Як повідомив на брифінгу для журналістів Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, 30 травня відбудеться технічна рада Укрзалізниці за участю фахівців Укрзалізниці та начальників залізниць, з питань підготовки українських залізниць до чемпіонату Європи з футболу Євро-2012.
«Ми не ставимо питання так, щоб були задоволені лише туристи та вболівальники. Потрібно спрямувати кошти на покращення інфраструктури, якості обслуговування пасажирів, задовольнивши також потреби вантажовідправників. Я поставив перед технічною радою завдання розподілити вантажний та пасажирський рух. Таким чином зменшаться витрати на утримання колії, збільшиться швидкість як пасажирських, так і вантажних поїздів, зменшиться час обігу вагону, що дасть значну економію коштів», – зазначив Володимир Козак. У планах Укрзалізниці також електрифікація залізничних ліній, покращення будови колії, встановлення нових стрілочних переводів для швидкісного руху.
Другим напрямком роботи з підготовки залізниць України до Євро-2012 є будівництво терміналів на вокзалах міст, де проходитиме чемпіонат, з метою розподілу пасажиропотоків. «Потрібно розділити пасажиропотік у дальньому та приміському сполученні. Зокрема не лише прибуття пасажирів на залізничні станції та вокзали, але й передбачити їх вихід до міста, до міського транспорту чи метро. Побудувавши таку логістику, без якихось великих будівництв, ми зможемо залучити інвестиції та задовольнити пасажирів»,– запевнив Володимир Козак.
Наступним пунктом, що розглядатиметься технічною радою, буде питання вибору та придбання рухомого складу, який забезпечить швидкість, комфорт та безпеку руху поїздів у міжміському сполученні.
«Після прийняття відповідних рішень Укрзалізниця пропонуватиме Уряду України та організаційному комітету конкретні кроки з підготовки чемпіонату Європи 2012 року. У відповідності до цього залучатимуться кошти на виконання завдання Уряду», – наголосив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.За його словами, незалежно від чемпіонату Євро-2012, Концепція розвитку українських залізниць у будь-якому випадку потрібна, щоб залізниці України могли розвиватися. «Ми одразу ж після технічної ради дамо завдання на проектувальні роботи і почнемо працювати над придбанням рухомого складу. Від початку фінансування до отримання рухомого складу залізницями зазвичай проходить 2-3 роки. Отже часу залишилося обмаль», – додав Генеральний директор Укрзалізниці.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.:(044) 465-24-28 (-21-72), ф. 465-24-39