Відколи податкова перетворилася з фіскального органу на сервісну службу, все докорінно змінилося й в самій структурі роботи. Відтепер у платників податків є можливість скористатися антикорупційним інтерактивним сервісом «Пульс».
З початку року на телефонний службу у Голосіївському районі звернулось 28 громадян. На всі дзвінки було надано відповідь оперативно.
Усі платники залишились задоволеними своїми зверненнями, оскільки 100% питань були вирішені протягом доби. Таке оперативне реагування доводить те, що сервіс є корисним для громадян, оскільки ефективно вирішує будь-які суперечливі ситуації.
Скористатися перевагами, які надає «Пульс» можуть всі громадяни, права яких були порушені податківцями.
Нагадаємо, номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів не лише з податкових, а й з митних питань: (044) 284-00-07. Працює лінія цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники ДПС, у неробочий – інтерактивний відповідач. І будьте певні, протягом години Вам зателефонують представники податкового органу, на який Ви скаржились, аби повідомити про результат розгляду повідомлення.
ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС