Польщі та Польсько-Американським Фондом Свободи. Метою роботи Форуму Міст Євро-2012 за задумом організаторів є побудова польсько-української платформи співпраці в рамках підготовки до Євро-2012, створення умов для взаємного обміну досвідом, спільному напрацюванню стратегії кооперації, а також підготовці кадрів для здійснення професійної ефективної діяльності при організації Чемпіонату. Учасниками програми є працівники органів місцевого самоврядування міст-господарів, відповідальні за підготовку до Євро-2012.  Відповідно, до проекту залучено муніципалітети таких міст як Варшава, Вроцлав, Гданськ, Дніпропетровськ, Донецьк, Київ, Львів, Познань. Партнерами Форуму Міст Євро-2012 є міська рада м. Львова, Посольство України у Республіці Польща, Посольство Республіки Польща в Україні, Федерація футболу України, Польський футбольний союз. 

ПРЯМА МОВА Міжнародний інвестиційний форум загалом провів п’ять конференцій, три круглі столи та два семінари. При закритті форуму на прес-конференції  п. Садовий сказав:

 «Я не пам’ятаю, щоб за останні роки на круглих столах були такі цікаві дискусії як за ці два дні. Була цікава дискусія щодо будівництва стадіону та три великих дискусій щодо проекту реконструкції аеропорту з будівництвом нового терміналу. Цікавою була конференція по транспорту, яка була однією з ключових. Шкода, що такі речі у нас не почалися років 15 назад. Ми дали сигнал дуже серйозним людям. Вони зрозуміли, що у Львові можна працювати.  Є дуже багато цікавих проектів в Україні, але вони приїхали саме до Львова. Я побачив дуже багато речей, які потрібно наступного разу робити краще, проте загалом рівень організації мені сподобався. Сподобався своєю дискусійністю та відвертістю учасників. Пишні святкування уже нікому не потрібні. Зараз є ділова розмова, яка триватиме і завтра», - наголосив Андрій Садовий.

Комментировать
Facebook ::

Conference House

Conference House
Компания «Conference House» создана групой профессионалов, имеющих большой опыт проведения международных бизнес-конференций и тематических мероприятий различных форматов. Мы успешно проводили проекты в разных областях деловой активности, при участии авторитетных специалистов и в партнерстве с известными компаниями. Каждый из нас пришел с богатым багажом знаний и наработок, которые теперь мы инвестируем в новый проект - «Conference House».  24 ноября 2004 года – дата объединения наших идей и усилий.  Миссия нашей компании состоит в создании поводов для общения и условий для обмена практическим опытом между профессионалами.  Мы придерживаемся принципа - чтобы правильно задать вопрос необходимо знать большую часть ответа. Это диктует нам необходимость тесного сотрудничества в каждом проекте с ведущими специалистами и компаниями, достигшими безусловного и признанного лидерства в своей области.  Мы будем рады Вашим предложениям, мы всегда открыты к сотрудничеству, мы надеемся увидеть Вас на наших конференциях!  Игорь Завилинский, Генеральный директор компании «Conference House»

Контактное лицо: Iryna
Телефон: 8 (044) 541-18-38
E-mail: [email protected]
Сайт:

Перейти к компании



Недавние релизы