Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[457] “Стан ринку зовнішньої реклами в м. Києві – очима влади”

19.04.2007 | Україна

12 квітня в прес-центрі «Українські новини» за ініціативи громадської організації «Спілка підприємств зовнішньої реклами» проведена прес-конференція для ЗМІ на тему: «Стан ринку зовнішньої реклами в м. Києві – очима влади».

На прес-конференції були присутні: начальник Головного управління з  питань реклами С. Череп, перший заступник начальника Головного управління з питань реклами Ю. Фрейдінов, головний художник м. Києва В. Глєба, директор КП "Київреклама" Б. Максимець.

Голова Координаційної ради громадської організації “Спілка підприємств зовнішньої реклами” Свінтановська І.О. окреслила ряд проблем, які негативно позначаються на веденні рекламного бізнесу операторами зовнішньої реклами: з 2006 року не видаються дозволи на встановлення рекламних конструкцій, рішення про подовження терміну дії дозволів приймаються поквартально, досі не прийнято Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Києві.

У зв'язку з цим організована прес-конференція для мас-медіа, на яку запрошено  представників структурних підрозділів органів виконавчої влади для оцінки ситуації  на ринку та заходів, спрямованих на усунення проблем на столичному ринку зовнішньої реклами.

Начальник Головного управління з  питань реклами Череп С.В. відмітив, що ця зустріч із журналістами дійсно актуальна та розповів про перші кроки Управління та організаційні труднощі, що їх супроводжують.

На його погляд на сьогодні головна проблема - прийняття правил, регламентуючих надання дозволів на розміщення рекламних засобів, яким  створюється протидія з боку осіб не зацікавлених в будь-яких змінах та створенні відкритого, зрозумілого механізму.

Череп С. В. розповів про розмежування повноважень та відповідальності між Робочим органом і Комісією з питань реклами, яку запропоновано сворити відповідно до нового Порядку. А також повідомив, що враховано зауваження та внесено в проект доповнення щодо складу Комісії, куди  можуть входити як державні структури, так і громадські організації, але у відповідності до Закону України «Про місцеві державні адміністраії» склад такої комісії формується міським головою окремим розпорядженням. Тому для включеня до складу комісії необхідно письмово звертатись до міськдержадміністрації. Також він зазначив, що, на жаль, незважаючи на всі враховані управлінням пропозиції, Представництво Держкомпідприємництва України в м.Києві не погоджує проект, вносячи вже втретє додаткові зауваження.

Заступник начальника Головного управління Фрейдінов Ю.А. додав, що, очевидно, деякі оператори зовнішньої реклами не хочуть змін на цьому ринку. Як показали перевірки, значна кількість компаній порушують як правила розміщення реклами, так і строки проплат. Є компанії, у яких мільйонні заборгованості перед бюджетом м. Києва.  Але у нової влади єдина мета – розміщення зовнішньої реклами лише на законних підставах та своєчасна сплата коштів до міського бюджету за право користування місцями територіальної громади міста для розміщення реклами.

“Я думаю, найближчим часом законним шляхом він (Порядок) все ж буте підписаний і затверджений, тоді почнеться цивілізований процес розвитку зовнішньої реклами в нашому місті” - додав Фредінов Ю.А.

Директор КП «Київреклама» Максимець Б.М. зупинився на основних питаннях, якими займається Київреклама: перше – це інвентаризація безпосередньо встановлених рекламних засобів та документів, що дають право на їх встановлення. Адже, згідно рішення сесії Київради КП “Київреклама” зобов'язана передати Головному управлінню, як робочому органу, базу даних на паперових та електронних носіях. Друге питання – це контроль і облік рекламних засобів. Ці функції залишились в компетенції КП “Київреклама”. Так, за три місяці виявлено 435 самовільно встановлених конструкцій, насамперед в Оболонському, Печерському та Шевченківському  районах.

І, звичайно ж, одне з пріоритетних завдань - забезпечення роботи системи надання послуг за принципом «Єдиного вікна», що повинно зекономити час рекламорозповсюджувачам.

Глєба В.Ю. відповів на поставлені питання щодо термінів погодження  дозвільної документації в Головкиївархітектурі та щодо правомірності погоджень за умов, як зазначється на документах, - “до   розробки проекту” і “для подальшого проектування”.

