Фахівці ДПІ у Голосіївському районі пояснюють процедуру подання електронної податкової звітності.
«Як впевнитись, що мою електронну звітність прийнято до Міндоходів», - із таким запитанням до консультантів ЦОПП у Голосіївському районі щоденно звертається чимала кількість платників. Алгоритм достатньо простий та зручний.
Після того, як платник надіслав звітність електронною поштою, він отримує дві квитанції.
Перша квитанція підтверджує передачу електронних податкових документів та направляється на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. До тих пір, поки не надійшла перша квитанція, податковий документ вважається неодержаним.
Підтвердженням прийому податкових документів до бази даних Міндоходів є друга квитанція в якій вказуються:
- Реквізити прийнятого електронного податкового документа;
- Відповідність електронного податкового документа затвердженому формату (стандарту);
- Результати перевірки електронних цифрових підписів (ЕЦП);
- Інформація про платника податків;
- Дата і час прийому;
- Реєстраційний номер;
- Податковий період, за який подається податкова звітність;
- Дані про відправника квитанції.
На цю квитанцію накладається ЕЦП податкового органу та здійснюється її шифрування перед відправленням платнику. А інші примірники першої та другої квитанції в електронному вигляді зберігаються в податковому органі.
Якщо електронний податковий документ надійшов до податкового органу до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. Якщо після 16 годин – протягом перших двох годин наступного робочого дня.
Архів відправлених до податкового органу файлів податкових документів із накладеними на них ЕЦП платника та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом терміну, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях – тобто 1095 днів з дня податкової звітності.