За цей період, відколи податкова докорінно змінила свій напрям роботи і перетворилася з фіскального органу на сервісну службу – керівництво намагається враховувати якомога більше побажань від платників податків і якнайшвидше втілювати їх в життя. Одним із таких побажань і виявився інтерактивний сервіс "Пульс" Міністерства доходів і зборів.
Відтак з початку року на телефонну службу звернулось 38 громадян з суперечливими питаннями на дії податківців Голосіївського району, які отримали оперативні і кваліфіковані відповіді на свої запитання. Нагадуємо, номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу "Пульс" Міністерства доходів та зборів для клієнтів не лише з податкових, а й з митних питань: (044) 284-00-07. Працює лінія цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники ДПС, у неробочий інтерактивний відповідач.
І будьте певні, протягом години Вам зателефонують представники податкового органу, на який Ви скаржились, аби повідомити про результат розгляду повідомлення.
ДПІ у Голосіївському районі м. Києва