Та форма погодження, яка існувала за часів колишньої влади, повинна бути докорінно змінена, але цього не бажають ті, хто звик працювати по-старому, ті, хто стоїть за дозволами, що закінчилися у 2003 році, і не бажають замінювати щити застарілого зразка на сучасні європейські конструкції. Розмови про сучасний дизайн – це тільки розмови. Рекламні конструкції на вулицях міста свідчать про протилежне. Неодноразово Головкиївархітектура зверталась письмово до органів влади, що видача дозволів повинна здійснюватися на підставі проекту, але їх ніхто не розробляв. Тому в 2005 році, згідно з Положенням і повноваженнями Головкиївархітектури, було організовано розробку проектів, концепцію, схему розміщення, і на сьогодні є понад 60 комплексних проектів розміщення рекламних засобів. Але вимоги проектів донедавна просто ігнорувались. Головкиївархітектурою направлено більше 10 листів з викладеними вимогами і порушеннями. Повноваження Головного управління з питань містобудування та архітектури - погодити Типовий альбом конструкцій, зовнішній вигляд цих конструкцій і приблизні адресні програми розміщення рекламоносіїв. Але такий порядок також викликає незадоволення і супротив з боку деяких рекламних агентств. Проте самовільно встановлені конструкції, не у відповідності з документами – таке підприємництво влада не буде підтримувати.

Також Глєба В.Ю. звернув увагу, що як при підготовці проекту Порядку розміщення зовнішньої реклами, так і безпосередньо під час розгляду заявок на видачу дозволів необхідно враховувати затверджені рішенням сесії Київради Правила забудови м. Києва. В розділі 13.3. Правил “Зовнішня реклама” передбачені загальні вимоги до її розміщення та зазначено, що особливості реклами, регламент, термін надання відповідної документації, а також форма цієї документації визначаються Київською міською державною адміністрацією і рішеннями Київради.

“Тут чітко прописано, що дозвіл на розміщення рекламного засобу  видається відповідно до проектної документації, розробленої згідно з АПЗ, наданому в установленому порядку, або - паспорту розміщення рекламного засобу. Але декілька років минуле керівництво ГО “Київреклами” ігнорувало   законодавчі акти Київради.

    Розроблено нову форму дозволу та Порядок розміщення зовнішньої реклами, узгоджені з нормативними документами Кабінету Міністрів України та рішеннями Київради. І почалося блокування затвердження цього Порядку, тому що комусь щось не подобається. Прозорість, демократість і відкритість в даному випадку дійшли вже до абсурду.

Коли всі зрозуміють, що не буде самовільних конструкцій, їм не дадуть стати самовільними, тоді з'явиться надія на наведення порядку в сфері зовнішньої реклами. Якби оператор намагався діяти згідно чинного законодавства і працював в тих межах, які йому визначають, то не було б проблем.

Якби не було цих змін: ліквідації, реорганізації, звичайно було б простіше, але факт - є факт. У нового робочого органу немає приміщення й існує ще безліч штучно створених проблем. Але варто об'єднатися і не ставити перепони одне одному.” Наостанок Глєба В.Ю. закликав всіх учасників рекламного бізнесу підтримати пропозицію і погодити новий Порядок, не чинити перешкод, тому що  втрачається час і втрачаються можливості.

“Тому знайти цей компроміс між можливим, доцільним, красивим, законним і економічно вигідним – це і є наше завдання”. 

На всі,  без виключення, поставлені питання були отримані відповіді. У тому числі на запитання журналістів відносно заяви Асоціації зовнішньої реклами України щодо перерозподілу ринку зовнішньої реклами на користь компанії “Екосвіт”, яку раніше очолював перший заступник Головного управління Фрейдінов Ю.А., на що останній відповів, що це провокація, яка вже давно уперто подається в ЗМІ. “Те, що я свого часу очолював комерційну структуру, яка займалася рекламою, не говорить про те, що цій компанії надаються якісь переваги на фоні інших. Наша позиція однозначна – всі на цьому ринку повинні бути в абсолютно рівних умовах. І ми хочемо виключити те, що було раніше, коли деяким компаніям надавалися переваги.»

Стосовно інформації, яка постійно подається в ЗМІ, щодо видачі у цьому році деяким компаніям дозволів на розміщення рекламних засобів Фрейдінов Ю.А. повідомив, що  з 2006 року не було видано жодного дозволу, тому всі конструкції, що тепер з'являються – незаконні, а тому по всіх виявлених фактах складені протоколи і приписи, направлено листи в міську прокуратуру та до управління з питань захисту прав споживачів, подано заявки на демонтаж.

На запитання, чому до прийняття нового порядку розміщення зовнішньої реклами не застосовується розпорядження КМДА № 2159  Максимець Б.М. зачитав витяг з рішення сесії Київради від 28.09.2006 р. № 7/64 “Про створення Головного управління з питань реклами виконавчогог органу Київради (Київської міської державної адміністрації)”), згідно з яким розпорядження № 2159 до затвердження Порядку розміщення рекламних засобів застосовується в тій частині, що не суперечить цьому рішенню.

І наостанок Череп С.В. звернувася до журналістів з проханням бути об'єктивними, не спиратися на неперевірені, надумані факти, а краще звертатись за коментарями до Головного управління.

Коментувати
Facebook ::

Пресс-релиз

Пресс-релиз

E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії



Найновіші релізи