Враховуючи зростаючий інтерес до Львова як до туристичного напрямку, кілкьість готелів, що запрошують туристів, зростає на Львівщині. Проведення ЄВРО-2012 призвело до збільшення кількості готелів у більш ніж тричі. Але незважаючи на тривалість туристичного сезону та попит на готельні послуги Львова, львівські готелі потребують допомоги експерів готельної галузі із світовим досвідом.
Метою створення Milina Outsourcing стала ситуація на ринку післе проведення чемпіонату, яка може призвети до кризових явищ для готелів Львівщини. Для того, щоб подолати негативні наслідки закінчення сезону та драматичне зниження завантаження готелів, компанія створила модель зовнішнього управління (аутсорсингу) для малих готелів Львова. Замінюючи ефективно та якісно одну з основних статей витрат готелів – витрати на персонал, Milina Outsourcing дозволяє власникам зберегти кошти та водночас покращити якість обслуговування та управління готельними об’єктами.
Послуги Milina Outsourcing базуються на оцінці потреб готелів Львова. Саме тому вони ефективно вирішують проблеми малих готелів та забезпечують прибутковість готельних об’єктів за рахунок економії масштабу. Готельний консалтинг є новою тенденцією для Львова, але потрібною на даний момент розвитку готельного ринку.
Детальну інформацію про послуги компанії можна отримати на сайті www.moconsulting.com.ua.
Ключові слова: готелі, ресторани, консалтинг, зовнішнє управління, малі готелі, Львів.