«Київстар» присутній у найпопулярніших соціальних мережах — Facebook, ВКонтакте, Twitter і YouTube. Основні завдання присутності бренду в соцмедіа — оперативне інформування про впровадження нових продуктів і послуг, а також активне спілкування зі своїми абонентами. У середньому на місяць компанія обробляє понад 1000 звернень користувачів в соцмережах.
Згідно з даними міжнародної моніторингової системи SocialBakers, «Київстар» стабільно останні півроку посідає перше місце у рейтингу «Socially Devoted Facebook Brands» по Україні («Суспільно-орієнтовані бренди»). Цей рейтинг складається на основі кількості відповідей на коментарі та запитання, що залишаються користувачами в офіційних спільнотах компаній. Показник «Response Rate» («Частота відповідей») «Київстар» становить 94% у липні, в той час як у телеком-галузі в світі цей показник суттєво нижчий — 75,2% за даними за 2-ий квартал 2013 року.
Сторінки бренду «Київстар» у Facebook, ВКонтакте, Twitter та YouTube розповідають про новини компанії та галузі. Тут можна ставити питання, що стосуються введення нових тарифних планів, змін, обслуговування та інші. На окремій сторінці «Київстар Бізнес» компанія веде діалог зі своїми корпоративними клієнтами. Тут реалізована можливість проконсультуватися з експертом «Київстар Бізнес» з питань телеком-рішень для бізнесу. Сторінка «Домашній Інтернет Київстар» дозволяє через спеціально розроблений додаток звернутися до служби підтримки з питань, пов'язаних з роботою послуги. «Київстар. Мобільне здоров'я» — окремий майданчик, створений для українців, які дбають про своє здоров'я. Тут «Київстар» розповідає про продукти однойменного соціального проекту. Першим таким продуктом став додаток «Моя зірочка» для майбутніх мам. На сторінці присутній відеоконтент з порадами лікарів провідних клінік України.
«Київстар» проводить щоденний моніторинг обговорень своїх абонентів в соціальних мережах та враховує їхні побажання у своїй роботі. Так, з 21 серпня 2013 року оператор скасував умову про обов'язкове поповнення на суму від 40 гривень у разі вичерпання коштів на особовому рахунку для абонентів, які обслуговуються на умовах тарифних планів з щоденною абонентською платою. Раніше «Київстар» змінив умови нарахування хвилин за умовами тарифних планів. Якщо раніше термін дії нарахованих щоденних хвилин закінчувався о 24:00, то тепер він продовжений до моменту нарахування нових — до 03:00. Також, прислухавшись до побажань клієнтів, оператор впровадив онлайн-чат у системі самообслуговування «Мій Київстар», щоб абоненти могли отримувати консультації у зручній формі в режимі реального часу.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку і мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.
За додатковою інформацією звертайтеся: [email protected] www.kyivstar.ua