У цьому році Форум видавців у Львові відбувся у 20-й раз. Кожен рік він стає однією з наймасштабніших подій у Львові та найочікуваніших — для шанувальників літератури усієї країни. За чотири дні дії Форуму його відвідали понад 40 тисяч людей, з них понад 5 тисяч відвідали виставковий стенд «Київстар». Загалом, «Київстар» представив на Форумі кілька своїх проектів.
«Літературне купе» — стенд «Київстар» був присвячений мобільній бібліотеці «Магазин розумного контенту» smart.kyivstar.ua. Усі бажаючі могли протестувати онлайн-бібліотеку, завантажити та відразу читати понад 1000 книг з Android-застосунку послуги, а також сфотографуватися у вигляді українських літературних героїв.
Скористатися Android-додатком Smart Kyivstar відвідувачі Форуму змогли першими: ця абсолютна новинка від «Київстар» була презентована в рамках Форуму видавців. З 14 вересня 2013 року вже й володарі мобільних телефонів на базі операційної системи Android можуть читати літературу через застосунок Smart Kyivstar. Завантажити його можна в Google Play, ввівши в пошуку запит «smart kyivstar».
Також учасники Форуму першими дізналися про те, що та чому читають українці. В рамках Форуму дослідницька компанія GfK Ukraine презентувала результати дослідження «Читання книжок в Україні», здійснене на замовлення «Київстар» та за підтримки «Форуму видавців». Оператор вирішив дослідити сферу читання, адже він є «альтернативним гравцем» видавничого ринку, пропонуючи сервіс для мобільного читання smart.kyivstar.ua.
Це дослідження стало одним із найбільш масштабних зрізів читацьких вподобань та тенденцій у країні. Зріз показав, що лише 51% дорослих прочитали щонайменше одну книгу протягом останніх трьох місяців. Головною причиною нечитання українці вказують відсутність часу для цього — 38%. Та майже половина респондентів зазначають, що читають рідше, ніж хотіли б. Вже 30% дорослих читачів мають досвід читання книжок на комп’ютері. Отже, електронні формати книжок будуть поширюватися.
Повністю з результатами дослідження можна ознайомитися за посиланням: http://www.slideshare.net/Kyivstar/report-gfk-readingpres.
Окрім презентації своїх новинок, «Київстар» також підтримав авторів найкращих видань в рамках традиційного щорічного конкурсу «Найкраща книга Форуму видавців». «Київстар» визначив два видання, які звертають на себе особливу увагу. Це книга авторства Тетяни Щербаченко «Як Не Заблукати У Павутині» та збірка від газети «День» серії «Україна Incognita» — «Підривна література».
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку та мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.
За додатковою інформацією звертайтеся: [email protected] www.kyivstar.ua