У мережі з’явилося відео за участю зірки шоу «Україна має талант» Ксенії Симонової та футбольних фанатів! Ідею вірусного ролика запропонувало та реалізувало агентство ASTI Ukraine в рамках рекламної кампанії PUMA «Ловець мрії».
Вражає неймовірна енергетика ролика, що йде від футбольних фанів, зачарованих майстерністю Ксенії Симонової. Майстер пісочної анімації Ксенія Симонова одним помахом руки зібрала на Софійській площі футбольних фанів, пробудивши в них інстинкт ловця. Під час шоу вболівальники змогли побачити мрії світових зірок футболу, зокрема, Томаша Росицького та Сеска Фабреґаса. Саундтрек для ролика створено гуртом «В.О.Д.А», також фіналістом шоу «Україна має талант».
Артур Одесюк, директор із маркетингу PUMA Ukraine:
«Вірусний рекламний ролик суттєво розширює комунікаційний мікс іміджевої кампанії PUMA «Ловець мрії». У першу чергу, це відео має зачепити креативну молодіжну аудиторію. Ксенії Симоновій вдалося залучила фанів до гри, даючи їм можливість знову відчути переможні моменти чемпіонату».
Олександр Штепан, генеральний директор рекламного агентства ASTI Ukraine:
«Усіма нами керує інстинкт ловця, і PUMA це креативно доводить. Кожній людині треба мати мрію і намагатися її спіймати. Адже ніколи не знаєш, коли мрія наблизится до тебе або впаде тобі прямо на голову.
Глобальна рекламна кампанія PUMA «Ловець мрії» з Ксенією Симоновою об'єднала мрії світових зірок футболу і заручилася підтримкою мільйонної аудиторії футбольних фанів.
Уся команда ASTI Ukraine з радістю працювала над створенням вірусного рекламного ролика за участю Ксенії Симонової та футбольних фанів. Енергетичний мікс із гри, магії та інстинктів став результатом плідної співпраці ASTI Ukraine з компанією PUMA».