Стабільно висока якість обслуговування — принцип роботи усіх каналів комунікацій з абонентами «Київстар». Клієнти компанії кожен квартал оцінюють обслуговування у call-центрі та центрах обслуговування абонентів. За підсумками програми «Народна оцінка»*, у третьому кварталі 2012 року ці оцінки склали 4,64 та 4,68 бали відповідно (з 5 максимальних), що є високим показником на ринку. Загалом за цей період свою задоволеність обслуговуванням висловили 95,2 тис. абонентів мобільного та фіксованого зв’язку.
За результатами дослідження задоволення абонентами обслуговуванням з боку оператора**, яке провела компанія GfK Ukraine у 2012 році, «Київстар» надає найвищу на ринку зв’язку якість обслуговування бізнес-клієнтів у call-центрі.
У 2012 році не тільки клієнти та дослідники, а й світова професійна спільнота високо оцінили якість роботи call-центру «Київстар», який став срібним призером міжнародного конкурсу контактних центрів 7th Annual Top Ranking (EMEA Conference) у Лондоні (Великобританія). Контакт-центр компанії отримав визнання у номінації «Кращий великий корпоративний call-центр» серед контактних центрів країн Європи, Близького Сходу та Африки.
«Стабільно високий рівень роботи — ознака професіоналізму. Для його підтримки ми щоденно працюємо над вдосконаленням обслуговування, — коментує заслужену оцінку Ніна Марцін, керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами. — Для цього ми постійно тримаємо руку на пульсі, прислуховуючись до усіх побажань наших клієнтів і впроваджуючи відповідні рішення».
«Київстар» постійно дбає про найкращий зв'язок і якісне обслуговування абонентів.
* З 2007 року завдяки програмі «Народна оцінка» клієнти «Київстар» впливають на якість обслуговування у компанії, оцінюючи роботу її персоналу – за власною ініціативою (за номером 466*55*) або на запрошення операторів call-центру. Основні параметри оцінювання – це задоволеність якістю обслуговування в цілому, ввічливість та уважність експертів, оцінка часу очікування, доступність пояснень, рівень знань.
** Дослідження GfK Ukraine вивчає задоволеність абонентів обслуговуванням з боку операторів мобільного зв'язку/інтернет- провайдерів. Задоволеність обслуговуванням — це модель, що покриває всі параметри обслуговування, з якими зустрічається абонент у процесі співпраці з оператором/провайдером, та яка аналізується на різних рівнях, з метою виявлення сильних і слабких сторін в обслуговуванні оператора/провайдера.
Матеріали за темою:
· Оцінка клієнтами якості обслуговування «Київстар» стабільно підвищується
· «Народна оцінка». Перший квартал 2012
· Call-центр «Київстар» отримав срібну нагороду міжнародного конкурсу контактних центрів 7th Annual Top Ranking (EMEA Conference)
· Клієнти «Київстар» дали високу оцінку якості обслуговування у 2011 році
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про національного оператора телекомунікацій «Київстар»
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку, один з найкращих брендів в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв'язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.
«Київстар» є українською бізнес-одиницею VimpelCom Ltd. – глобальної телекомунікаційної групи, яка працює на ринках країн Європи, Азії та Африки. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua,www.beeline.ua, www.vimpelcom.com